GalantWeb

Jak na volnobeh?

Offline Jendas

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 51
  • 1.8 GLSI 93kw r.v96 asi tak neak xD
Porad te :undecided: Potreboval sem odpopojit baterku a tedka mi volnobeh zlobi nastraruju a kdyz je zahratej motor tak otacky klesnou tak na 500 a po 5 vterinach se zvedne na normalnich 800 a kdyz pridam plyn tak se to zas vrati na 800 ale kdyz jedu a prijizdim treba na krizovatku tak to ma zas tech 500 nebo chcipne! klapku sem vycistil z druhe strany byla cerna jak bota a pak skusil reset jednotky ale to nepomhlo. Mam ten reset skouset dal? Podotykam ze to zacalo delat az potom co sem odpojil baterku. Poradte uz fakt nevím :angry:


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
a zkoušel jsi volnoběh nastavit podle návodu v sekci Návody?


Offline Drak

Jestli si klapku vyčistil i ve všech kanálcích a komůrkách, tak ještě to zkus zresetovat. Nech to běžet chvilku na volnoběh a pak normalně jezdit. Zase nějakou dobu bude trvat, než jednotka přizpůsobí základní mapu podle hodnot s čidel. Jestli je všechno jak má, tak volnoběžné otáčky musí stoupnout pří otočením volnatu, zapnutí klimy a pokud je auto v pohybu bez zařazené rychlosti.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

a zkoušel jsi volnoběh nastavit podle návodu v sekci Návody?
Poud nesahal na žádnej šroubek a doraz na klapce, tak to musí fungovat. Jak se na nějakej šroubek šáhne, můžeš začít nastavovat a resetovat do nekonečna.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no mě to tedy dělá přesně obráceně. Po odpojení baterie/resetu motor letí ve vysokých otáčkách. Volnoběh je kolem cca 1300


Offline Jendas

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 51
  • 1.8 GLSI 93kw r.v96 asi tak neak xD
vsechno bylo ok dokud sem neodpojil baterku! Jak sem ji zapojil tak volnobech je na 500 tak sem hledal co stim je (o nakym resetu sem vubec nevedel) a tady na foru sem se dozvedel co sem udelal za blbost. Klapku sem jenom vycistil nic sem nesteloval! a je to porad stejny skousel sem to resetnout aspon 5 a nic nechal sem odpojenou baterku i pres noc... A po vycisteni a resetu by se mely byt otacky zvetcit ne? Teda ten motorek na nastavovani sem necistil muze to byt tím? To bych musel uz ten volnobeh asi nastavit. Nebo to mam nakou dobu nechat a doufat ze si to sedne? Uz nevim a nastavovat to nebudu kdyz stim nikdo nic nedelal.


Offline Drak

po resetu musí být otáčky cca 750 a časem (cca do 500km) se motor srovná na uroveň před ospojením baterky. Jinak to chce vyčistit komplet všechno, zvlášt v kanalcích se drží černá mastná špína
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jendas

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 51
  • 1.8 GLSI 93kw r.v96 asi tak neak xD
Tak nechal sem to bejt mam najeto tak 100km a uz se to pomalu vraci do normalu :mellow:


Offline paramedic

Stačí ujet několik stovek km a ono se to srovná, doporučuju jezdit první nádrž dot divoce a živě, protože ten motor se učí z aktuálních statistik a pak podle toho počíta, pokude se bude jezdit normálně, nečekej potom divoké zrychlování, pokud to budeš honit a nejlépe tahat přívěsy, tak to pak neudržíš na cestě. Ale to už asi víš, reaguju pozdě.


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Stačí ujet několik stovek km a ono se to srovná, doporučuju jezdit první nádrž dot divoce a živě, protože ten motor se učí z aktuálních statistik a pak podle toho počíta, pokude se bude jezdit normálně, nečekej potom divoké zrychlování, pokud to budeš honit a nejlépe tahat přívěsy, tak to pak neudržíš na cestě. Ale to už asi víš, reaguju pozdě.
to by me zajimalo, kde se tahle fama vzala. objevi se na foru zhruba kazdy pul rok. pokud by to tak bylo, tak by ridici jednotka byla sakra spatne naprogramovana. souhlasim s tim, ze motor by se mel pouzivat ve vsech beznych rezimech. uprava hodnot fuel trim a knock sum se deje neustale, napr. nyni kdyz je vzduch studenejsi (hustsi), tak fuel trim jde dolu. ridici jednotka je pocitac, zadna magie se nekona.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline paramedic

Ono to možná bude blbost, ale taky to funguje a to nejen u jednoho vozu, na kterém bych to zkoušel. Považuju to za nejlevnější opravu. Jinak bych tedy rád věděl jak jinak na to než výše uvedené rady. Děkuju.