GalantWeb

VR-4 na prodej

Offline Drak

uplně ty první z 96 a 97 v automatu měly jen 260, pak byla převodovka s OWC spojkou mezi 1 a 2 stupněm a všechny mají 280. Je to jen softem omezený plnící tlak o 0,1 baru
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
uplně ty první z 96 a 97 v automatu měly jen 260, pak byla převodovka s OWC spojkou mezi 1 a 2 stupněm a všechny mají 280. Je to jen softem omezený plnící tlak o 0,1 baru

 to mě poser o 0,1 a hned 20 kobylek...?
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline jorgin

to taky tak nějak nechápu 0,1 baru a takový rozdíl...takže by jen šlo přehrát jednotku a na těch 280 PS se dostane? Docela by se mi i líbil, není ani daleko, ale trochu se obávám toho ročníku...nevíš Draku jestli to má taky ten 5-ti rychlostní automat a optitronový budík? Taky bych se trochu bál té jednotky, co si o tom myslíš? Pokud se nepletu máš stejnou verzi akorát v kombíku nebo ne?


Offline Drak

no vzhledem k tomu, že v 96 byla jednotka ještě ze starším procesorem a ten nejde přehrát stejně jednoduše jako ty novější. Jinak budíky a 5 převodovku měly všechny. U těch prvních převodovek je znatelné přeřazování mezi 1 a 2 stupněm. Jinak VR4 ma nizkotlaká turba nastavená na 0,6 nebo 0,7 baru a u nich stačí málo a hned je to znát.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
no vzhledem k tomu, že v 96 byla jednotka ještě ze starším procesorem a ten nejde přehrát stejně jednoduše jako ty novější. Jinak budíky a 5 převodovku měly všechny. U těch prvních převodovek je znatelné přeřazování mezi 1 a 2 stupněm. Jinak VR4 ma nizkotlaká turba nastavená na 0,6 nebo 0,7 baru a u nich stačí málo a hned je to znát.

tož to je pak jiná....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline jorgin

hned jsme o něco chytřejší....ta jednotka se nechá nějak předělat na tu novější verzi?


Offline Drak

no je jednoduší sehnat tu novější než pajet procesor ven :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline jorgin

otázka je za kolik a kde, asi e-bay....a bude vůbec v té starší verzi fungovat? Tím by se vlastně automaticky zvedl i ten výkon z 260 na 280, že?


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
otázka je za kolik a kde, asi e-bay....a bude vůbec v té starší verzi fungovat? Tím by se vlastně automaticky zvedl i ten výkon z 260 na 280, že?

osobně bych asi 20hp něřešil.... není to v celku jedno ...?
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline jorgin

Já to vidím tak, že potom by se z toho pomocí drobnějších úprav (sundání katu a nahrazení rezonátorem, přímej filtr sání...) a přemapování jednotky dostalo třeba i těch magických 300 koní :laugh: a to vůbec nemluvím o možných výměnách turb, intercooleru apod....


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Já to vidím tak, že potom by se z toho pomocí drobnějších úprav (sundání katu a nahrazení rezonátorem, přímej filtr sání...) a přemapování jednotky dostalo třeba i těch magických 300 koní :laugh: a to vůbec nemluvím o možných výměnách turb, intercooleru apod....

tak to už pak radši hned koupit letadlo ne...? :-) využije se vubec tolik konív Pha...? Přerazit svididla a někde na poli schořet ... žádná slast.... ](-: ](-: ](-: ](-:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline LivArt

Však takovým autem se pak nesmíš motat po praze, nebo ti sežere peněžeku :D


Offline jorgin

S tou spotrebou je to pravda,ale myslim,ze pri pohodove jizde to nebude tak strasne a navic to neni auto na kazdodenni jezdeni...jen si predstavte jak pekne by se s tim nechaly prohnat ty slavne policejni Passaty,ktere maji +/- podobny vykon,ale vazi mnohem vic


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
policenjní passat ma 0-200km/h za 24,5s což je víc než smutná hodnota.. kdejaká RS octavia kde zvedneš plnicí tlak tomu ujede

jinak k tomu 0,1bar .. jednotka - bar je nic neříkající hodnota..  :mellow:

tady je hezkej:
http://www.pistonheads.co.uk/sales/3062505.htm
« Poslední změna: 10.09.2011 - 13:06:06 od blazen »


Offline morfes

jinak policajti chtějí nová auta :D no hlavně, že ještě před rokem neměli na benzín...
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Drak

tak 10 kPa :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline LivArt



Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no je jednoduší sehnat tu novější než pajet procesor ven :)
a nebude jednodušší pigi box? Z čidel tlaku stejně obvykle leze jen napěťový signál, který upravit na patřičnou hodnotu není problém.
(dolu asi nejjednodušší odporovým děličem, případnou požadovanou nelinearitu bych řešil pomocí OZ s diodou ve zpětné vazbě)
AAAAA jestli to dobře chápu, tak VR4 má elektronický wastegate?


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
já bych to řešil kvalitní stand alone ECU dodělal pár věcí okolo ,nevím jaký tam sou turba,ale jestli to má 280hp v serii tak to dalších 100 zvládne