GalantWeb

Brzdy

Offline George

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
Citovat
Mám dotaz: při brždění jemně vibruje volant, je to běžné? Stavá se to především při rychlosti okolo +- 90km/h :-) (např. když vjiždím do obce) při brždění v menších rychlostech je vše ok. Když jsem koukal na brzdový talíře vypadaly "rovný" :confused:
« Poslední změna: 25.09.2005 - 22:07:05 od George »
MITSUBISHI GALANT - kombi 98 2.0i Karlovy Vary


Offline XXXXX

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
    • http://
Citovat
Citovat
Mám dotaz: při brždění jemně vibruje volant, je to běžné? Stavá se to především při rychlosti okolo +- 90km/h :-) (např. když vjiždím do obce) při brždění v menších rychlostech je vše ok. Když jsem koukal na brzdový talíře vypadaly "rovný" :confused:
« Poslední změna: 05.10.2005 - 14:58:21 od XXXXX »


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
No jak sem psal, musim se na to podivat, ted ho mame odstavenyho, tak az bude cas, tak provedu kontrolu. Jenze za co ty brzdy vymenit, a kde sezenu, jako na vrakovisti, brzdy od roku 2000?  :unsure:  


Offline Pitu

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Ja som mal podobny problem na Galante 2.Gti 4WD. Triaslo mi to volantom ale od 40 km/h a vyssie pri brzdeni. Platnicky vyzerali byt ako nove takysto aj kotuce. Chlapikovi v servise to ale nedalo, lebo to bolo vyslovene pri brzdeni a islo to do volantu. Nakoniec zistil ze to boli zadne kotuce. Ked ich dal na sustruh tak hadzali niekolko mm. Dalsia vec bola ta ze som mal predne kotuce ovela mensie ako mali byt original takze brzdova platnicka presahovala za okraj kotuca asi 5mm.


Offline Bayern

Čaute kluci  -_- nechtělo si mi zakládat nové téma tak píšu tu. Chtěl bych si poprvé v životě sám udělat brzdy a potřebuji se zeptat jak vlastně na to, teoreticky budu dělat kotouče a destičky, určitě bude potřeba sundat třmen který prý drží na dvou šroubech a kotouč, který drží na čtyřech.Akorát mám strach že budu mít propadlý pedál nebo já nevím co :D Jak je to s tím pumpováním pedálu? Chtělo by to nějaký stručný návod jak na to, Děkuju !  :angel:


Offline Pepe

Protože jde o brzdy , raději se domluv s někým v okolí , kdo ti pomůže . Poprvé a sám , pokud jsi podobné práce na nějakém voze nedělal , tak se do toho nepouštěj sám .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Bayern


Offline Sir Dag

Jde jen o to, že výměna kotoučů a desek není zas takový problém. Jen je dobré mít nějaký dohled...i já kolikrát dneska něco zbabrám :D :D Pořád se učíme...

Jinak máš pravdu...není to moc náročné...dva šrouby a ke všemu se dostaneš. Otázkou je zda ti pak dojde co má být čisté..co má být namazané, co má či nemá jak chodit. To rovnou přitom zkontroluješ, ale když nevíš jak a co. Můžem si tu spát dlouhé story...ovšem nejlepší je si to prostě ukázat. Jak říká Pepe..

Pokud by jsi v okolí nikoho nenašel..dej vědět a poradíme..uděláme nějaká videa, fotky na co dát pozor .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Bayern


Offline Pepe

 Ale kdo si chce hrát ---- https://www.youtube.com/watch?v=Q5m4bqqJRMc           je tam toho na školení dost  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Bayern

no však to není těžké, jen je potřeba si dávat pozor na nestrhnutí šroubů a vědět co a kde namazat, jenom teď když si to třeba budu dělat sám tak ještě musím najít někde video, jak opravit ruční brzdu, prdlo mi lanko a já jsem to rozmontoval (ručku) ,lanko jsem vytáhl a nechal tak  ](-: 


Offline Pepe

Lanko na ruční brzdu koupíš kompletní - jen musíš udat kterou stranu  Levá - Pravá , z pohledu směru jízdy . Lanko se vyměňuje celé i s bovdenem , takže musíš pod auto .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

No, bacha na věc. Já měnil preventivně obě, a přišli od dvou různých výrobců a každý mělo jinak dlouhou tu pruzinu v kotouči. Výsledkem bylo že to nešlo nastavit a nebrzdilo to a musel sem tu pruzinu zkrátit pac už sem to měl namontovany
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!