GalantWeb

ABS

Offline Kačenka

Kdo rozumí ABSku?  :-D Když vyměníme ABS, tak nám po každé háže jiný chyby, čím to?


Offline Pepe

 Asi je to tím , že chybové kódy nebyli předtím smazané a zůstali v paměti jednotky .  Si myslím  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kačenka

Ale že by to byla pokaždé jiná chyba? Jak je tedy řádně smazat? Dávali jsme tam jednu jednotku, která byla 100% bez chyb a přesto nám chyby ukazovala.


Offline Pepe

 tady je popis a kódování - co to vypsalo ?  http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=5

Nevím jestli dodatečné zabezpečení vozu  nezpůsobuje zmatek v kabeláži .
« Poslední změna: 22.08.2017 - 20:52:11 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kačenka

Chyby jsme po odpojení zabezpečení vyblikali takhle: 14, 15, 21, 22, 23 a 33, ale máme 4 jednotky a každá si ty chyby nakombinovala podle svého. Původní jednotku jsme měnili kvůli chybě 44, kterou nám žádná z jednotek neukázala.


Offline Pepe

 Při včerejší diagnostice se evoscan s jednotkou nespojil a pak zase spojil , ukazoval normální hodnoty - ale pomocí Actuatoru nekomunikoval ani jeden kanál ABS .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kačenka

To znamená chyba komunikace nebo přerušenej kontakt, ale pokud je chyba komunikace, tak tam je pořád něco, co mu překáží. Otázkou je, kde a co... Nebo jestli někdo nenehrál něco do jednotky.


Offline Pepe

 Takový specialista pro ECU ABS tady není - kromě Draka - a ten ji v rukách neměl  :-D
 Záznam hodnot z ECU po tom , co se evoscan napojil na ECU ABS
« Poslední změna: 22.08.2017 - 21:42:03 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

log normalní až na pravé zadní kolo. to sníma nějak rychleji než ostatní, takže tam asi nejspíš už někdo měnil kroužek a nebo je špinavej. Jinak bych se snažil zjistit, na co a kam byl ten alarm připojenej a jaký to vůbec byl. Ve svazku pod přistrojovkou je plno diod, tak jestli se tam něco nestalo a ted se napětí může oklikou dostat kam nemá a ABS je pak totálně zblblé. Taky záleží jestli jsou všechny jednotky ABS stejný že každá reaguje jinak
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kačenka

Tři jednotky ABS jsou před face a jedna po faceliftu. Jak poznáme, že je něco s diodama?
Nejde ani regulovat jas podsvícení.


Offline Pepe

 V tabulce logu - na začátku jsou předepsané hodnoty a k nim přidané min + max dovolené odchylky . Všechny 4 by měli být v pořádku - podle logu . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

na začátku logu nejsou předepsané hodnoty ale min max a pruměr danne hodnoty v tomto logu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

k diodám s nad žádný test kromě proměření celeho svazku podle schematu není. Jas reguluje jen odpor mezi kostrou a žárovkama pokud tam není HC tacho. To by znamenalo, že je někde propojený černý drat od podsvětlení nějakého tlačítka s kostrou. Dal bych to tomu, kdo instaloval alarm, at to vrátí do původního stavu :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sir Dag

No jo...ale to nevime kdo to tam ladoval :(
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

potom tedy jit po kabelech kam je alarm připojený. Hlavně napajení a případně jestli i přerušuje nějaký obvod, tak kde a jak. Taky to může být i uplně něčím jiným. Třeba špatným kostřícím bodem. Nebo něco odešlo jen z části a ted ta věc funguje a zároveň dokáže rušit i ostatní. Tohle bude slušná duchařina
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kačenka

Už se na to strašně muž těší :D zprovozní se dvoulitr a hned se jde na to, ale prej to vypadá, že seženeme novou kabeláž...


Offline Pepe

na začátku logu nejsou předepsané hodnoty ale min max a pruměr danne hodnoty v tomto logu.
Není to tím , že přepočtové koeficienty v evoscanu jsou pro pravé zadní kolo jiné ?  Fl,FR, RL= 0,57     RR = 1,08 .........proto jsou hodnoty pravého zadního jiné . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

nejspíš to má každý jinak nastavený :) mě to ukazuje na všechny kola 0,57
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kačenka

Takže chyba je asi nejspíš fakt v tý kabeláži... Dali jsme jednotky do dvoulitra a po chybách ani památky.


Offline Sir Dag

juj..a kabelaz jsme ted z autaku vykuchaly nasilim...Ovsem jeden autak me napada kde se da brat.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue