GalantWeb

Pískající čerpadlo klimatizace

Offline ada4

Mám takový problém. Píská mi na motoru 6A12 buď čerpadlo posilovače, nebo spíš čerpadlo klimatizace. Nesetkal jste se s tím někdo? Zkoušel jsem ventilkem klimatizace vypustit něco ven, jestli tam je náplň, ale jen to pšouklo jakoby to bylo prázdné.
Neměla by tekutina unikat pod tlakem ven?
Je možné, že to píská z důvodu, že chybí náplň?
Před časem to pískalo jen zastudena a za chvilku přestalo, teď už to trvá i za teplého chodu. Řemen to není, ten jsem bez efektu zkoušel dotahovat i povolovat.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Schod řemen od klimy - nemusí tam být, pokud to bude ono, přestane...:-)
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline ada4

Jo to mi sice pomůže, ale zkusím :)

Než to rozdělám, nevíte někdo jestli by kompresor ze žraloka 6A13 seděl a fungoval na 2.0V6 6A12? Ten se dá koupit na Ebay za polovic...:)
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Není tam dole v té řemenici toho komprerosu taková ta jakoby spojka? Ségře na coltovi to jednou po blbnutí ve sněhu začlo taky pískat, taky sem furt zkoušel řemen a už sem podezíral ložiska, až sem to nakonec našplíchal olejem - ten mechanizmus v uvnitř řemenice a bylo po problému. Jak je to ale na galantovi si už nepamatuju.

Jo a jinak poškozenej ten kompresor může být samozřejmě taky, co vím, tak médium funguje zároveň jako mazivo. Na druhou stranu, to by mělo pískat jenom při zapnutí a né pořád.


Offline Lades

nevim teda jestli je to u 6A12 stejny jako u 4G63 ale nekde je tam jedna remenice ktera je udelana jakoby ze dvou kusu zeleza (zeleznej stred-guma-zeleznej obvod) a mezi tim je guma. je to lisovany do sebe a udajne je to tak udelany kvuli razum do motoru treba pri zapniti klimatizace. no a tady ten bazmek povolil a zacalo to piskat stejne jako prokluzujici klinak. bohuzel sem neporidil fotky kdyz sem to menil. jinak v klimatizaci je sice kapalina ale pri povoleni ventilku by ti mel vychazet jenom plyn
Galant 98' 2.5 V6 AT kombi


Offline ada4

Dík všem za rady. Dneska jsem to rozebral, zjistil, že v klimě nemám ani kapku chladiva (měnil jsem nedávno motor tak se na to chlapci v servisu asi vyprdli), ale tím to ani tak nebylo. Vyndal jsem napínací kladku a kompresor, oboje rozebral, vycistil kompresor v cívkovým prosturu od koroze a namazal ložiska v kompresoru a na kladce. A hle, nepíská :) Sice nevím, kterým ložiskem to bylo, ale to se uvidí jak to začne někdy pískat zase ;)

Ještě jednou díkec.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Pistique

nevim teda jestli je to u 6A12 stejny jako u 4G63 ale nekde je tam jedna remenice ktera je udelana jakoby ze dvou kusu zeleza (zeleznej stred-guma-zeleznej obvod) a mezi tim je guma. je to lisovany do sebe a udajne je to tak udelany kvuli razum do motoru treba pri zapniti klimatizace. no a tady ten bazmek povolil a zacalo to piskat stejne jako prokluzujici klinak...


Mne sa zase stalo, ze mi ten gumovy medzikus trosku povolil a zacalo mi celou remenicou robit vykyv do stran asi 1 mm (taku osmicku) a zapricinilo mi to, ze mi zhodilo remen z remenice. Nahodil som nas5 a po chvili zhodilo aj druhykrat. Tak asi nezostava nic ine ako remenicu vymenit. Mam motor 4G64 1999.

Neviete, kde by som zohnal tuto remenicu alebo nejaku nahradu? Lebo vo svojom okoli to autosuciastky akosi nevedia zohnat... A do originalu zo servisu za vyse 8000,- sa mi vobec nechce ist... :worried:
Alebo pripadne kto vie katalogove cislo toho kusu, hodte mi to sem prosim, mozno najdem niekde vo svete za desatinu ceny a za cosi naviac si to dam poslat...

Za kazdu radu vdaka!!!
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99


Offline Drak

na 2.4 GDI je řemenice na klice MD354477, nebo MD 376053
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Pepe

Ne , tohle altík , na klimu  je 6PK 1050 :-D

https://autodily.automedik.cz/code/MEYLE%7C0500061060%7C0%7C1897%7C1-77-1897-16446-100002%7C104302%7C104308%7C104309-92845147

Ale někdy stačí došponovat a je klid .
« Poslední změna: 07.03.2017 - 16:54:35 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Pepe dík,ale asi tam mám ještě origo,tak to zkusím vyměnit,hledal jsem číslo dílu ve work shopu a nenašel asi jsem koukal jinam. :mellow:


Offline Trewor

Nemáš ho jen špinavej - mastnej?
Já mam když tak oba nepoužitý v kufru. Starý stačilo odmastit, stříknout sprejem na klíňáky a mimo průjezdů sněhem a kalužema o nich nevim.
A máš čím povolit kladky napínáků? Já musel k Pepemu pro ořech navařenej na plocháč. Přístup je fakt na chuja
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No ,klíč nemám.Odmastím jarem?Sprej na klíňáky nemám,jedině tak WD.


Offline Trewor

Odmastit asi čímkoli, já beru všechno čističem na brzdy. A sprej na klíňáky není nutnej. Je to něco jak tekutý řetězy - zvyšuje přilnavost řemenu.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jo,čistič na brzdy mám,zkusím a s řemenem počkám.


Offline Pepe

 Někdy o víkendu jedu k Dagovi - nebo se můžeš zastavit u mne s řemenama .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Pepe

 Dej vědět , kdy . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001