GalantWeb

2.0TD 4D68 SOHC

Offline miraD

 Ahoj všichni,
protože mému motoru chutnala voda čím dál víc, rozhodl jsem se to řešit...
Včera jsem sundal hlavu a vzhledem k tomu, že jsem měl i turbo v háji, tak půjde na repas.
 Jak jsem to rozdělal, všimnul jsem si, že je turbína chlazená vodou.
Tak mě napadlo, jestli to nemůže být prasklé někde uvnitř turbíny a tam se může voda míchat s olejem, který maže turbo a pak se to odpařuje přes odvzdušnění na ventil. víku?...
Nesetkali jste se s tím někdo?
Hlava vypadala celkem dobře, těsnění taky... akorát na jednom válci bylo mezi ventilama vidět jako by vyžraný materiál a bylo to zbarvené do červeno rezavé barvy...
Komůrky jsou klasicky popraskané...
pak sem hodím fotky.

a Ještě jedna věc, nevím jak se to jmenuje, ale je to mezi šroubkem na seřizování vent. vůle a samotným ventilem, možná se tomu říká hrníček a drží to takový plastový kroužek... ten jsem měl prasklý na jednom ventilu. Nevíte někdo, kde se to dá sehnat?
Se divím, že ten hrníček nevypadl.
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline miraD

 Zdravím...
Fotky jsem ještě neudělal, dnes jsem umyl hlavu a turbo, zítra vezu na opravu tak než to vyložím, udělám pár fotek pro srovnání před a po opravě...
 
Ještě jeden dotaz- nevíte někdo jestli by pasovaly vstřikovače z Mitsu L200 2,5TD 98kW do toho mojeho galoše 2,0TD 66kW? Na netu jsem koukal a vypadaly stejně... budou mít akorát asi větší trysku... Přemýšlel jsem, že bych nechal zkontrolovat vstřiky a rovnou koupil nové trysky z toho L200 TD, které by se vyměnily za ty moje stávající... stojí jedna myslím 350Kč, za tu srandu by to stálo...
 Když jsem měl fabii SDi 47kW, v garáži se mi válely vstřiky z Toleda 81kW tak jsem je tam šoupl a auto bylo jako vyměněný... sice černej kouř jako prase, ale jelo to tak o 1/3 líp.
Odpich na křižovatce jako blázen a celé to bylo takové pružnější...
Akorát to chtělo seřídit předvstřik (což jsem udělal) a možná to chtělo upravit jednotku, protože když jsem dojížděl třeba do křižovatky, brzdil motorem a v okamžik kdy zastavuješ a vymáčkneš spojku, motor se jakoby zakuckal... měl málo nafty...
Zvedl jsem dávku paliva na volnoběh pomocí VAGu a bylo to lepší..
 Na 1.obr. jsou vstřiky z 2,5TD a na 2. jsou z 2,0TD

Jo a prosím Vás, ještě jedna otázka, hlavně pro tebe DRAKU, není na mitsubishi nějaký katalog dílů online jako na BMW nebo nějaký program jako ETKA pro koncernové plechovky?
Potřeboval bych zjistit pár věcí na motoru.
Díky všem za pomoc.

« Poslední změna: 27.08.2012 - 20:37:26 od miraD »
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Drak

online katalog najdeš http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/index.php  u některých dílů jsou i informace s cenou na velkém ruském trhu s možností zaslání i do čech.  pak je ještě možnost si katalog nainstalovat do PC
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline miraD

 Ahoj všichni,
po dlouhé době je Galoš zpět mezi živýma.
Operace hlavy se podařila, pacient nezemřel a uzdravil se  :P ...

Tu jsou slíbené fotky z opravy... Moc jich není a kvalita taky nic moc, jak jsem byl nasraný na celé mitsubishi, ani se mi fotit nechtělo   :mad:

http://driml.rajce.idnes.cz/galant_oprava_hlavy

Popis opravy mám garážovém blogu, jestli se někdo nudí, může číst...

Jo a chtěl bych poděkovat Drakovi za odkaz na online katalog... bez toho katalogu bych se s tím mrd.l ještě teď  ^_^ ...
« Poslední změna: 27.09.2012 - 22:12:58 od miraD »
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Berzelius

Tak mě kluci napadlo, je ten motor vůbec z vlastní produkce Mitsubishi nebo vzanej od jinýho výrobce??


Offline Drak

tento ještě je mitsubishi. Až s označením 2.0 DI-D to je motor od WV
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepanak

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 161
A ten DI-D taky davali do galantu?Nejak sem jeste na zadnyho nenarazil...
Mitsubishi Galant 2.0TD GLS r.v.99
Mitsubishi Galant 2.3TD GLX r.v.81


Offline Drak

Nedávali, i poslední kusy měly ještě starý komurkovy motor.

Odesláno pomocí Tapatalk 2

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline BlackJack

Komůrkový diesel = traktorový motor, ovšem dle mých zkušeností je vhodné označit je jako držáky.  -_-
Jinak mě docela překvapuje, že motor Di-D je z produkce VW, Čekal bych totiž kohokoliv jiného ...
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Drak

jo vyměnily se technologie přímého vstřiku benzínu za naftu. Vzniklo z toho FSI a DI-D :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Berzelius

No ještě štěstí že úplně nejnovější 1.8 DI-D jso z vlastní produkce Mitsubishi s proměnlivým časováním, a co jsem slyšel tak supr, kde pak se hrabou ty 2.0 Di-D


Offline Werewolf66

ono to sem uplne asi neptri, ale jak si tenhle motor obecne stoji oproti 2.0l/100kw ,2.4GDI/110kw ,2.5l/120kw ?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

má jednu známou vadu a to je praskající hlava, takže jakmile začne žrát vodu, je vymalováno. Při troše štěstí praskne tak, že jde aspoň zavařit.

Výkonově je to na 1600 kilo vážící auto nic moc. Je to pro klidného řidiče, který kouká na spotřebu a nevadí mu rachot motoru. je to asi nejmín rozšířený motor v galantech.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

Jo diky draku, ja kdyz sem kupoval sveho galanta, tak sem se rozhodoval mezi 2.0 benzin a 2.0 naftou....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Daneczek

Zdravím. poslední dobou jsem začal nějak často dolejvat vodu.. auto se mi začínalo moc hřát a voda nejak mizela. vcera jsem na ujeti 100km musel dolejt 4 litry vody a porad to bylo malo. kdyz se mi auto prehrivalo tak se mi asi nespousti ani ventilátor na chladiči. alespon jsem ho ani neslysel a pri vypnutí motoru kdyz se mi to prehralo tak se ani netocil. zitra budu rozebirat zkoumat, a tak jestli nekdo muzete dat nejakou dobrou radu jeste tak budu rad. diky moc vsem


Offline LivArt


Offline Drak

je to bud těsnění pod hlavou a nebo prasklá hlava.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline miraD

Zdravím. poslední dobou jsem začal nějak často dolejvat vodu.. auto se mi začínalo moc hřát a voda nejak mizela. vcera jsem na ujeti 100km musel dolejt 4 litry vody a porad to bylo malo. kdyz se mi auto prehrivalo tak se mi asi nespousti ani ventilátor na chladiči. alespon jsem ho ani neslysel a pri vypnutí motoru kdyz se mi to prehralo tak se ani netocil. zitra budu rozebirat zkoumat, a tak jestli nekdo muzete dat nejakou dobrou radu jeste tak budu rad. diky moc vsem

Ahoj,
odkud jsi?
Pokud nemáš vodu v oleji nebo naopak, možná to bude jen těsnění. Co starty a tak? Motor jede na všechny válce?
Sundej palici... přeju ti abys měl víc štěstí než já... Začal jsem u hlavy, pak turbo a nakonec vstřiky... Kdybys potřeboval radu, ještě to mám v paměti =D
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Daneczek

jsem z jiznich cech...strakonice... starty v poho. kdyz je to ohraty ta kto nastartuje na cvrnknuti.jinak auto jezdi taky v pohode neztraci na vykonu nic. jinak pod vickem oleje nic neni. tak nevim.. zitra pujdu rozebirat tak uvidim ja kto dopadne


Offline miraD

jsem z jiznich cech...strakonice... starty v poho. kdyz je to ohraty ta kto nastartuje na cvrnknuti.jinak auto jezdi taky v pohode neztraci na vykonu nic. jinak pod vickem oleje nic neni. tak nevim.. zitra pujdu rozebirat tak uvidim ja kto dopadne
Ahoj...
Už jsi to rozebral?
Pod víčkem jsem taky nic neměl, ale jak vede hadice odvzdušnění z vent. víka, tak z ní šla pára, kapky vody a emulze.
Jinak jsem taky neměl žádný jiný příznak.

Baví mě dělat z vraků auta =D