Zdravím...
Fotky jsem ještě neudělal, dnes jsem umyl hlavu a turbo, zítra vezu na opravu tak než to vyložím, udělám pár fotek pro srovnání před a po opravě...
Ještě jeden dotaz- nevíte někdo jestli by pasovaly vstřikovače z Mitsu L200 2,5TD 98kW do toho mojeho galoše 2,0TD 66kW? Na netu jsem koukal a vypadaly stejně... budou mít akorát asi větší trysku... Přemýšlel jsem, že bych nechal zkontrolovat vstřiky a rovnou koupil nové trysky z toho L200 TD, které by se vyměnily za ty moje stávající... stojí jedna myslím 350Kč, za tu srandu by to stálo...
Když jsem měl fabii SDi 47kW, v garáži se mi válely vstřiky z Toleda 81kW tak jsem je tam šoupl a auto bylo jako vyměněný... sice černej kouř jako prase, ale jelo to tak o 1/3 líp.
Odpich na křižovatce jako blázen a celé to bylo takové pružnější...
Akorát to chtělo seřídit předvstřik (což jsem udělal) a možná to chtělo upravit jednotku, protože když jsem dojížděl třeba do křižovatky, brzdil motorem a v okamžik kdy zastavuješ a vymáčkneš spojku, motor se jakoby zakuckal... měl málo nafty...
Zvedl jsem dávku paliva na volnoběh pomocí VAGu a bylo to lepší..
Na 1.obr. jsou vstřiky z 2,5TD a na 2. jsou z 2,0TD
Jo a prosím Vás, ještě jedna otázka, hlavně pro tebe DRAKU, není na mitsubishi nějaký katalog dílů online jako na BMW nebo nějaký program jako ETKA pro koncernové plechovky?
Potřeboval bych zjistit pár věcí na motoru.
Díky všem za pomoc.