GalantWeb

Problém s motorem 2.0 100kw

Offline Pepe

 Ty dlouhé kabely k zapalovacím cívkám tam jsou proto , aby je chvění a vibrace přerušili ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

Ty dlouhé kabely k zapalovacím cívkám tam jsou proto , aby je chvění a vibrace přerušili ?

No kupoval jsem nový cívky a kabely a přišlo tohle, tak co jsem měl dělat? :)
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Jimmy-11

Dneska úspěšných 40km cesta po městě s jízdou na všechny válce a nerozsvícenou kontrolkou motoru :D
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

Šikula , nejdřív benzin a pak se může přidat LPG . Nech to zapojení vstřiků zkontrolovat u firmy s LPG .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

já si právě myslim, že je problém v těch čtyřech šedých konektorech, nějak moc se jim nechce držet v sobě :( ale dneska zatim dobrý no, na to, že od února to auto jezdilo s rozsvícenou kontrolkou motoru :D cca 12500km :D teď už jen s tebou Pepe se domluvit, kdy bys měl čas na to mrknout :angel:
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

 Z mé strany máš vše v pořádku , napojení na LPG musíš svěřit odborníkům na LPG . Pokud bude kontrolka svítit a vykozovat kodn41 , je problém s propojením kabeláže .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

Z mé strany máš vše v pořádku , napojení na LPG musíš svěřit odborníkům na LPG . Pokud bude kontrolka svítit a vykozovat kodn41 , je problém s propojením kabeláže .

a koukal si na ten odkaz na youtube na video chodu motoru? mě se to furt nějak nezdá :(
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)



Offline Jimmy-11

na svíčkách je najeto 6tis. km...
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Jimmy-11

Svíčky jsem nevyndaval, ale těma to určitě není...

Teď jsem jel do Mototechny pro těsnění na vstřiky a při studeným motoru se to chovalo jako by to jelo na dva max tři válce, po přepnutí na LPG byla pohoda a když jsem dojížděl zpátky k paneláku, tak jsem vypl LPG a parkoval jsem na benzín a úplně v pohodě...
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Werewolf66

já si právě myslim, že je problém v těch čtyřech šedých konektorech, nějak moc se jim nechce držet v sobě :( ale dneska zatim dobrý no, na to, že od února to auto jezdilo s rozsvícenou kontrolkou motoru :D cca 12500km :D teď už jen s tebou Pepe se domluvit, kdy bys měl čas na to mrknout :angel:

tyjo to vypada na nejakej studenak v kabelazi vstrikovacu, nekde chybi zem nebo spatnej kontakt
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

 Když jsem psal o běhu motoru na benzín , tak jsem myslel vyřešit vše kolem toho , ne hned napojit LPG a dumat proč to blbne . Jdu do garáže , přijede Ironjack na brzdy .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

tyjo to vypada na nejakej studenak v kabelazi vstrikovacu, nekde chybi zem nebo spatnej kontakt
no já bych právě viděl problém v těch čtyřech konektorech, tam bude asi problém, buď se do nich dostává voda, která se po zahřátí motoru odpaří a nebo se prostě rozpojujou...

Pepe: já bych i problém s tim benzínem vyřešil, ale bohužel potřebuju s tim autem dost jezdit, takže jsem rád, že už mi nesvítí kontrolka motoru a jede to po zahřátí na to LPG na všechny válce ;) samozřejmě problém s benzínem chci vyřešit, ale nemám s těma motorama takový zkušenosti a chápu, že když někdo jen napíše co by to mohlo být, tak já to můžu zkusit, ale je asi lepší to vyřešit v jeden den někým, kdo tomu víc rozumí než to řešit týden jednu věc po druhý ;)
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Werewolf66

no já bych právě viděl problém v těch čtyřech konektorech, tam bude asi problém, buď se do nich dostává voda, která se po zahřátí motoru odpaří a nebo se prostě rozpojujou...

tak to jsou prave konektory co jdou puvodne na vstrikovace
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Jimmy-11

tak to jsou prave konektory co jdou puvodne na vstrikovace
no to jsem už taky pochopil ;) takže až dneska budu měnit to těsnění na vstřikách, za který jsem dal dohromady 704,-!! za ty blbý 4 okroužky !! tak ještě ty konektory prostříknu kontaktolem nebo jak se tomu spreji na kontakty nadává :D pokud to nepomůže, tak je asi nechám vyměnit za nový
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Jimmy-11

Tak jsem dnes po práci natočil video jak auto krásně drží otáčky po nastartování když je studený...

https://youtu.be/Cfk7LiuOdak
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

 :undecided: Proč ten otáčkoměr chodí mezi 1200 a 500 otáčkami ? Měl by zůstat na 1200 a pomalu klesat na 750 podle teploty vody .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

:undecided: Proč ten otáčkoměr chodí mezi 1200 a 500 otáčkami ? Měl by zůstat na 1200 a pomalu klesat na 750 podle teploty vody .
To není chyba otáčkoměru, ale právě něčeho s motorem, kolísají otáčky... 16.10. jedu do Prahy, tak by ses mi na to mohl kouknout pokud bys měl ten den čas 😉
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

 Dej pak vědět
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001