GalantWeb

Prošlápnutý brzdový pedál

Offline Pepe

Vidim ze mate bohate zkusenosti :) tak kdy a kde ??  :angel:
Přivez to do Prahy  a za 2 hoďky jedeš domů . :mellow: :P
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
JJ jeď do práglu. Je to sice dál ale o to horší cesta  :D . Bez brzd na sněhu budeš mít adrenalin jak na horský dráze :D :D :D
Radouš


Offline KaGn

Je mi jasny ze to rekl jen protoze doufa ze to nedojedu :-D Ale aby ses nedivil  :evil: nasadim retezy na dalnici (stejne uz tam neni co zkurvit na tom nasem DALNICNIM POVRCHU) a kdyby se tam vybouralo par set aut tak si dam dopredu radlici a kdyztak to vezmu pres pole...

Kdyz o tom tak premyslim s retezama mozna nebudu potrebovat ani brzdy :-D


Offline t.j.silence

ako vlastne funguje posilňovač brzd. je to vlastne len ten hlavný valec? A ešte niečo. Neviete aké najlepšie brzdy dostať kúpiť (samozrejme pomer výkon cena) na galanta vrátane nových brzdových strmeňov. Galant je fakt slabý na brzdy. Furt jazdím na pokrútených kotúčoch a to som ich už menil 2x.
« Poslední změna: 03.10.2012 - 11:28:45 od t.j.silence »
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Drak

pokud máš auto po faceliftu, tak stačí sehnat brembo třmeny z eva a k tomu kotouč 330mm. Třmeny jdou přímo na těhlici. jen se musí vyměnit brzdová hadička. Nevýhodou je, že tam nedáš kola menší než 17 palců a musíš sehnat ten kotouč. Nebo vyměnit náboj kola třeba z eclipse který ma rozteč 5x114,3. Pak k to znamená i vyměnit kola :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline t.j.silence

Dík za odpoveď. A bolo by aj nejaké iná alternatíva? Od nejakej inej značky? Wilwood napr...alebo. Ide mi skôr o celý strmeň. Ostatné je už jasné že sa k tomu musí niekde vyrábať.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Drak

pak přes adaptery už tam dáš skoro jakýkoliv třmen. Třba D2 nebo YXZ jsou přesné kopie AP za levnější peníz. jen ž se bude muset řešit i brzdový válec, protože ti u více pístkovích třmenů stoupá i objem potřebné kapaliny
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline t.j.silence

Aha ták. Nechcem moc vymýšľať ale potrebujem poradiť. Má to slabé brzdy. Áno auto nakoniec zastaví ale trasie sa mi celá kasňa. Určite vieš o čom hovorím. musím to nejako riešiť. Najradšej b som vymenil len kotúče a platničky, ale na ktoré sa môžem spoľahnúť?
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Drak

Používám EBC kotouče i desky a zatím se nekroutí. Na normální ježdění stačí zelené, pokud chceš víc agresivní, tak si kup červený desky, ale ty aby dobře fungovaly, tak se musí zahřát.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline t.j.silence

Tak potom mi tieto info úplne stačia. Už som ich aj ja pozeral u nás tie kotúče turbo dostať za cca 280€ predok a 100€ platničky k tomu. Tak asi to budem musieť skúsiť. Hlavne nech sa nepokrútia. Dík.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Drak

koukni se po nich někde jinde, Dají se sehnat i za poloviční cenu. Stačí i bez dražek a direk, Sice nejsou pěkný na pohled, ale máš větší styčnou plochu destičky s kotoučem, po prudkým brždění ti u direk nevzniknou praskliny :)

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_localstpos&Model=99&_from=R40&_sacat=0&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_clu=2&_stpos&_fcid=56&gbr=1&_nkw=galant%20ebc&_sop=1
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Dík za odpoveď. A bolo by aj nejaké iná alternatíva? Od nejakej inej značky? Wilwood napr...alebo. Ide mi skôr o celý strmeň. Ostatné je už jasné že sa k tomu musí niekde vyrábať.
  Pepe tam nacpal 2pístkovej  :mellow: http://www.galantweb.com/index.php/topic,2706.20.html


Offline t.j.silence

No ja mám dvoj-piest vpredu už originál, takže to nemôže byť problém asi na žiadnom žralokovi. Myslel som že vpredu máme dvoj-piestové všetci.
To je fajn Drak. Na ebay-i kupujem rád.
« Poslední změna: 03.10.2012 - 18:55:02 od t.j.silence »
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Já nevim jak ty,nechci se hádat, ale myslím, že tam máme 1 píst.


Offline Drak

dávaly se obě provedení a navíc i dva rozměry kotoučů někdo má dvoupíst a 275mm kotouč a někdo jeden pístek a 256mm. liší se to provedením a zemí původu či nějakou akční nabídkou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Aha, já destičky ještě neměnil na tom mým, tak jsem myslel, že tam bude to co jsem mel na 98.Jak psal Pepe, že sehnal od Dragona ty třmeny, tak jsem myslel, že to je něco víc než série/jiný hadičky/.


Offline Pepe

Já si myslim že by stačilo pravidelně kontrolovat kotouče , brzdit tak aby nedocházelo k přehřátí kotoučů ale tatranci to mají těžké - čo noha to odzemok  ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

Já si myslim že by stačilo pravidelně kontrolovat kotouče , brzdit tak aby nedocházelo k přehřátí kotoučů ale tatranci to mají těžké - čo noha to odzemok  ](-:

Me se zkroutily Feroda, nebyli tam asi pulrok, protoze pri prezouvani mi nejak odskocili a dostal se za ne bordel. Tak se stocily a je to dobry :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline t.j.silence

Tak potom tí z vás čo by chceli meniť jedno-piestikové serie za dvoj-piestikové ktoré sú vlastne tiež série si nemyslite že je to nejaká výhra. Mne sa pokrútili kotúče už dvakrát a to nebrzdím žiadne extrémy. Musím pozrieť či nemám nemám nejaký bordel za kotúčom, ale kus hrdze tam určite bude.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Berzelius

Zdar chlapy, tak jdu taky měnit brzdovej válec ale jen by mě zajímalo proč bych něco dělal jak tu píšete s brzdovým pedálem?Všude co jsem četl stačí jen odšroubyt od posilovače a odpojit trubky a vyměnit za jinej..nic o demontáži brzdovýho sem nikde nečetl...tak radši se ptám než něco ze sloním (je to jako skonit ale mnohem víc)