GalantWeb

Nestartuje

Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Zdravim, vim ze se startovani ci nestartovani tady uz nekolikrat opakovalo, ale doufam, ze ja budu jiny pripad:-) Vsechna elektronika funguje tak jak ma, kontrolka check engine zhasina tak jak ma a nehlasi zadnou chybu. Kdyz se hodlam nastartovat tak se ozyva z motoru, resp. starteru zvuk jak pri toceni detske rehtacky:-)) Predpokladam, ze asi bude chyba v nejakym pastorku starteru, protoze kdyz auto roztlacim, tak uplne v poho naskoci a jede.
Mate jiny nazor? Diky
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
MOŽNÁ SLABÁ BATERKA,ŽE TO NEVYSUNE UPLNĚ PASTOREK, NENO PASTOREK V PR.....I,NEBO TŘEBA OPÁLENÉ KONTAKTY U CÍVKY PASTORKU,JEN NÁZOR..


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
No baterka me taky napadla, ale toci to jako zbesily..jako obcas se to zasekne a nejde to, ale pak to zase zacne rachtat jak blazen..kez by to byl jenom ten starter.
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
asi stejné jako první budeš muset vyndat startér a zkouknout ho.


Offline Pepe

 Vyndej startér a vyměň ho.  S tím zvukem ti zůstane jen to tlačení . A na tlačení bacha , ať víš kam tlačíš . Čus :laugh: :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Tak opraveno. Stacilo koupit novou baterku a funguje to jako po masle...
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Pepe

Tak opraveno. Stacilo koupit novou baterku a funguje to jako po masle...
Gratuluji, ale podle popisu závady to vypadalo tak jak jsme psali.  :kiss: ^_^ ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
ještě na vektře jsem měl hodně podobný problém a nabitá baterka to na chvíli vyřešila, ale nakonec to byly špatné uhlíky ve startéru. tři kousky v elitu mě stály 80 korun a byl už navždy klid.


Offline Howler

čaute,
tak mam taky problem se starterem, nijak nereaguje až ho poklepapam tak jede ale dalsiho nastartovaní se nedočkam. Tak se chci zeptat jestli nevíte zda by mi do 2.0 V6 pasoval z 1.8, mám ještě cely motor.


Offline johny11

čaute,
tak mam taky problem se starterem, nijak nereaguje až ho poklepapam tak jede ale dalsiho nastartovaní se nedočkam. Tak se chci zeptat jestli nevíte zda by mi do 2.0 V6 pasoval z 1.8, mám ještě cely motor.
Rozeber civku starteru a vycisti ji.Stejne tak i kontakty,budou urcite opaleny.


Offline Pepe

 :mellow: Kolega tak dlouho startoval pomocí kladívka , až se uklepaly magnety a starter se zadřel . Magnety statoru byli přilepené, tak bacha . :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jj taky bych tipoval spíš na upálený uhlíky. Tohle samý jsem měl na Renaultu19


Offline Road_Warrior

Zdravím, nechcem zbytocne zakladat nove tema tak pisem sem... nestartuje mi môj galantik 2.5 V6 rok 2001 ...problém sa zacal asi pred 2 tyzdnami ked som nemohol nastartovat a motor chytil asi tak az na 15 krát (boli velke mrazy tak som myslel ze to bolo tym (voda v palive atd...), ale ked uz bol zohriaty tak potom uz chytil normálne. Potom som par dni zase nikde nebol a zase sa opakovalo to iste. No na 3 krat po par dnoch uz to nejde vôbec... Motor proste toci normalne a kontrolka motora pekne zhasne ale auto proste nenastartuje. Sviecky sme skusali iskru hadze, tak sme s kamaratmi mysleli ze je chyba s privodom paliva ale palivové čerpadlo je v poriadku a mali sme rozpojeny privod paliva az priamo pri motore a palivo tam v pohode tlaci. Nakoniec to vyzerá ako keby vstrekovace proste nedavali palivo. Mohol by byt teda problém v niektorom so snímacov na motore napr. ze by odisiel snimac impulzov klukoveho hriadela ??? Poprípade napadá niekoho nejaka ina zavada co by to mohlo byt??? Ďakujem za odpovede


Offline Pepe

Pokud kontrolka motoru neukazuje nic a zhasne , nebude v elektronice vstřiků žádná  závada . Možné je ucpané filtry ve vstřicích , ale zkontrolujte kvalitu jiskry na svíčkách - pokud je slabá jiskra , nezapálí směs ve válci , to by ukazovalo na problém VN cívky.
Ta je součástí rozdělovače - ale může být problém s tranzistorem , který je též součástí rozdělovače . Chtělo by to zapůjčit si rozdělovač a vyzkoušet .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Road_Warrior

Ked som skusal nastartovat a potom sme pozerali sviecky tak boli v podstate suche, co by poukazovalo aj na nejaku elektronicku chybu ze nieco nedava motoru impulzu na vstrekovanie paliva, ale ked pisete ze ked kontrolka motoru pri nacitani zhasne tak by tam asi chyba byt nemala... my sme uvazovali ze by mohol byt  vadny ten snimac impulzov klukoveho hriadela ale tym padom by asi zostala svietit ta kontrolka motora?
Teraz som este skusal podla navodu vyblikat chyby prepojenim 1 a 4 PINu v konektore OBD ale problém je ze mi blika chybu len kontrolka ABS, kontrolka motora ani neblikne... A dokonca som odpojil aj ten snimac impulzov klukaca a check motora prebehol v poriadku a ani mi to nevyblikalo ako chybu... co by asi nemalo ci? netreba tie PINy na OBD prepojit este inak na kontrolku motora??


Offline Pepe

 OBD II ti napíše DTC - chybové kódy , jen po odpojení konektoru klikovky musíš protočit motorem - zastartovat , aby se chyba čidla projevila v ECU . Jestli lze použít propoj pinů 1+ 4  si nejsem jist u tvého ročníku , ale nezaručuji . Elm 327 přes OBD .
Zkontroluj pojistky v motorovém prostoru - 13 , ve spodní části pojistek je 20A , jestli není spálená , jistí vstřikování .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Road_Warrior

no vyzerá to tak že v elektronike asi chyba nebude, snímač impulzov klukaca by mal byt ok, a ano na diagnostiku ked som odpojil ten konektor treba pretocit motor ale u mna nie raz ale 3 krat som pretacal kym to zostalo ako chyba...mame diagnostiku Delphi a ta to potom pekne ukazala ako chybu . No zajtra skusim pozriet este ten rozdelovac, este teoreticky by mohla byt chyba v tom ze palivove cerpadlo nedava potrebny tlak? lebo co sme skusali tak tlak v systeme je ale teoreticky by nemusel byt potom uz dostatocny na vstrekoch? Mne sa stale zda ze predtym ked mi auto chodilo bez problemov tak ked som otocil kluce do 2 polohy tak to cerpadlo bolo pocut (take bzucanie) a teraz prakticky vôbec... Popripade nejake velke mnozstvo vody v systeme?


Offline Pepe

Na příčce mezi motorem a kabinou je vedle posilovače brzd konektor pro sepnutí palivového čerpadla bez běhu motoru nebo startování . Zkuste jestli čerpadlo běží . S Delphi nedělám , tak nevím jestli má ten program "actuator" možnost sepnutí některých obvodů .   Ten konektor je popsán v servisním manuálu .
« Poslední změna: 03.02.2019 - 17:54:00 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Road_Warrior

nejako som sa k tomu nedostal skôr....Díky za pomoc majster Pepe. Auto už behá, chyba bola nakoniec vo víku rozdeľovača - ten stredový uhlík bol úplne zapečený dovnútra takže sa nedotýkal palca a aj ten palec bol poriadne na konci opálený, takže som kúpil nove víko aj palec a auto zase behá ako nové :). Inak čo sa týka ešte vyblikávania tých chýb cez piny na OBD konektore tak čo som tak skúšal tak 1 a 4 pin mi vyblikával iba chyby ABS (čo sa týka motora tak nič aj keď svietila kontrolka závady na motore), skúšal som aj 1 a 5 pin a tiež nič. Iba toľko, a ešte raz díky za rady.