GalantWeb

Galant - přemýšlím o koupi

Offline tomasssr

Ty orezlé úchyty a spodky dveří jsem na galantech taky viděl,ale pouze na těch z prvních let výroby (97-98) po faceliftu nejspíš vylepšily ochranu a tyhle problémy neznají. (bohužel lemy hnily dál....)
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
jistě,když ta karoserie postrává pozink,může hnít kdekoliv, tvrdit,že má dobrou antikorozní ochranu je najivní..podle mě první věc,která ten galant tlačí cenově tak dolů.. Kdyby to byla karoserie pozinkovaná,asi by ty ceny vypadaly jinak.


Offline morfes

AlMar:
Když jsi zmínil tu elektroniku: hodiny na přístrojovce jsou neduhou Galantů  -_- věčně nejdou.
ale řeší to přepájení kontaktů.
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
AlMar:
Když jsi zmínil tu elektroniku: hodiny na přístrojovce jsou neduhou Galantů  -_- věčně nejdou.
ale řeší to přepájení kontaktů.

ty mě krajně vytáčejí  :angry:


Offline Pistique

Sup tie hodiny nahradit palubnym PC a viac uz ziadny problem -_- a kopec funkcii naviac  :mellow:
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99


Offline tomasssr

Rez je holt sviňa,ale nebál bych se toho, pokud o galanta bylo jakse patří postaráno...
Anebo potom koupit Mitsubishi Sigmu 3.0 V6 hodit do LPG, ta ti nezrezne ani za 50 let,jelikož je z nerezu! :D A můžeš prohánět Helmuťácký machýrky v A8 nebo BMW7  :P -_-
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline morfes

Přepájení spoje záležitost 10 minut anebo když budete mít auto v servisu, tak 300 Kč myslím...někde jsem to tu psal!
tomasssr:
Sigma je můj nesplněný sen, ale jen se bojím, že by se mi to sypalo na hlavu :anz:
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Brzdy: náchylné na vlnění kotoučů.

Převodovka : pozor na opotřebení synchronů, ložisek - poslechnout.

Dveře potvrzuju, na té 97 hlavně přední.

Nic ti tady nenutím, jenom sem napsal svůj názor? Mě je uplně jedno co si pořídíš. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Ale opravdu je lepší vybírat v německu, u nás to je na délší dobu ten výběr.


Offline morfes

Brzdy: jo taky jsem jednou musel na dálnici zabrzdit skoro na nulu a pěkně se mi zkroutily :worried:
ale to není vlastností auta, ale záleží na kotoučích jaký pořídíš, ale obecně platí, že na brzdách se nešetří!
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
No tak jasný, někde sem ale četl, jestli snad na mišiklubu, ale už ani nevím kdo to psal, že aji ty originální kotouče jsou na to náchylný, hlavně když dlouho brzdíš a pak necháš nohu na brzdě, ale jinak že mají prej nějakou lepší technologii a jsou prostě lepší než druhovýroba. Nevím no, ale ten náš dokázal zkroutit aji druhovýrobu a netrvalo mu to nějak moc dlouho  -_-

K elektrice, taky sem musel přepájet hodiny, jinak mě až na zoxidovaný kontakty dveří (čidla na kontrolku a osvětlení) snad nic dalšího nenapadá.

AlMar> hele ale když už ti tady rveme co nechceš, mohl bys uvažovat aji nad tímhle  -_- diametrálně odlišný od galanta, ale coupé si měl, a proč nezkusit "originál"...  :worried:
« Poslední změna: 21.01.2010 - 14:22:51 od Rampa89 »


Offline Rafik

Ještě jedna rada. Brigádničím v autobazaru a lidi mají velký strach z nalítaných km (proto 90% aut v AAA má NA BUDÍKU 110-130tisíc km. A nikomu divné nepřijde, že to jsou auta deset let staré -_-  Galant po slušném majiteli, který má najeto 200tisíc je tak akorát zajetý.

A sigma je fakt peklo. Pamatuju si, že tak před 10lety měl přítel sestřenice parádní černou sigmu 3.0 se světlou kůží a plnou palbou a to bylo fakt peklo. A dneska stojí 15tisíc  :mellow:
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
tak zrovna sigmu sme před 8mi lety taky měli... mě u ní sral automat,..jinak to v té době bylo pěkné a bezporuchové auto..navíc celé bílé a na pěkných kolech..ovšem s tím výkonem a váhou teda honit BMW a A8 můžeš jen když jim to jede na polovinu válců  :D


Offline tomasssr

Tak jasně,že by jim to muselo jet na polovinu válců když jich má BMW7 i 12 -_-
Musíš  srovnávat s 3.0 V6, to byla největší a nejsilnější motorizace pro Sigmu (151kw), každopádně bych to mohlo bejt zajímavé srovnání,protože 7er je taky těžká kráva jako prase  :laugh:
Jinak ta Sigma je opravdu přenádherný auto, obzvlášť když ji vidíte na vlastní oči,kam se na ni hrabe koncernová audina! :-D
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Rafik

pecka!
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline morfes

Neví někdo o nějaký u nás k prodeji? Na server není snad ani jedna...a v reichu jich také moc není...
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
takovou sme měli,akorát měla paprskové kola s menšíma paprskama.. 17".. do BMW 7 3litr snad ani nedávali a 4,0 bys stou sigmou nedohnal.. ani A8 s tím 4,2..ta sigma moc nejela.. V6 galant v dobrým stavu jede podle mě líp


Offline Pepe

Neví někdo o nějaký u nás k prodeji? Na server není snad ani jedna...a v reichu jich také moc není...


Morfe , něco pro tebe -----http://www.cardomain.com/MakeModel/Mitsubishi/Diamante
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tomasssr

takovou sme měli,akorát měla paprskové kola s menšíma paprskama.. 17".. do BMW 7 3litr snad ani nedávali a 4,0 bys stou sigmou nedohnal.. ani A8 s tím 4,2..ta sigma moc nejela.. V6 galant v dobrým stavu jede podle mě líp

Pokud se nepletu, tak do 7er se dávaly nejslabší motory 2.5 TD a 2.8 benzin V6, a na nich by si Sigma smlsla jako nic :-D
A o Audi nic nevím, protože je pro mě naprosto nezajímavá,nudná a fádní TAK! :P
 ^_^
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Pokud se nepletu, tak do 7er se dávaly nejslabší motory 2.5 TD a 2.8 benzin V6, a na nich by si Sigma smlsla jako nic :-D
A o Audi nic nevím, protože je pro mě naprosto nezajímavá,nudná a fádní TAK! :P
 ^_^
Pánové, prodej Galantu, nechte ty Německý plečky plečkama...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!