GalantWeb

Odpočinkové téma "GalantFortis like design"

Offline estimator

swiftt: aby ta ta 5rychlostna sekacka na travu nerozniesla na kopytach  :big grin: :P :P
apropo ani mne sa na colte nepaci ten novy "look" ale zadok toho 5dveraku je o dost lepsi  :-D


Offline tombik

No ja bych to taky zrovna 5ti rychlostni sekackou nenazival. Uz jen proto ze jestli se Micinka odporouci jednoho dne do vecnych lovist a mě hrabne a rozhodu se ze nechci bazarove auto ale nove, tak si asi nic vetsiho nebudu moct poridit a pravdepodobne skoncim v Coltu :D


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Do mitsubishi nebo jiných japonských značek motor VW určitě nepatří, ale na druhou stranu si na ně vůbec stěžovat nemůžu. Myslím si, že mezi nafťáky jsou ty koncernové nejspolehlivější. A na provoz jsou 1,9TDi úsporné a ty 81 nebo 96kw i trochu jedou. A od VW 2,9 VR6 byl náhodou super motor a dobré peklo
Iste tie PD motory...A tiež 81KW už išli lepšie ale vieš ake boli poruchové?  :D turba v jednom kuse odchadzali, riadiacky vyhadzovali chyby. a ten zvuk otrasne. Nafta ee.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
swiftt: aby ta ta 5rychlostna sekacka na travu nerozniesla na kopytach  :big grin: :P :P
apropo ani mne sa na colte nepaci ten novy "look" ale zadok toho 5dveraku je o dost lepsi  :-D
  -_- :D esti Ked budem počuť kopyta uhnem sa ok ? Ty máš colta?
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline tombik

swifte Hele ted jsem ze srandy koukal na parametry Colt Ralliart (prodava se i u nas) a docela jsem cucel co ty 1.5ce prisou za parametry 150k(v 6000) 210Nm(ve 3500) 1 135 kg.....Takova sekacka by te roznesla dost mozna hned ;)

Jinak koukam ze se u nas prodava i Lancer Ralliart a tam uz je ten motor o poznani zajimavejsi nez u bezneho lanceru. 2.0 Mivec turbo :) 240 koníků, to uz by slo ne Dragone? :D
« Poslední změna: 22.01.2010 - 11:53:58 od tombik »


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Rally art? No tak to je jasne . Ten coltik už musí ísť. Ja dajako na výkon tých aut nenarážam.  Tie auta sú na moj vkus moooc malé. To je všetko. A najviac ma prekvapila výmena žiarovky na tom prdítku.  :angry: Je to otras. Pod kapotou by ste ju tažko hladali.  :D
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline tombik

inu male to je o tom zadna. Jen rikam ze se tresu chvile kdy budu muset do takoveho auta presedlat :D Tak se ted utesuju aspon ze to treba hezky pojede...:D


Offline estimator

je to galantweb nexcel som sem tahat ine auti  :D
to swiftt : jj mam colta a zrovna CZT cize parametre ktore opisal tombik. pravom mu patri titul "baby evo" pri 6000 otackach to ma nadherny zvuk a to mam este seriovku....

to tombik: vobec sa toho priestoru neboj teda pokial nevozis chladnicku  :mellow:
mam aj galanta 7G sedan (coskoro RIP) a priestor pre posadku (4osoby) je lepsi ako v galante.
tam sa sedelo o dost nizsie, v colte vyssie cize lahsie vystupovanie a nastupovanie a ma vyssie strechu cize vyssie osoby maju lepsi komfort ako v galante kamos(205cm) sa hlavou dotykal strechy a ja 190cm som to mal tak akurat ale blbo sa vystupovalo.... v colte pohoda. o motore sa bavit nemusime.... :roll: (a to mam este 3dverak :-) 


Offline tombik

Aha, zajimave :) Diky za info. Ja mel cest s Coltem jedinkrat. Ten starsi model 1.2 TRIVALEC a to byl děs. No uvidime jak to dopadne. Myslim ze Micinka snad jeste tak 5-10 let vydrzi v poklidu a treba kdyz buch da zacnu vydelavat a Mitsubishi zase zacne delat Galanta tak jak ho mame radi a ne jen ten hnus pro ameriku....Jo a hlavne ho taky bude vozit k nam  :big grin:


Offline tomasssr

No to je zajímavé, že nejmenší Coltík má větší vnitřní prostor než Galant :undecided:, kterej byl v té době (97-vejš) největší třídou u Mitsubishi, nahradil i Sigmu, no moc se mi tomu nechce věřit :o, ale je pravda,že zrovna třeba v Galantech IV moc prostoru není, měřím 183 a rád sedím v tzv. zalehávací poloze a za mnou místo skoro už není,ale to pohodlí za to stojí, tomu se nevyrovná kdejaké nové auto! To se Japončíci opravdu vyznamenali v roce 88, jak vše zkloubili do max. pohodlí, myslím teď třeba chod pedálů,posilovač,řazení,sedačky,ovládání přístrojů... Kam se na ně hrabou kolegové z Bavorska třeba -_-
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline tombik

To jo, je fakt že kam sednu tak si něco hrozně užívám ale v jiných oblastech trpím. Viz Toledo spotřeba ale jinak tragedie, Puma hezky sedi v zatackach ale kostrc trpi a leze se do toho jak do tanku, sednu do kamaradova mondea jede to tak nejak podobne ale posilovac a pedaly zadny med. Sednu do smartu....no comment :D


Offline Ghost Buster

Jde to ještě víc zamračit?  -_-  :D


Offline estimator

tomasr: pisal som o Galante 7G nie o zralokovi.... v tom som nesedel  :mellow:
to ghost: to zamracenie je uplne coool mal to aj koncept EVO skoda ze to nenechali  :( :(


Offline tomasssr

tomasr: pisal som o Galante 7G nie o zralokovi.... v tom som nesedel  :mellow:
to ghost: to zamracenie je uplne coool mal to aj koncept EVO skoda ze to nenechali  :( :(

Jj vím že máš 7G,ale myslím že jak kulatej galant tak žralok na tom budou stejně s vnitřím prostorem,jsou aji na stejným podvozku...
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline tombik

Ghost: Jo to je extremni, vic uz to asi fakt nejde :D Ale je to moooc pekne :)


Offline Ghost Buster

Ghost: Jo to je extremni, vic uz to asi fakt nejde :D Ale je to moooc pekne :)

Joo je to mooc povedene  -_-


Offline Misak

Jj vím že máš 7G,ale myslím že jak kulatej galant tak žralok na tom budou stejně s vnitřím prostorem,jsou aji na stejným podvozku...

Neni to az tak pravda, ve zralokovi je mnohem vice mista na hlavu nez v kulatym modelu. A v kulatym je jeste rozdil mezi sedam a liftbackem, sedan byl udajne taky prostornejsi na hlavy nez liftback.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Mitsubishi Magna (nekdy nazyvana Verada) - velky sedan vyvinuty ze Sigmy/Diamante, vyrabeny v Australii pro tamni a taky arabske trhy. Samozrejmosti je pohon vsech kol AWD a 3.5 DOHC 24V motor, ktery preplnovany 2-ma turby dava az 280kW (380k)! Na obrazcich je starsi, velmi elegantni verze hodne podobna zvetsenemu zralokovi,škoda,že je Austrálie tak z ruky.(převzato z jiného fora}.A ten další má dokonce 8 válec.-- http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Proudia
« Poslední změna: 14.06.2010 - 09:05:43 od robb »


Offline Misak

pekna lodicka, kolik to ma? 5.20 metru na delku?
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Drak

pekna lodicka, kolik to ma? 5.20 metru na delku?

Production    April 1996–September 2005
Body style(s)    4-door sedan
5-door station wagon
Engine(s)    2.4L 4G64 I4
3.0L 6G72 V6
3.5L 6G74 V6
Transmission(s)    4-speed automatic
4-speed Tiptronic
5-speed manual
5-speed Tiptronic
Wheelbase    2,722 mm (107.2 in)
Length    4,746 mm (186.9 in)
Width    1,775 mm (69.9 in)
Height    1,430 mm (56.3 in)
Curb weight    1,372 kg (3,025 lb)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)