GalantWeb

Když se kulaťák blíží do věčných vrakovišť

Offline Jindřišák

No nevím jak vy, ale já v kulaťáku se svými 196cm jsem si pohodlně neused, málo místa na hlavu, ale nejhorší to bylo na nohy, volant uplně nahoře a stejně sem za tím seděl jak za minibikem, na delší trase pak nebyl problém dostat křeč do noh ](-:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Stejná vejška, stejnej problém, akorát ve staršim  typu, problém je střešní okno, který hodně sníží strop, a navíc novější typy mají o něco málo vyšší sedačky...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline morfes

Jak za minibikem  :laugh: :laugh: :laugh:
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Když je na prdeli 7cm sádla tak nad hlavou už moc nezbejvá  :-D
Radouš


Offline Berzelius

 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:Radouš...zabíjíš.....asi pudu na liposukci...škoda že stojí asi jako dvě moje auta :laugh: :laugh: :laugh:


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
tak já mám třebas 100 kilo a dostanu se tam vpohodě...pravda mám sice jen 180 čísel ale i tak si krásně ležím v sedáku a jsem jako v bavlnce....jen ta rez mě sere....
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Berzelius

Tak sem si říkal že spíš němci by měly chodit do důchodu v 70ti nebo vejš..když vezmu že prvnímu majitely mýho myšáka bylo při prodeji 88 let....to já v jeho letech budu mýt nejspíš problémy udržet moč ..natož volant :laugh:


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Jo,jo..moje alternativa když sem kupoval žraloka byla buď Mondeo(01-) 2.0 benzín nebo Civic 1.8 Vtec (ten liftback či jak se tomu nadává)...nakonec zvítězil sen z učňovských let...nelituju toho akorát co mě na žralokovy sere je že i když nejsem nějakej dlouhán (185cm) tak mám nad hlavou jen tak 4cm a nepřítomnost zadního stěrače (sedan)

to by ani nevadilo,smutný je spíš,že se tomu serou čerpadla,drolej vačky atd.. ikdyž ty 180hp by měli být lepší než ty 155hp či kolik maj..
perfektní je ta audi 2,7tdi.. špičkově spolehivý dieslak a po chipu jede super.. i ten 3,0 -  4,0 atd
1,9 130hp po chipu taky dobrá u 2,0tdi je problém s nějakým 4hranem na kterém je kladka rozvodů či co a ten se rád ulomí,ukroutí..přesně nevím

svezní s 3litrem po chipu je supr ,ty motory maj blízko k 300hp a spotřeba furt dobrá


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Tak sem si říkal že spíš němci by měly chodit do důchodu v 70ti nebo vejš..když vezmu že prvnímu majitely mýho myšáka bylo při prodeji 88 let....to já v jeho letech budu mýt nejspíš problémy udržet moč ..natož volant :laugh:

 :-D :-D :-D :-D takovejch nás bude....a možná že už je ..... ](-: ](-: ](-: ](-:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Pepe

Co to tak tady čtu, nejlepší je koupit si konzervovej dieslak a máš velmi výkonné vozidlo s plným kufrem doporučení jak jeho závady odstranit a nízký výkon motorů nachipovat aby vůbec táhly . Ať si táhnou do ............ :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001