GalantWeb

Treworova rekonstrukce

Offline Trewor

To je věc co mi při parkování na zahradě neskutečně chybí  :-D
Spíš by se mi líbilo kdyby měl, nebo se do něj dalo sehnat samozatmívací zpětný zrcátko.
Jezdí tu kupa paniček/frajírů s SUVčkama (vyjma somozřejmě těch co to maj na tahání vleků atd) a i s naloženejma autama si tu nikdo světla nesklopí a mě to nedělá dobře na foči :mellow:

Já vim, v tý době to snad ani nebylo. Ale jak si to člověk vyzkouší...znáte to.
Je to jak přesedlat z pohodlí Galoše do drncavý vochcáfky
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Daneczek

jo ochcávku jsem dřív měl a chválil si jí  :laugh: ale teď by jsem jí už nechtěl  :D galant je oproti tomu jiná liga  :mellow:


Offline Trewor

Tak tady máte to "slavný" tlačítko  :laugh:


Jaksi my z hlavy vypadlo to T na začátku...takhle je to jasný...kontrola trakce
A zde máte co o tom píšou na wiki:
In 1990, Mitsubishi released the Diamante (Sigma) in Japan. It featured a new electronically controlled active trace & traction control system (the first integration of these two systems in the world) that Mitsubishi developed. Simply named TCL in 1990, the system has now evolved into Mitsubishi's modern Active Skid and Traction Control (ASTC) system. Developed to help the driver maintain the intended line through a corner; an onboard computer monitored several vehicle operating parameters through various sensors. When too much throttle has been used when taking a curve, engine output and braking are automatically regulated to ensure the proper line through a curve and to provide the proper amount of traction under various road surface conditions. While conventional traction control systems at the time featured only a slip control function, Mitsubishi's newly developed TCL system had a preventive (active) safety function which improved the course tracing performance by automatically adjusting the traction force (called "trace control") thereby restraining the development of excessive lateral acceleration while turning. Although not a ‘proper’ modern stability control system, trace control monitors steering angle, throttle position and individual wheel speeds although there is no yaw input. The TCL system's standard wheel slip control function enables better traction on slippery surfaces or during cornering. In addition to the TCL system's individual effect, it also works together with Diamante's electronic controlled suspension and four-wheel steering that Mitsubishi had equipped to improve total handling and performance. The Diamante won the Car of the Year Japan award in 1990–1991

Je to vývojovej předstupeň AYC co má VR-4.
Ten je obohacenej o chytrej dif z Eva co poslílá výkon na vnější kolo při nedotáčivosti a naopak
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak to máš unikát, tiše závidím, jaká je země původu vozidla?


Offline Trewor

Auto je dovezený od skopčáků
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

to je kurvítko, který se musí vypnout, jinak si nezajezdíš bokem a podobný věcičky. Dobržduje to kola a kecá to sešlápnutí plynu :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

u předohrabu si s tím ani neprotočíš kolo :D (přední) u 4 kolky ani jedno
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Jsem za tu kravinu i rád..aspoň mě to nesvádí tomu zbytečně dávat. A až bude autí v cajku a někdy ve mě bouchnou kamna tak se to vypne a fertig.
A protáčet kola u předohrabu je jak protáčení kol na parní lokomotivě...ouplně k prdu.
Protočit zadní to už ukazuje, že jsou tam koně, ale teprve protočit všechny 4..to je žrádlo :evil:

A dneska jsem při uklízení vesty,hasičáku a lékárny tatíkovi ukazoval co je v kufru různejch kapsiček a úchytů. Fakt to maj kluci jedni šikmovoký pěkně udělaný. Focus II je proti tomu sto let za vopicema. U něj nezvládli ani udělat funkční osvětlení...fušeři
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Misak

A zkusil si za ten "vyztuzeny koberecek" v kufru, resp. madlo zvednout a zatahnout smerem k sobe? Protoze v zadni casti mezi prostorem na naradi a sedackou se skryva dalsi ulozny prostor, ktery obvykle na prvni pohled clovek neodhali a na startovaci kabely nebo jiny serepeticky je jak stvoreny.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Trewor

na startovaci kabely nebo jiny serepeticky je jak stvoreny.

He, he přesně to mě taky napadlo. :anz:
Jen bych si musel vzpomenout kde máme ty starší kábly...když jsem si je tak pěkně spájel po tom co se snad v -15°C zlomily ](-:
PS. evidenčku už mam taky za sebou, takže už jen na Bohdalec, nový značky, nechat si vyměnit dálniční známku a úřady nebudu chtít vidět aspoň půl roku
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Drak

dopraváci tento týden ladí ten svůj systém, tak že to chce klid a jít tam až příští týden :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Trewor

s tim registrem máte recht...včera v 20h se připojoval novej registr vozidel na základní registry - na těch tak trochu taky dělám
Tak si to nejdřív odladim a pak tam teprv pujdu :angel:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Teď na novinkách píšou,že to už funguje. ^_^


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
A zkusil si za ten "vyztuzeny koberecek" v kufru, resp. madlo zvednout a zatahnout smerem k sobe? Protoze v zadni casti mezi prostorem na naradi a sedackou se skryva dalsi ulozny prostor, ktery obvykle na prvni pohled clovek neodhali a na startovaci kabely nebo jiny serepeticky je jak stvoreny.
Já nic takovýho v sedanu nemám :angry:, to maj jen kombíky?


Offline Trewor

Jsem si včera přes den vyměnil větrák a komplet vypucoval auto a asi jsem něco po*** na topení.
Větrák má snahu ale na skol a nahoru to fouká alespoň trošičku ale na nohy je sotva poznat, že tam jde teplejší vzduch. Dneska jsem ještě něco najezdil a zlepšilo se to na stav jak jsem popsal...včera to nefoukalo v podstatě vůbec.
Když jsem vyndaval starej větrák tak v něm byli lístečky...je možný, že když jsem vysával výdechy, že jsem je někam natáh do klapek a zasek je?
Zkoušel jsem i foukat studenej vzduch aby to nešlo přes výměníky tepla ale beze změny. Když dám na nasávání vzduchu zvenku tak je slyšet že se pohnou klapky ale furt větrák jakoby něměl kam foukat nebo odkud sát.
Napadá vás něco?
Rozebírat vedení vzduchu se mi moc nechce aleasi se mu nevyhnu  :(
A ještě když jsem uklízel tak jsem zjistil že nemam šroub na přitáhnutí rezervy. Nemáte ho někdo z auta na ND? Zkoušel jsem tam dát závitovku ale von to bude jemnej závit :(
A jelikož mi blbne ukazatel paliva tak jsem tankoval při 445 km a bral jsem "jen" 46,45 l...tedy spotřeba 10.44 a to jsem to povětšinou moc nešetřil a bylo to hodně po městě. Až se něco udělá na motoru: svíce, rozvody, filtry, oleje atd tak to snad ještě o trochu klesne.

Apropó  mam pro sichr vyměnit asi i palivovej filtr co? Bral bych tenhle:
http://www.autodily-cardo.cz/filtry-2/palivovy-filtr-mann-wk68-83-mf-wk68-83/
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

S klapkama nevim , filtr O.K. - k němu si pořiď otevřený očkový klíč , abys neponičil převlečnou matici na trubce . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Zdoter

 Potom sroubu se Ti podivam. Jelikoz mam misto rezervy nadrz tak mi je k prdu,ale ted si za boha nemuzu vzpomenout kam jsem ho dal  :'( .Az bude chvilka tak po nem zkusim mrknout a snad ho objevim.
Mitsubishi galant kombi 98 2.0 100kw
Bumba mi to LPG