Jsem si včera přes den vyměnil větrák a komplet vypucoval auto a asi jsem něco po*** na topení.
Větrák má snahu ale na skol a nahoru to fouká alespoň trošičku ale na nohy je sotva poznat, že tam jde teplejší vzduch. Dneska jsem ještě něco najezdil a zlepšilo se to na stav jak jsem popsal...včera to nefoukalo v podstatě vůbec.
Když jsem vyndaval starej větrák tak v něm byli lístečky...je možný, že když jsem vysával výdechy, že jsem je někam natáh do klapek a zasek je?
Zkoušel jsem i foukat studenej vzduch aby to nešlo přes výměníky tepla ale beze změny. Když dám na nasávání vzduchu zvenku tak je slyšet že se pohnou klapky ale furt větrák jakoby něměl kam foukat nebo odkud sát.
Napadá vás něco?
Rozebírat vedení vzduchu se mi moc nechce aleasi se mu nevyhnu
A ještě když jsem uklízel tak jsem zjistil že nemam šroub na přitáhnutí rezervy. Nemáte ho někdo z auta na ND? Zkoušel jsem tam dát závitovku ale von to bude jemnej závit
A jelikož mi blbne ukazatel paliva tak jsem tankoval při 445 km a bral jsem "jen" 46,45 l...tedy spotřeba 10.44 a to jsem to povětšinou moc nešetřil a bylo to hodně po městě. Až se něco udělá na motoru: svíce, rozvody, filtry, oleje atd tak to snad ještě o trochu klesne.
Apropó mam pro sichr vyměnit asi i palivovej filtr co? Bral bych tenhle:
http://www.autodily-cardo.cz/filtry-2/palivovy-filtr-mann-wk68-83-mf-wk68-83/
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4