GalantWeb

Nestartuje

Pepe · 223 · 61215

Offline FrantaPMJ

No, tak Pepe, Ty mi dáváš, to čumim co všechno lze vyčíst o chodu motoru a elektrosoučástí takhle starýho auta, jako mam já, to je mazec... Tak je tam koukam a čtu ještě něco špatně, tak na to ještě jukneš, až budeš měnit to čerpadlo, viď? Dneska mi dovezou nový gumy, tak už nebudu jezdit rallye letní gumy a pak mě v půlce února čeká ta cesta na Moravu, tak bych chtěl jet s Galantem, jelikož při představě ujetí cca 800 km s Eriky Peugeotkem 206 s motorem 1.1, kterej poveze dva dospelý, dva psy, klec na toho našeho satana a bágl s věcma, tak na mě jdou mrákoty...


Offline Howler

Franto PMJ: Nebavili jsme se spolu o palivovým čerpadle než jsi začal dělat zde tu diskuzi  :D


Offline FrantaPMJ

Franto PMJ: Nebavili jsme se spolu o palivovým čerpadle než jsi začal dělat zde tu diskuzi  :D

Jojo, bavili, máš pravdu, jenže to nebylo auto u mě doma, ale v tý dílně a ti údajně čerpadlo měli vyndaný a čerpadlo bylo ok. Čerpadlo je ok, ale už nikdo neřešil bordel v nádrži... Už mam nový, to moje starý původní sice maká dobře, ale přestal mi ukazovat palivoměr jak to tam bylo celý orezlý po letech v tom bordelu, tak mam jiný-krásný a čistý, tak snad mi palivoměr zase bude fungovat, předtím i v tom bordelu v nádrži makal, ale jak se s tím hnulo, tak nemaká.


Offline Pepe

Tabulka logeru a popis, spíše překlad . Hodnoty v červeném poli vybočují z normálu , jehož hodnoty jsou uvedeny v řádku na začátku logu . třeba AFRmap - ideální hodnota je 14,7 . Třeba zde je to i 20 , protože nešly vstřiky a luftu bylo moc . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Pepo, co ty vysoký hodnoty dobíjení??? A jsou i blbý hodnoty předstihu, viď??? Co s tím? Předstih se vyřeší pohnutím s rozdělovačem, ale jak ovlivníme to přebíjení??? A co to servo jak psal Drak, že to dávalo furt nějaký vysoký hodnoty???


Offline Pepe

Všechno chce svůj čas , auto dlouho nejezdilo . Některé snímače zůstali "viset" , něco je zaoxidované  - až se oteplí , dá se s tím něco dělat . To přebíjení není tak děsivé , zapnou se světla a jiné spotřebiče . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Jedna připomínka k tabulce - snímač tlaku řízení - je možné že špatným nastavením geometrie zůstane otevřený ventil na tyči řízení a tím je stále sepnutý snímač tlaku . Rozumějte - kola rovně ale volant křivě . Draku , co ty na to .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

snímač je na servu a je jedno jak je natočena tyč řízení nebo kola. Aktivuje se otáčením a tím jak začne servo pracovat, tak se změní tlak v systému posilovače. Je to jen jeden drát a při funkci by měl být sepnutý kontakt na kostru (motoru)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

To jo , to sepnutí beru , ale přepoštěcí ventil je na tyči řízení - a ten otvírá nebo zavírá směr toku kapaliny . Uvidim až se napojím scanem na vůz , co to napíše při pohybu volantu a v mrtvém bodě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

To jo , to sepnutí beru , ale přepoštěcí ventil je na tyči řízení - a ten otvírá nebo zavírá směr toku kapaliny . Uvidim až se napojím scanem na vůz , co to napíše při pohybu volantu a v mrtvém bodě .

Nějak mi nejde nainstalovat ten evoscan, nejsem fanda počítačů a různejch instalací a ten muj comp to pozná, tak si ze mě dělá srandu... Jojo, tak to alespoň napíchneme, Pepo a uvidíme, co nám to řekne...  ](-:


Offline Drak

To jo , to sepnutí beru , ale přepoštěcí ventil je na tyči řízení - a ten otvírá nebo zavírá směr toku kapaliny . Uvidim až se napojím scanem na vůz , co to napíše při pohybu volantu a v mrtvém bodě .
přepouštěcí ventil ale není ten samej jako tlakovej spínaci, ten je přímo na servu. a stačí sebemenčí změna tlaku v systému a už by měl reagovat. Je to celkem častá zavada, když se zasekne a pak třeba nereaguje volnoběh zvýšením otáček při zvětšené zátěži.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Jasné , chápu , ale píšu o tom , že pootočením volantu se otevře levá -pravá komora a spínač tlaku na pumpě reaguje a dá info ECU . Takhle to myslim , protože přeložením volantu o nějaký ten zub na tisícihranu by nemuselo souhlasit s nastavením ventilů v převodovce řízení .
Při poruše snímače by mělo stačit rozebrat a složit  - v teplé garáži , jde o vypustění hydrauliky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

ani pootočení volantu o zub nebo o x zubů nemáu vliv na otvírání ventilů na řízení. Ventil se otevře až když pootočíš na jednu nebo druhou stranu. kdybys třeba celej den jezdil do kolečka, tak ventil se otevře jen v momentu kdy točíš volantem a pak se zase zavře. Když volant pustíš při jízdě, tak geometrie nápravy vrací silou řízení do přímého směru a je to stejné , jako kdybys volantem točil ty zpět.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Závěrečná foto práce na nádrži PMJGalant - :lipsread:   ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Pánové, mám taky problém s nestartováním.
Jak to přestalo fungovat: Klasický chcípnutí během jízdy (na plyn) a už jsem nenastaroval (na benzin). Domů jsem to dostal na laně.
Doma jsme to rozdělali s tím, že odešel nový tranzistor zapalování. Nicméně jiskru to hází, tedy modul je zřejmě funkční. A benzin tam jde taky. Chybová hláška žádná.
Napadá vás něco, co by to mohlo ještě způsobit?


Offline grafik

slabá baterka nebo snímač polohy vačkové hřídele


Offline LivArt

Baterku jsem dal nabít, ale normálně to točilo startérem.
Snímač polohy vačky by hodil chybu, ne?


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Ne.. teprve až lambda sonda na nespálený benzín, a naskočil by nouzoví režim .
Dobso...


Offline LivArt

Ale baterka točila startérem normálně, ze začátku určitě slabá nebyla.
I v nouzovým režimu by to mělo nastartovat, ne?


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Joo... mělo by to blafnout normálně , jen by to jelo jako by to nejelo ... Myslím že by tě to pustilo jen do 2000 tis.o.min.  Zřejmě je tam asi nějaká součástka jakosti II :-D

Fakt netuším kde je šotek, plyn jsem nikdy neměla ... jednou jsem natankovala srágoru když jsem byla ještě v Praze a dopadlo to jak jsem psala výše .. Co svíčky ?? nebo váha vzduchu ??
Dobso...