GalantWeb

USA Galant VII Sedan 2,4 16V

Host · 21 · 6171

Vespula.Mortifer

  • Host
Ahoj. Mišáci. Protože mitsubishi club je nějakej neaktivní ( nebo mi to tak jen přijde ve srovnání s honda clubem ), tak to radši napíšu taky sem...
 Vypadá to, že se vrátím z5 k Mitsu . Mám možnost hodně dobře koupit Galanta USA verzi 2,4 v automatu, r. 94 od prvního majitele ( nyní 74letý pán), ve velmi dobrém stavu.

zajímají mě vaše zkušenosti s tím - jestli teda někdo máte - spotřeba a možnost přestavby na LPG...

Pište cokoli co by mohlo souviset. Díky


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Ahoj, píšeš rok 94,je to ještě žralok nebo už ta americká příšera? :-D


Offline Drak

94 je v USA první rok kulatého modelu. Předělání na plyn by neměl být problém. Je to klasický benzínový 4 válec bez žádných kurvítek navíc. Spíš bych měl větší starosti o automat, kdo do něj lil jaký olej.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline grafik

Bacha tenhe model trpí korozí domků předních tlumičů a vzadu uložení ramena nápravy,


Vespula.Mortifer

  • Host
Děkuji za reakce.
Zakoupil pán jako nový vůz ( tehdy právě novinka na trhu v USA- tam se začli VII sedani prodávat až 1994 ) v americe. V roce 96 se vracel do čech a auto si nechal přivézt. Servisováno celou dobu v Mitsubishi ( údajně - servisku jsem ještě neviděl ), a garážováno . Najeto okolo 100 tisíc mil, takže by to snad mělo být v pohodě.
Důvod prodeje : Koupil nové auto a je mu líto Galouše vyhodit....


Offline Pepe

Za slušný peníz doporučil ke koupi . :mellow:   Neproděláš .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Vespula.Mortifer

  • Host
Peníz je velmi slušný ale  eko nezaplaceno. Přemýšlím, že ještě skusím smlouvat . Když připočítám ještě montáž LPGéčka ( novýho) tak to celkem vyjde cca na 35 peněz. Ale i mně připadá škoda takový auto poslat do šrotu.
« Poslední změna: 04.02.2014 - 23:08:41 od Vespula.Mortifer »


Offline matokk

35 aj s montazou lpg? Vobec by som nespekuloval... cena je to viac ako vyborna

Odoslané z GT-I9300 pomocou Tapatalku
Edit: bud je to auto tak lacne, alebo montaz lpg... ak je to LPG, dak kontakt a navsivim tu firmu :)

« Poslední změna: 05.02.2014 - 15:33:08 od matokk »


Offline FrantaPMJ


Offline Jindřišák

Asi bych taky zmínil, že USA modely jsou na tom kvalitou zpracování o něco hůř, než JPN modely. A dále taky počítej, že když se něco vydělá na tom motoru, tak na to nemusíš sehnat díly, třeba jen v mitsu nebo objednávat ze zámoří. Proto se ani nedivím, že jezdil na sevis do mitsu. Ale to je jen druhá strana věci. Jinak ted jsem někde zahlíd galanta s 2.0 V6 v pěkným stavu se kterým by ses kolem těch 35 s LPG taky vlezl. Promysli, uvidíš. -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Na tom Galantu není krom motoru 4G94 nic jiného .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Vespula.Mortifer

  • Host
Na tom Galantu není krom motoru 4G94 nic jiného .
To nemá motor 4G64 ? Pokud ta 9 není překlep, co znamená ?


Offline Jindřišák

Myslím, že ten motor je 4G64, vzhledem k tomu, že je hodně podobnej 4G63, jen asi jiný vrtání. Asi jsou téměř stejný a motory u mitsu tech ND asi moc nepotřebujou, ale když se něco vyskytne, tak to může znamenat problém. Konstrukčně jsou asi oba modely stejný, ale aspoň u interiéru co sem porovnával jsou odfláklejší a ani se tomu nedivím, když v usa stojej auta někdy i polovinu co tady. Pokud je zdravej, tak by do toho asi šel. Druhá otázka je ten automat, ale to jde mimo mě. Nejspíš by šel vyměnit i za manual, ale zase ta práce..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.



Offline Pepe

To nemá motor 4G64 ? Pokud ta 9 není překlep, co znamená ?
Překlep , je to 4G64 , promiňte . ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Vespula.Mortifer

  • Host
Automat je pro mě výhoda, mám automaty rád. Pokud ten kdo s tím jezdil se k němu choval normálně - což nejspíš ano, když ho měl celou dobu od koupě novýho - tak to není žádný riziko. Navíc odpadá starost o spojku atd.  Odfláklý teda taky nevím proč by měli být auta na americkým trhu - vyráběj se většinou ve stejnejch fabrikách a leckdy maj i mnohem plnější "plnou" výbavu než auta pro evropu. To je taky moje osobní zkušenost, stejně jako automaty. Levné? Tohle auto stálo 16 500 dolarů nový v roce 94 nebylo málo peněz. Nevím kolik evropskej model stál tady , nespíš něco lehce pod milion. Je fakt že v americe jsou auta levnější, stejně jako benzín. Ovšm maj pro cenu auta asi jiný měřítka než my.
A rozdíl 4G63 = 2,0 4válec 4G64 = 2,4 4 válec . To jsem se dočel tady v motorech .... Ale motorář nejsem tak se chci zeptat: může být ten motor stejnej až na obsah válců ? Pokud ano , tak není co řešit asi... V podstatě už čekám jen na to až prodám svýho Civica - sedan, taky automat a plyn a jdu do tohoto galouše. Fotky přidám až bude můj, ještě byste mi ho vyfoukli :-)
« Poslední změna: 06.02.2014 - 23:34:00 od Vespula.Mortifer »


Offline matokk

No, sam si si odpovedal na tom motore. Obsah nieje to jedine co je ine... 2,4 ma ine sviecky, vstreky nakolko je to gdi, kable hmotnost hydrostelov, remen rozvody, vsetko 4g64 je iny motor ako 4g63 a nieje to len objem, co je rozdielne...

Nechcem kecat ale myslim ze aj klimoska je tam ina.

Odoslané z GT-I9300 pomocou Tapatalku


Vespula.Mortifer

  • Host
No, sam si si odpovedal na tom motore. Obsah nieje to jedine co je ine... 2,4 ma ine sviecky, vstreky nakolko je to gdi, kable hmotnost hydrostelov, remen rozvody, vsetko 4g64 je iny motor ako 4g63 a nieje to len objem, co je rozdielne...

Nechcem kecat ale myslim ze aj klimoska je tam ina.

Odoslané z GT-I9300 pomocou Tapatalku

Ale to přece není GDI motor , tohle je stará koncepce ? Nebo nemám pravdu ?


Offline Drak

2,4 v USA modelech je něco jiného než GDI.
pak je rozdíl, že modely pro ameriku se dělají přímo v USA v Illinois. Modely pro evropu se dělají přímo v JPN. teda pokud to nejsou vyjímky jako eclipse a GT
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)