GalantWeb

Zadní kryty kotoučů

Offline Berzelius

Zdar kuci,tak sem se rozhodl mrknout na pakničky od ručky a popř. seřídit a co nevidím když sundám kotouč...no už posledně před technickou sem měl díry v těch krytech, tak sem je zaplácl tekutým kovem ale teď už mě to fakt nas...o..tak sem byl donucen to udělat po svém...Není to nic extra ale svůj účel to splní..Nechápu proč to kuci japonský neurobily tak jak v předu aby se to dalo vyměnit..takle se to nový nedá sehnat a špatně měnit.
PS: Je to pozink tak doufám že mě to přežije :evil:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Berzelius

No na tu jednu stranu sem ten lem letoval a na druhou sem to vystřihl o ten lem širší a pak po kouskách nastřihl a ohl. Teda abych byl přesnej to letování byla spíš tatikova práce.
« Poslední změna: 20.07.2014 - 19:22:12 od Berzelius »


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Uvedu případ vyjímečný situace.....,náhodou dostanou zadní brzdy zabrat a budou fakt horký,neodtečou ti pak ty nýty a sváry?Nechci ti do toho rejpat ,ale dal bych tam pro sichr i šroub s matkou třeba,jinak dobrá práce. :mellow:


Offline BlackJack

Myslím si, že ten letovaný spoj přehřáté brzdy vydrží.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Berzelius

No snad to tak nedopadne, já si myslím že zadni brzdy takovou čočku nedostávaj, ale fakt že tohle mě nenapadlo :laugh: :laugh:..uvidíme


Offline Drak

Aby ti ukáply nýty a cin, tak bys musel mít kotouče do červena zahřáty po delší dobu. dejme tomu dýl jak pul minuty. To bys musel jet a brzdit fakt jak o život :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jo,jednou mi to udělal levý přední kotouč,když mi zarostl pístek,byl fakt pěkně červený.


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
no ja taky tak akorat pršelo a vypadalo že si vařím v kole polívku