GalantWeb

brzdy

Offline emilio7

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 62
Čaute menil som zadne kotúče na galantovi sedan a mam jeden problém, keď idem rovno v pohode nepočuť žiadne šúchanie ale ako náhle zatočím buď doprava alebo doľava počujem na každej strane ako niečo šúcha, pravdepodobne je to kotúč ale prečo šúcha o zadný plech kde je uchytenie ručnej brzdy nerozumiem tomu
mitsubishi galant 2,5 V6-24 elegant r.2002


Offline Drak

spíš než o zadní plech ti šustí destičky o kotouč. Je to sice nepřijemný zvuk, ale ničemu to nevadí pokud ti při prždění nekopr brzdový pedál.  To, že se to děje jen při zatáčení je už většima vůlema v ložiscích zadních kol. Časem si kotouč s destičkama a paknama sedne a zvuk by měl zmizet
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 A šetři na nové zadní ložiska. -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline emilio7

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 62
sranda je ta že to robí na spodnej strane toho plechu čo je za nábojom ja som bol v tom že sú to ramená na ktorých sa nastavuje geometria
mitsubishi galant 2,5 V6-24 elegant r.2002


Offline Drak

Tak jestli ti fakt drhne kotouč o krycí plech, tak si změř jeho hloubku na starém a novém. Může to být nepovedený výrobek a nebo kotouč na jiné auto.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline emilio7

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 62
ono to drhne len na spodnej casti toho plechu
mitsubishi galant 2,5 V6-24 elegant r.2002


Offline Drak

ten plech by šel i trochu přiohnout
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline emilio7

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 62
to je ten co su na nom brzdove pakne na rucnu brzdu uz a to som skusal ale kladivom rukou to nejde
mitsubishi galant 2,5 V6-24 elegant r.2002


Offline emilio7

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 62
ked sa pozeram na zadne kolesa zda sa mi ze na soferovej strane ale zadne koleso je vyosené aj ked sa pozriem kolmo cez zadný blatník tak koleso je vyosene do vonku co to je ????
mitsubishi galant 2,5 V6-24 elegant r.2002


Offline Drak

To by asi chtělo fotku, protože tomu moc nerozumím co jsi chtěl říci. Jinak když zvedneš kolo a roztočíš ho, tak se točí normálně a nebo trochu šmajdjdá jako by bylo vyosený?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline emilio7

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 62
Koleso sa točí normálne
mitsubishi galant 2,5 V6-24 elegant r.2002


Offline Drak

Potom bude nejspíš chyba v rozměrech nového kotouče, který ti vynou vůle v ložiskách škrtá o krycí plech.

To, že jedno kolo je při pohledu na nějakou stranu vyosené nemá na tento jev vliv, to spíš bude vůle v ramenech nebo uložení ramen. Ramena jsou chycena do těhlice, ke ktré je připevněn krycí plech, mechanizmus ruční brzdy, ložisko a náboj kola, brzdový kotouč a kolo. Toto tvoří jeden celek ze společnou osou. Když je v nějakém rameni vůle, tak se tento celek komplet na nějakou stranu vyosí. Co jsi tak vzpomínám, tak mezi kotoučem a plechem je cca 5mm mezera.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Pokud jsou obě kola do písmene A  je to v pohodě, jakákoli odchylka na některou stranu , je něco špatně.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Severín

Tady napíšu takovou kravinku: Od výměny ramen a ložisek mi bouchalo něco od kol, byly to hrozný rány. Myslel jsem, že to jsou blbě dotažený ramena nebo tlumiče, když se z boku koplo do kola, tak to drnčelo. Pepe byl trochu skeptik, všechno jsme dotahovali a nic. Pak jsem to projel s jedním mechanikem a ten mi řekl, že to jsou prasklý plíšky na deskách a že je mám vyměnit, tak jsem je objednal a zase vrátil, protože když jsem nakonec řešil klimu ještě v jiným servisu, tak na to přišli. Jsou tam nějaký pružinky a ty byly málo napružený. Desky drží, nic nebouchá ani nedrnčí:)


Offline Pepe

FILHARMONICI by měli sedat za volant s jednou podmínkou - na rádiu VOLUME full . Jinak totiž slyší trávu růst za jízdy . Neslyší , že mu klepe motor , ale řeší to,že mu klepnou brzdesky o držák . Pružinky na čelistech brzdy fakt nejsou , ani na nápravě - ale může se jednat o předpružení nerez plíšků , které nesou destičky . ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


guest2672

  • Host
na ty pružinky bych byl směle zvědavý.


Offline Severín

Pepe, nevím, že by mi klepal motor. Toho bych si asi všimnul, každopádně to "klepání" od brzd byly rány jak hovado a to jak v autě, tak na ulici. A už je to pryč :-D
A je to jak píšeš, prostě něco, co mělo pružit bylo málo napružený, tak to nějak zvohejbali (napružili) a je klid :mellow:


guest2672

  • Host
ani ty vymezovací plíšky by to co popisuješ nemohli dělat jedině že by tam chyběli.


Offline Werewolf66

Nebudu zakládat nové téma. Dneska se mi stala divná věc. Jedu po dálnici a chci brzdit ale pedál byl mekej a začaloto brzdit o pul asi o pul chodu pedálu dyl,jako by to bylo zavzdusneny, a když sem slapnul po druhy,tak to brzdilo normalne. Tak sem zastavil,kouknul do nádobky a hladina byla na pulce.(vždycky leju do maxima). Myslel sem ze to asi někde teče,tak sem dolil brzdovku do maxima abych dojel, ale stala se divná věc. Začalo to brzdit úplně normálně jak ma a cca po 30km zkušební jízdy kdy sem dost brzdil a testoval,tak neubyl snad ani mm z hladiny. Každopádně na to zejtra kouknu jestli není někde nějaká netesnost, ale fakt si to neumím vysvětlit. Jestli jak se po létě začalo pořádně používat Abs a někde byla vakuová bublina či co....nevim  ](-:
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Když jsi odvzdušňoval , byl spuštěný motor ? :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001