GalantWeb

Naboj předního kola Galant žralok v automatu 2,5 V6 1999

Offline schejn

Ahoj kolegové ,mám problém ....dal jsem auto do dilny na výměnu ložiska v předním kole (hučelo jako kráva ,rv 1999 a porad origo ) a vyskytl se problém . Maník mě volal že ani po 5 hodinách práce nehnul s nábojem ani o milimetr jak to je zakousle rezem . Ložisko má na na ponku za 4000 kč a já potřebuji miláčkem jezdit mám dovču a ted tohle . Jsem neštastný .. Nemáte někdo nápad jak z toho ven ??
Díky za každou odpověd .


Offline Drak

a měniš jen ložisko a nebo celej náboj. Jinak to chce nahřát okolo a velkou sílu a pak povolí
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline BlackJack

Co nemůže rozdělat ? Už jsem to dělal dvakrát a problém je snad jen v těchto úkonech:
1) nemůže vytáhnout ložisko (i s nábojem) z těhlice
- nejlepší varianta je samozřejmě vydělat celou těhlici vez z podvozku a někde na ponku vymlátit ložisko ven, v lepším případě použít lis pro vytlačení. Mně se vždy podařilo obě ložisko vytlouci ješte na vozidle a to tak, že jsem vydělal horní čep ramene a těhlici jsem vyklopil na sebe. Na povolené šrouby jsem mlátil kladivem, dokud ložisko nepošlo o kousek ven. Tento postup však nedoporučuju, pokud je zřejmé, že ložisko ven nejde. Všechny rány kladivem pocítí časem čepy spodních ramen.
2) nemůže sundat ložisko z náboje
- ani jedno z ložisek sem nebyl schopen sundat velkým a masivním stahovákem. Prostě to nejde. Musel jsem ložisko rozřezat - odstranit vnější část a kuličky, a dále odbrušovat vnitřní kroužek.

Nalisování a našroubování je pak už hračka.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
Nech to někde nahřát autogenem a pak  by to mělo jít vyťuknout.Podobně na tom byl kdysi i Tomulac.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
Mám dotaz.Jedu s autem po dlažkách a výmolech a je ticho.Zastavím na semaforu,pak se rozjedu (zařazené Déčko) a v tu chvíli,jen co pustím brzdový pedál a lehce šlápnu na plyn, mi něco jakoby klepne na řidičově straně u kola.Má tohle automat dělat?Bylo 0 stupňů celsia a 500 metrů odjeto.Byl ještě nezahřátý olej v automatu nebo mě čeká  rameno?Jedno ,to spodní zahnuté jsem už v létě vyměnil.
« Poslední změna: 20.12.2017 - 20:57:29 od Rob »


Offline Pepe

 Pokud to bude pravidelnější , asi rameno nebo taky horní čep . U některých aut to může klepnout brzda . Zkus se příště na to zaměřit při rozjezdech , rameno by kleplo pokaždé .
« Poslední změna: 20.12.2017 - 21:08:46 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
Jo,dělalo to při každým rozjezdu,ale v létě před výměnou ramene jsem to klepnutí slyšel od pravého kola.


Offline Pepe

Tak teda nastal čas na to levé rameno . :undecided: :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Pepe

Ne , rovné rameno při rozjezdu neklepne , protože napružené je zahnuté . Jen mne zmátlo , že to v létě klepalo na pravé straně, tak jsem myslel , že jsi měnil to pravé . Že by po ujetí 500 km odešlo rameno ?  :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
Na pravé straně jsem měnil rovné a u řidiče zahnuté.
A to staré,zahnuté mi připadalo,že bylo skoro bez vůle,že jsem ho vyměnil zbytečně.
« Poslední změna: 20.12.2017 - 21:50:36 od Rob »


Offline Pepe

 ](-: ](-: Tak teď jsem z toho jelen - při rozjezdu klepala pravá strana , tak bylo měněno rameno rovné  :undecided: a na levé straně zahnuté  :undecided:    Teď při rozjezdu klepne levá strana  :angry: co tam je ?? Vyměnit rovné ?  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
Asi jo,no,pokus-omyl,zkusím vyměnit spodní rovné levé.
Zkrátka je to zvuk,jakoby se ti přilepily destičky a pak se najednou po puštění brzdy utrhly.Obrazně řečeno.
« Poslední změna: 20.12.2017 - 22:07:59 od Rob »


Offline Pepe

 Ono to funkčně je takhle : když stojíš na brzdě před rozjezdem , auto je zapřené o kulový čep rovného ramena skrze tlumič, který tlačí rameno ven z kuláku a odlehčí čep banánu . Ve chvíli , kdy povolíš brzdu a přidáš plyn , auto se na tom bodu zhoupne a je li vůle v čepu banánu , tak ten klepne .Rovné ramena nejčastěji klepou na kostkách , kde je čep odlehčen  skrze tlumič .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Pokud to děláš v dílně , je to jedno . Jsem zvědav na co narazíš .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
No,teď to asi zkusím v garáži.Pochybuju,že jsem v létě ten banán málo utáhnul.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
Rameno vyměněno,s čepem šlo už hýbat i jedním prstem při hýbání s ním divně bublal,tak snad to dá už (to klapnutí při rozjezdu ) pokoj.Ale jednou jsem nechtěně bouchnul kladivem do štítu kotouče a vypadlo na mě tohle (štítek).Může to být katalogové číslo toho štítu? Já ho mám už skoro jak z papíru. :-D
« Poslední změna: 06.01.2018 - 20:27:55 od Rob »


Offline Pepe

 Podle toho čísla to nic na světě nenajde .  Z ASA mám MR 289603    .  To rameno je pěkné , kolik má najeto ? :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5205
2 jízdy do práce (10km) a klapá to zase.Na levé noze to cítím jak to klapne do podlahypři zvednutí nohy z brzdy.Ramenem to asi nebylo.Napadá mě,někde povolený šroub??
« Poslední změna: 10.01.2018 - 08:14:57 od Rob »