GalantWeb

Vrzání podvozku

Offline Kouba96

Při dobržďování a rozjíždění jsem si všiml vrzání od levého, ridicoveho kola. Zítra měním ložisko i čep na horním rameni. Je možný, že by to ten čep dělal, nebo je problém někde jinde? Díky za rady kluci  -_-


Offline Trewor

Ani ne tak horní čep jako některej ze spodních co se mění s celým ramenem.
Koukni jestli jsou na nich ještě zdravý prachovky. Jak prasknout tak se tam dostane bordel a je s čepem brzo ámen. Ale aspoň se dá snadno odhalit kterej to je. když na chvíli ztichne když do něj nastříkáš olej.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4



Offline elkappi

na 99% to bude to rovné spodní. zkus zabrat tyčí o kastli a tlač rameno směrem dolů pokud se pohne tak je to v p.... a musíš měnit jinak ti spadne celá váha auta do kola a není to nic příjemného.
Galant navždy a FTO


Offline Kouba96

Rozumím. Ale vedle je přece ještě jedno rameno, to by to kolo nepodrželo?


Offline Drak

to druhe rameno to nepodrží ale posune do blatníku. V tomto tématu máš příklady jak to končí http://www.galantweb.com/index.php/topic,4022.0.html
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Takže z těch dvou spodních ramen,je důležitější to rovné? aby to nedopadlo jak na fotkách odkazu?


Offline Fabregas

Ano nejdulezitejsi rameno na aute je to rovne...


Offline Drak

tak oni jsou duležité obě, každé představuje jednu stranu trojúhelníku. Jen když vypadne banán, tak to nemá takové nasledky. Se to zarazí o kost stabilizátoru když se zrovna necouvá
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline elkappi

ale nemusí to být konec ramene jak jsem psal nesmí se pohybovat směrem od těhlice k zemi (stačí pajsr a zapáčit)
Galant navždy a FTO


Offline Kouba96

Na pravém kole banán a levé rovné...  :'( tak už asi vsechny


Offline Kouba96

Obracím se na vás znovu s radou. Předem podotýkám, že se jedná od PN a jsou měněné všechny spodní ramena, čep v Učku, ložiska kol a až se finančně zotavim, tak stabilizátor. Takže - rozjedu se. Jakmile se auto při rozjezdu nadzvedne, něco vrže u levého - řidičového kola. Jedu dál, pribrzduji z kopce. U toho samého kola při brzdění jde slyšet klepani až mírné bouchání, rychlejším tempem ... Jako by bylo něco volného. Zastavuju, dobržďuju. Opět při shoupnutí zavržu...
Všechny čepy jsou dobré, bez vůle, až na kosti stabiku, který začal klepat den po montáži ramen :laugh: ale ne tak nahlas ..
Vím že se to přes písmenka dá špatně zjistit, ale budu rád za každé doporučení.


Offline Ironjack00

vrzani bych videl na tlumic, pruzina, nebo ulozeni, klepani mozna neco u brzdy, pokud to teda dela jen pri brzdeni... ale at se vyjadri nekdo zkusenejsi...


Offline Kouba96

vrzani bych videl na tlumic, pruzina, nebo ulozeni, klepani mozna neco u brzdy, pokud to teda dela jen pri brzdeni... ale at se vyjadri nekdo zkusenejsi...

Brzdy zkontrolované, všechno pevné. Tlumič jsem zkusil "shoupnout" na místě a je ticho. To jsem zapoměl dodat ..


Offline Pepe

 Tyčky stabilizatoru jsi měnil ?   :undecided:    Dotaz - když jsi měnil ramena , šrouby silentbloků na přímém ramenu jsi dotahoval když bylo auto zvednuté a ramena byly svěšené ? 
« Poslední změna: 27.09.2017 - 20:56:02 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Ne, když byly čepy v tehlici. Pak teprve do kastle
Stabik teprve dělat budu
« Poslední změna: 28.09.2017 - 08:39:17 od Kouba96 »


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
Na předku po výměně všech ramen, včetně pružin a uložení tlumičů a tlumičů samotných mi to dělalo taky. Sice to bylo při zvláštních situacích na nerovnostech, ale i to mělo pravidlo, že napřed se musela zhoupnout jedna strana - bez klepnutí a následně po zhoupnutí druhé strany to kleplo. Byl to špatně dotaženej stabilizátor. Tím žes to nevyměnil vše najednou bych řekl, že to bude buď stabilizátorem a nebo jiným čepem na ramench. Změnily se poměry v tuhostech soustavy kulových čepů a buď to některý z nevyměněných začal dělat a nebo to někde není dotažené, jak by mělo.


Offline Kouba96

Rozumím ti. Celé to znovu projdu, dám dohromady stabik a uvidíme. Snad to bude ok  :mellow:


Offline Sir Dag

Nevím zda jsi správně pochopil to co psal Pepe. Když chceš dotáhnout šroub na spodním příčném rameni. Tak nesmí být svěšené, protože by jsi rameno v silenblokách dotáhnul v jiné poloze. Takže se brzy pak urvou. Dotahují se mírně přizvednutá => v poloze normálně stojícího auta na kolech..Je na to fígl s heverem pod těhlici .-)

Druhá věc..píšeš, že jsi neměnil stáblík..takže to klidně může být tím. Je to dost časté. Vrzání může dělat též uložení tlumiče.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kouba96

Nevím zda jsi správně pochopil to co psal Pepe. Když chceš dotáhnout šroub na spodním příčném rameni. Tak nesmí být svěšené, protože by jsi rameno v silenblokách dotáhnul v jiné poloze. Takže se brzy pak urvou. Dotahují se mírně přizvednutá => v poloze normálně stojícího auta na kolech..Je na to fígl s heverem pod těhlici .-)

Druhá věc..píšeš, že jsi neměnil stáblík..takže to klidně může být tím. Je to dost časté. Vrzání může dělat též uložení tlumiče.

Aha, nepochopil .. ale je zajímavé, že to dělá jenom jedna strana. Asi jsme se trefili  :D jinak dnes nový poznatek - při prudkém brzdění rána jako když pustíš cihlu na střechu, prostě docela šupa