GalantWeb

Vrzání podvozku

Offline Ironjack00

tak to koukni jestli neprdla pruzina.... taky jsem mel takovou ranu a pak jsem dva roky jezdil s prdlou pruzinou...


Offline BlackJack

Kdyby někdo měl zájem, tak mám všechny pružiny v dobrém stavu k dispozici  ^_^
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Jen navážu mám vyměněné rovné ramena i banány ale při nerovnostech jde do kabiny hodně vibrací bude to posledním horním ramenem nebo něco jiného? stabilizační tyčky taky vyměněny


Offline Pepe

 Axiální táhla řízení  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
čepy řízení taky měněny jen otázka kolik vydrží :laugh:


Offline Werewolf66

axialni tahla nejsou cepy rizeni :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Kouba96

Pokračuju ve vrzání...
Spodní ramena jsou bez vůle, stabilizátor je nový. Slyším vrzání z obou stran do rychlosti 60km/h. Nejvíc to jde slyšet, když projíždím kruhový objezd. Kolem 80-90km/h už nic neslyším, nic nevrže. Zvedal jsem auto a už při tom zdvihu to vrzalo. Nejvíc to šlo cítit v čepu horního ramene (je objednané, pro jistotu měním), ale vůle v něm není. Cítil jsem ozvy i v pružině, ale to se spíš ten zvuk jenom "vezl"" po materiálu. Pravý tlumič chčije, levý je načatý.

Někdo nějaký tip?


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Těžko říct... To může být čep asi na kterémkoli ramenu... U mě to byl čep na jednom spodním ramenu, ani nevím na kterém, nechal jsem vyměnit všechny a je klid...


Offline Pepe

 Jak jsi zjistil , že čepy nemají vůli ? Problém bych viděl v předním ramenu o které se opírá tlumič .  Taktéž bych vyměnil vyteklé tlumiče a gumové lože pružin vystříkat silikonovým olejem - ikdyž..... ten silikonolej můžeš použít na všechny silentbloky.
« Poslední změna: 26.07.2018 - 20:10:45 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Jak jsi zjistil , že čepy nemají vůli ? Problém bych viděl v předním ramenu o které se opírá tlumič .

Vzal páku a zapáčil směrem dolů.
Jak jsem psal, vrzání bylo cítit hlavně v čepu horního ramene. Zapomněl jsem dodat - vše začalo po cestě na Slovensko do Skalice, kde je silnic z kostek  ](-: nebo máš spolehlivější způsob, jak zjistit vůli v čepech?


Offline Pepe

 Demontáž šroubů  -  podkova a nápravnice , pak stačí zahýbat ramenem .  Pákou proti tlumiči nic nezjistíš .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Takže jestli rozumím dobře, odšroubovat tlumič od ramene a rameno z nápravnice a pak to zjistím?


Offline Pepe

 Pokud nechceš demontovat kulový čep z těhlice , tak ano . Pokud máš stahovák kulových čepů , tak uvolni čep - ale nepoškodit prachovku .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Pokud je to na předku. Tak by to mohlo být ložisko mezi karoserií a tlumičem. Vyndat, prohlédnout, vypadá li dobře tak použít uvolňovač rzi, a pak olej. Pořádnou lázeň a rez z něj pořádně vypláchnout. Po proplachu ještě namazat vazelínou nebo koupit nové. Pokud ti vržou kulové čepy ramen, tak s tím radši nejezdi. Je to jako časování bomba. Nevíš kdy ti čep vyskočí z ramene.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Kouba96

Dneska budu měnit spodní rovné ramena a čepy v horním. Tak snad to bude ono.


Offline Kouba96

Vyměněno. Problém byl přesně v čepu horního ramene. Spodní ramena Meyle, přes 20000km, rok na autě a bez vůle  ](-:

Edit: ještě jsem chtěl dodat, že horní čep byl od Ruville a odešly do roka a do dne.
« Poslední změna: 29.07.2018 - 09:23:15 od Kouba96 »