GalantWeb

nedobija bateriu

Offline Slaine

Zdravim mam problem na micine, vybija resp.nedobija mi bateriu. Potrebujem poradit ako zistim poruchu ci sa da nejak zmerat alternator alebo je nieco ine zle.pls je to surne dakujem
Mitsubishi Eclipse GS 2000 D20


Offline Drak

v přiloženým souboru máš zapojení altíku u Galoše. Může to být špatnou pojistkou (80 - 100A) na + kontaktu u baterky a dále pak špatný regulátor a nebo diody v altíku.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

v přiloženým souboru máš zapojení altíku u Galoše. Může to být špatnou pojistkou (80 - 100A) na + kontaktu u baterky a dále pak špatný regulátor a nebo diody v altíku.
U dvou galantů jsem měnil uhlíky v altíku. Nutná kompletní rozborka a zborka. :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Slaine

premeral som vsetko co som mohol a vypada to tak ze alternator dava stavu teda aspon podla merania...mam podozrenie ze mi preskocil remen na rozvodoch ale neviem ci by to mohlo sposobovat nedobijanie baterky..okrem ineho mi motor ide dost divne nieco ako turboefekt teda do cca 3800otacok to je zdochnute a akonahle ich prekrocim motor strasne ozije a ide akoby mal 200koni... je to mozne ze je to preskocenym remenom? :eek:
Mitsubishi Eclipse GS 2000 D20


Offline Drak

A kolik voltů dává altík? 

Jinak to, že Ti přeskočil řemen, nemá s alternátorem nic společného. Ale s tím divným chováním motoru je to hodně pravděpodobné
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Slaine

no nameral som tak cca 15v na baterke... ale s tou elektrikou to asi bude horsie..musim pozriet ci mi niekde nepreraza kostru...problem som mal aj so zlomenym konektorom na snimaci polohy kladky a stavalo sa mi ze ked som plne otvoril klapku tak mi auto cuklo akoby skrat precvakli mi rele a RJ a motor potom dalej bezal v pohode...ale co som pozeral zatial kable tak vyzerali bez problemov
Mitsubishi Eclipse GS 2000 D20


Offline Drak

15V je celkem dost. Baterku by to mělo dobíjet.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Slaine

no asi to budem musiet predsalen zaviest k autoelektrikarovi....ten preskoceny remen mam dat radsej do mitsu servisu alebo staci aj k mensiemu servisu?
Mitsubishi Eclipse GS 2000 D20


Offline Drak

Každej slušnej automechanik musí umět nastavit rozvody. V mitsu servisu zaplatíš dvakrát tolik
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Tak mi taky dneska exla baterka. Udajne se nepodarilo nastartovat ani pres kabely. Volala mi to manzelka, ze ji s tim pomahal soused a nic...

mate nejakej tip na dobry, kvalitni baterii, za nejakej rozumnej peniz ?

mam galanta 97, 2 litr, model EA2

dik za radu.
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline Drak

Kvalitní je třeba EXIDE, ale není za rozumnej peníz. Rozumná volba bude Varta, Akuma...
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
dik za info. vartu jsem nasel 60ah, podle typu auta primo na varte. ale ja tam mam 55. predpokladam, ze je to asi jedno, jen dyl vydrzi...

a jeste dotaz, to ze to nenastartovali ani z kabelu je normalni ? nemuze to byt neco jineho nez baterie ? pravda je, ze vim o tom, ze baterka uz neni uplne ok, ale zatim jsem ji vzdycky (3x)nastartoval bud z kabelu nebo roztazenim...

jo ted si taky uvedomuju, ze varta? ma aso obracene + a - konektor nez mam ja. hmmm, tezko se to takhle vybira, kdyz to nevidim na vlastni oci...;-(
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline Drak

To, že to nenastartovali přes kabely ještě neznamená, že to může být něco jiného. Velmi často se stane, že při připojení pamocí kabelu je ze začátku všechno OK , ale při startování se značně zvětší proud a na svorce se udělá studený spoj. Pak to je jako když se startuje bez propojení kabelama.

Každý výrobce baerií ma v nabídce typ s póly obráceně.
http://www.varta-automotive.cz
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline invisibleone

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134
dik za info. vartu jsem nasel 60ah, podle typu auta primo na varte. ale ja tam mam 55. predpokladam, ze je to asi jedno, jen dyl vydrzi...

a jeste dotaz, to ze to nenastartovali ani z kabelu je normalni ? nemuze to byt neco jineho nez baterie ? pravda je, ze vim o tom, ze baterka uz neni uplne ok, ale zatim jsem ji vzdycky (3x)nastartoval bud z kabelu nebo roztazenim...

jo ted si taky uvedomuju, ze varta? ma aso obracene + a - konektor nez mam ja. hmmm, tezko se to takhle vybira, kdyz to nevidim na vlastni oci...;-(

To že to nenastartovali pomocí kabelů je normální, když jem svoji micinu kupoval, tak měla taky baterku uplně mimo. V bazaru mě nastartovali, ale tam měli zapojený tři baterky najednou, pak když jsem to chtěl rozjet doma, tak už jsme to přes kabely nerozjeli ani omylem a s novou baterkou pak naskočila hned a bez kabelů. A s polaritou potvrzuji, taky mám otočený póly, chtělo to jen chvíli hledat.
R.I.P. Galant '94 2.0TD