GalantWeb

GALANT r.v 99 netopí

Anketa

.

.
0 (0%)
.
0 (0%)

Celkem hlasovalo: 0

Offline zdenikk

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Dobrý den,mám problém s tím,že mi nechce vůbec topit.Jen stručně co všechno už bylo uděláno,aby to topilo.Byl vyměněn termostat.Byla vyměněna zátka na chladiči.Všechny hadice byly sundány s překontrolovány zda nejsou ucpány.Byly překontrolovány všechny motorky co jsou pod přístrojovkou a všechny táhla jsou funkční.Stručně popíšu co momentálně okruh dělá.Hadice co vede z vrchní části chladiče do bloku motoru je vařicí.Z této hadice je odbočka do menší hadice co vede do přepážky potažmo výměníku a tam už se teplá voda nedostane.Takže obě hadice u přepážky jsou studené.Předpokládám,že jedna je zpátečka a jedna je přívodní.Obě jsou ale studené.Odvzdušňovák tento vůz nemá a tak netuším co s tím dále.Má někdo nějaký nápad?Díky moc za jakékoliv info.Zdeněk


Offline Jindřišák

Nejjednodušší, prostě vyměn výměník, protože je ucpanej. Já to jednou absolvoval na podobnym autě a zabralo nám to ve dvou cca 12 hodin. A nebo odpoj hadice a zkus do toho výměníku fouknout. Ten co netopil profouknout šel, ale byl cítit odpor, u novýho bez odporu. Když viděl automechanik tu rozborku, tak říkal, že by na to zkusil nasadit tlakovou hadici a tlakem to protáhnout, případně by tam ještě přidal nějakej čistící přípravek, ale ne do celyho okruhu, jen na ten výměník.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline zdenikk

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Ahoj,
   nejsem si jistý zda to bude v tom výměníku.Ty hadice co vedou do přepážky jsou studené a to mi je hodně divné.Když by byl ucpaný výměník,tak by ty hadice u přepážek přeci musely být teplý.


Offline Jindřišák

Když ti voda neproudí, nebo proudí pomalu, tak se ochladí dřív než se dostane do výměníku. Pokud si sundal tolik hadic, tak si zkus sundat ty hadice co vedou do přepážky a foukni do ní.. Zavzdušněný to nebude, odvzdušní se to samovolně, stačí pouze dolívat vodu dokud neubývá..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline zdenikk

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Ty hadice co vedou do přepážky byly také sundány a vzduchem (tlakem) bylo vše profouknuto.(jak hadice,tak směr do výměníku)
Prostě ta voda nechce cirkulovat a netuším proč.Podle mého je to zavzdušněný.Nic jiného mě nenapadá.Vše už jsem vyzkoušel.Dnes koupím kolínka a nějaké hadice a udělám odvzdušňovák.
Pak uvidíme.
Cirkulace musí fungovat,protože je to po rozvodech a je tam nová vodní pumpa.


Offline Jindřišák

Říkám, ten výměník nemusí být ucpanej uplně a pak to kompresorem profoukneš, ale nic nepoznáš. Pokud jsi ty hadice sundával, a tekla z ni voda, tak nebyli zavzdušněný. Víčko na chladiči je nejvyšší bod a tudíž se tu hromadí všechen vzduch. Však uvidíš, ale jestli budeš dělat odvzdušnovák na hadici do přepážky, zkus si je obě sundat a do výměníku fouknout, pokud cítíš jakykoli odpor, který při normálním výdechu necítíš, tak je ucpanej.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline zdenikk

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
ok.
Včera večer jsem sundal pravou hadici u přepážky a právě že jsem čekal,že to bude stříkat jako kráva a nic.Normálně jsem to držel prstem a nic z ní neteklo.A to podotýkám,že je na 100% průchozí.Všechno to směřuje k tomu vzduchu.Zkusím co radíš a uvidíme.Udělám to dříve než se začnu srát s tím odvzdušňovákem.
Zatím dík.


Offline Trewor

Odpojoval  jsi včera se studenym motorem předpokládám?
Takže by měl bejt termostat zavřenej a všechna voda frčet přes malej okruh, tedy tou hadicí co jde do výměníku v topení. Měl by tam bejt tlak!
Pokud by to bylo zavzdušněný tak se ty hadice musej ohřát párou...u motoru zahřátýho na provozní teplotu. Pokud se neohřejou tak je to někde ucpaný.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Zavzdušněný to není , luft uteče sám . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001