GalantWeb

Co s nepojízdým galantem 1998 2l, 100kw

Offline Padlo

Chudák auto. :( Dej vědět až s ním budete u Pepeho v Praze, přijedu omrknout. :))


Offline Sir Dag

Chceš vědět jak na tom auto je..tak ti to povím jednoduše...totálně v pr...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
 :undecided:
No..... to je slušný, .. na to momentálně nemám ta správná slova.

A co ten tatínek , ten se k tomu postavil jak ?
Dobso...


Offline Niksa

tak ten v zásadě nijak... věří mechanikovi že s tím nic neudělal...


Offline Werewolf66

tak ten v zásadě nijak... věří mechanikovi že s tím nic neudělal...

a taky ze baterka se startovanim nevybiji.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Trewor

Proti tomu fakt svatej soused co mi měnil ramena a ložisko. Přesná domluva předem co se bude dělat, poté ukázka a popis co dělal a pak se v tom se mnou projel.
Nechcete tu aspoň napsat kde ten kretén má dílnu nebo rovnou jméno? A doporučuju mu udělat dobrou reklamu na různejch portálech na hodnocení firem a řemeslníků.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

Tak ukaž tatínkovi jakej je mechanik debil, aby ho neobhajoval...
Jinak ten servis a jméno bych taky rád věděl...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Okej...tak dnes byl u auta Pepe..Volali jsme si 40 minut a ledacos objasnil.

Věc se má takhle. Mechanik evidentně není takové pako jako jsme se na porvní pohled domnívali. Proč? U auta jsem byl tehdy za tmy a baterkou jsem auto kontroloval. Našel jsem kde co.
Ovšem dnes tam byl Pepe za světla a oddekloval kryt rozvodů. Rozvody jsou skutečně vyměněny. Bohužel za tmy jsem to nepoznal. Hadice od serva je přepojená (vyměněná) a stará tam trčí. Takže se jeví na první pohled jako odpojená.
Ok. uznávam. Není to takový blbec a zároveň se omlouvám.

Přesto ovšem mi nejde do hlavy, proč není vyměněn palivový filtr, zbyly komponenty pro ruční brzdu a hlavně proč se vrací auto s rozsvícenými kontrolkami ABS a motoru. (motor objasnil Pepe, z největší pravděpodobností přeskočil zub) ovšem to abs....
No jako poslední..proč nevrátil nivomat s pružinou..prostě si to stopil nebo vyhodil..proč?
Jako poslední uvedu rozmlácené konektory u světel...
« Poslední změna: 06.02.2016 - 13:29:43 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Konektor světla levého u baterky jsem měl v ruce - on tak blbě vypadá normálně - jeví se jako rozbitý .
Protože baterie ve voze byla úúúúúúplně vybitá, nebylo možné vytáhnout data z běžícího motoru  . Přes  startovací kabely jsem odzkoušel ABS a základní funkce Aktuátoru - v poho . Dál uvidím až se do vozu dá nabitá baterka . U ABS se stává , jakvíme , že jakýkoli zásah do tohoto systemu se provádí při ODPOJENÉ baterii , což s evidentně nestalo .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

škoda, že jsi se nepodíval na konektory u pravého světla. By jsi koukal .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Niksa

Tak to nakonec vypadá že to způsobila slabá baterka... nabyli jsme jí a vše vypadá že funguje jak má... kontrolka motoru nesvítí a nastartovalo to v pohodě.


Offline Sir Dag

a ABS? to dělá co..
jinak ten bordel pod kapotou, to taky udělala slabá baterka? Nic ve zlém, sice odvedl svoji práci, a jak jsem tu jednou řekl. Není evidentně takový blb jak jsem si myslel, protože jsem se spletl. Po tmě jsem něviděl jak se věci doopravdy mají. Ovšem 100% kvalitu neodvedl. Za 1. auto měl projet - to neudělal. Za 2. při seřizování světel - rozlámal konektory. Za 3. nevyměnil ti palivák. Za 4. nefunkční ABS...
Za mě neodvedl svoji práci tak jak má s dostatečnou kvalitou. Tudíž bych k němu znova nejel.

Jinak můj názor...to, že se ti ozvala rána krátce po nastartování asi nezpůsobila slabá baterka. Jo ta může zpusobit to, že se ti klepe motor jak ratlík, ale né ránu jako prase..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Dagu , nevyšiluj . Když jsem poprvé dělal rozvody na svém voze , též se ozvala rána - výbuch plynův jednom z válců . Nahromadila se směs v tak ideálním poměru , že to zkrátka bouchlo . Závady z ABS jsem vymazal a kontrolka zhasla . Pokud se rozsvítí , bude vědět , že se má ozvat . Pokud motor dál běží a nesvítí kontrola motoru , neřeším to .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Ok...a ručka...měl udělat a neudělal...

Já nevišuliju..jen mě serou lidi, kteří naslibují jak něco udělají, že se o to nemusíš starat. Že to dělali milionkrát a jak budeš moct spokojenej...
Realita...vše udělaj napůl a nebo ošidí...třeba jak zavařili lemy jen z venku a ze vnitř nechali díru..nebo vyvaření prahů..zdůrazňuji množné číslo..(prahů). Realita..vyvařili jen jeden a to ke všemu v zadu a ve předu se na to vykašlali..

No a samozřejmě další a další různé zásahy..No a když se nebudu bavit o autě, tak třeba o stavbě. Kolikrát jsem slyšel,..nebojte paninko, výsledek se vám bude líbit. Jak to dopadlo..? Zbýječka, celé rozkopat, najmout jinou firmu, koupit nový materiál a začít znova....

Takže proto se učím dělat to sám...protože já v téhle republice něvěřím žádnému servisu..a tak to bude i v zahraničí...
Proto se učím od tebe. Ty jsi živoucí důkaz. Děláš si auto sám a jezdí...jezdí....to je důkaz. Proto na tebe dám, protože tobě se dá věřit....a máš nejen mojí důvěru, ale i mnozích dalších zde.

Mě stačí když se podívám občas pod palubku některým autům co tam kdo dělal za úpravu. Dívím se, že ty auta neschořeli...

Jak říkám..za mě sice udělal co měl..ale odflákl to..

Navíc Niksa mě měla poslechnout a nechat dělat auto jinde...Nebyly by zbytečné problémy a dávno mohla jezdit...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Nezapomeň , že život je jak louka plná květů, ale jen se pro jeden sehneš , hned tě někdo kopne do prdele . :mad:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Niksa

Auto udělal v pohodě ručku mi povolil schválně abych si nesjížděla pakny a dosedlo to... abs mi svítilo i předtim než jsem to tam dala a jediná těhlice co vyměnil chybu nehlásí... kontrolka motoru se mi znova rozsvítila když auto bylo zmrzlý... a udělalo to upně stejnej zvuk... prostě když je několik stupňů pod nulou tak mi to tohle dělá nevím proč... ale jakmile je nad nulou všechno jde v pohodě


Offline Sir Dag

Tak jen tak mezi námi...ABS bylo kompletně v pořádku jo..Občas ti jeden senzor na levé zadní těhlici nehodil signál. Tak se ti třeba po 20km rozsvítila kontrolka. Ovšem vypnutí a znovu zapnutí (nastartování) motoru kontrolka už nesvítila. Proto se měnila těhlice, ovšem byla z auta kde abs šlapalo. Tudíž s funkčním senzorem. To znamená, že teď by to mělo být v pořádku a rozsvítit by se neměla nikdy...
Navíc říkáš, že jediná těhlice která funguje dobře je ta co se měnila...blbost..Ty zbylé tři byly také dobré. Takže pokud je teď něco se senzory, děkuj jinde.

To, že ti teď svítí kontrolka motoru, i po tom co se ti vymazala závada, je nějaké divné ne...
Když jsem ti auto dělal já, tak ti nesvítila kontrolka ani když mrzlo..navíc auto šlapalo jak mělo.

Takže neříkej, že to udělal dobře...Prostě něco není v pořádku.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Niksa

to co udělat měl udělal... to abs se mi rozsvítí opět jen po několika kilometrech jízdy.. vždy když nastartuju a vyjíždim žádná kontrolka nesvítí, psala jsem jen že pouze když mrzne tak to dělá divnej zvuk a rozsvítí se kontrolka motoru, ale jak se to rozběhne, vypnu motor a znova zapnu a už kontrolka nesvítí a žádnej zvuk to nedělá...


Offline Sir Dag

ty jsi sním už, od té doby co ti to dal, někam jela..pokud vím, tak si s autem ještě před půl týdnem nikam nejela...

Navíc pokud ti to dělá bordel, jak říkáš...tak to potvrzuje moje výroky - něco není v pořádku.

Tak a teď poslední technická...
Když teda tvrdíš, že auto je udělané v pořádku, tak si s ním jezdi a nestěžuj si, že ti to něco dělá..

No a jako můj poslední příspěvek k tomuto tématu....Tak nakonec jen dodám co jsem řekl nazačátku..Nejsem mechanik..Proto se ptám, učím a ponaučuji z chyb které dělám. Jediné co vím, že jsi měla plně pojízdné auto..a od té doby co bylo v jisté dílně je nad ním veliký otazník....
Takže držím palce ať se zadaří a bude brzy opět jezdit .-)
« Poslední změna: 29.02.2016 - 15:09:10 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Niksa

Já to musela vyzkoušet jestli to běží... a rok nebudu mít auto na zahradě abych s nim nejezdila... to ho rovnou můžu dát do šrotu.. ted jsem akorát přišla o automechanika... a nemam kam to auto dát.. takže ti velmi děkuju za tvoje unáhlený názory... a mechanik udělal to co ty jsi mi řek abych já mu řekla... to bouchání nakonec dělá uplně jinej čep..
« Poslední změna: 02.03.2016 - 18:11:38 od Niksa »