GalantWeb

Vycisteni Klima - Vyparniku

miroslav1

  • Host
Citovat
juknu ale zatim kupovat nebudu....díky.... lurk
Ono tě to donutí, až to začne smrdět. :hehe:  


pepakudr

  • Host
Ahoj odborníci,tak jsem dnes nechal naplnit tu klimu a uz chladim.Zadnou netesnost mi neobjevili,ale nastal jiny maly problemek.Kdyz jsem zkousel klimu bez naplne jen natlakovanou vzduchem,tak po zapnuti mi otacky stouply asi o 250ot/min (coz je spravne)Jenze po naplneni olejem a chladivem mi otacky klesaji.Muze to byt tim,ze v aute zustal puvodni pocitac,ktery s klimou nepocita?Mam i pocitac z ty bouracky,kde jsem klimu demontoval.Nebo by stacilo pocitac resetovat?Diky za rady.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
mě to taky blbne. když jí zapnu otáčky vyskočí nahoru, ale po vteřině to spadne na nějakých 600-700ot. takže vlastně pod volnoběh
 


pepakudr

  • Host
No to je presne ono,ale je mi divny ,ze se vzducem to slapalo uplne perfektne.Ted tu zkoumam schema zapojeni a zkusim na to jeste mrknout.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
dej vědět co jsi našel, taky by mě to zajímalo. I když podle mě ECU jenom reaguje na zatížení motoru o klimatizaci jako takový nemá asi páru.

Jinak nevím jestli je to jen zapojením u aut s klimou, ale při zapnutý klimě se automaticky sepnou vrtule na chladičích. Což auta bez klimy samosebou nedělají, tak abys o tom věděl a dobastlil si to ;)  


pepakudr

  • Host
Vsechnu elektroniku co k ty klime patrila jsem tam dal.Vcetne relatek atd.Ventilatory chdi OK jak maj.Zapinaj vypinaj.V servisu kde jsem to nechal plnit (a byl jsem u toho)rikali ,ze to vsechno chodi presne jak ma,jen ty otacky.


Offline Drak

Do jednotky ti jdou od klimatizace 2 draty. jeden od spínače a druhej od spinacího relátka. Po zapnutí klimatizace by ti měla furt běžet jedna vrtule(u výměníku klimatizace)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
abych se přiznal asi se na tu automatiku s regulací otáček vybodnu a zvednu tvrdě volnoběh na 1100.


pepakudr

  • Host
No prave na to koukam(svorka 22 a 45)Ale me spinaj a vypinaj po nekolika vterinach oba dva najednou.Takze tam nejaka chybicka bude.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

pepakudr

  • Host
Begy ty tam mas klimu od zacatku?Nemas ji dodelavanou jako ja?


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
origo od začátku

ještěk tomu volnoběhu. jediný co mě funguje je zvýšený volnoběh při dojezdu. jinak se při čemkoli jiným ten motor dusí :angry:  
« Poslední změna: 21.06.2006 - 21:08:08 od Begy »



Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
a zkoušel jsi to nastavení podle návodu v Návodech? Jiným to podle toho návodu šlape, mě teda zrovna moc ne


pepakudr

  • Host

Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Ja tam mam origos klimu a ventilatory se spinaj nezavisle na sobe. Kdyz mam vyplou klimu tak jede jenom jeden.Ikdyz se mi taky stava, ze jedou oba a to pouze tehdy kdyz jsem pouzival klimu a dojizdim do garaze uz s vyplou tak jede i ten na vymeniku jinak ne.
S tim volnobehem je to volaake cudne...Kdyz zapnu klimu otacky vyskoci na cca 1200. Pri jizde na volnobeh se drzi 1100-1200, ale kdyz nekde stojim tak otacky klesnou tak na 600-700, niz to nejde. Nevim cim to muze byt...Ale vypozoroval jsem jednu vec.Kdyz beru benzin treba u Globusu tak ty otacky motor drzi daleko hur a neni to tak pravidelny jako kdyz tam dam Shell obyc nebo shell Vpower.S tim Shelem to je proste lepsi a chova se to tak jak ma, ale s tema ostatnima to obcas na volnobeh pri jizde klesne treba na 800 jindy na 900, proste to zije jakoby vlastnim zivotem.
« Poslední změna: 21.06.2006 - 23:50:46 od Dash »
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


pepakudr

  • Host
Tak jsem dnes zkusil presne podle navodu seridit volnobeh,ale dosel jsem k tomu,ze se to chova uplne stejne jak pred resetem atd.Proste mi otacky pri jakemkoliv zapnuti spotrebice mirne klesnou.Kdyz zapnu klimu tak na volnobeh stoupnou,ale behem chvilky klesnou na tu samou uroven jak pred zapnutim.Ventilatory mi pri volnobehu spinaji oba najednou asi na 5 vterin a na 5 vterin vypnou.Nevim jak se chovaji pri jizde.Kdyz sepnou ty ventilatory,tak otacky docela dost prudce klesnou,ale hned na to se zvysi.Tak nevim jestli je to spravne.


pepakudr

  • Host
Divam se ted do schematu el.zapojeni klimatizace a zjistuji,ze u rocniku 93-97 by mel byt paralelne se spojkou kompresoru klimy spinan "volnobezny solenoid ventil"Nevite nekdo kde se tento ventil nachazi.Melo by to byt nekde asi na klapce(odhaduji)a jak vypada.Dik


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Ja jsem to serizeni nikdy nedelal, protoze mi stacilo jenom vycistit klapku a fungovalo to jako po masle, ale pak se jednou vybila baterka a uz to neni co to byvalo....tak me napada nemuze to delat imobilizer?Odpojuje i ridici jednotku, tak vlastne jestli ji nedela porad reset, ale asi je to blbost co pisu...
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Drak

no zaleží co imobilizer přerušuje. Pokud napajení k řídicí jednotce, tak pořád resetuješ.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)