GalantWeb

AUTOMATICKA PREVODOVKA

Offline lacik31

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
KUA,KTO MI PROSIM PORADI,PRECO MOJ AUTOMAT IDE LEN DOZADU A DOPREDU NIE? UZ JE TAM DRUHA PREVODOVKA AJ HYDRODYNAMICKY MENIC...PREDTYM NESIEL VOBEC,TERAZ ASPON DOZADU .... PORADTE MI...DAKUJEM  (vas dlznik )


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
měl jsem podobný problém u generace 88-92.Mě nešel zařadit 1.stupeň,zkrátka jsem se nerozjel.K převodovce vede kablík kablík,měl by mít čtyři dráty a profil konektoru čtverec a je připojen ve spodní části převodovky.Zkus ho odpojit,poté teprve zapni zapalování a nastartuj.Zkus zařadit.Pokud se rozjedeš.Vše opakuj s tím rozdílem,že po nastartování kablík připoj zpět a až poté dej páku do polohy D.Pokud toto vše bude chodit,je v háji ŘJ převodovky.U staršího modelu byla za středovým sloupkem.Pokud toto nepomůže,vyměň automat za manuál.Udělal jsem taky.Automaty v Galantech stojí za ho....A mimochodem,po výměně převodovky jsi měnil filtri olej za nový?A dodržel jsi postup při lití oleje?Špajzka má sice odvzdušňovák,ale stávalo se,že při plnění to nefungovalo OK.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline MMM

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Nesuhlasim s tym, ze by automaticka prevodovka u Galantu stala za houby. Na mojom 2,5 V6 24V AT frci uz 260 000 km bez jedinej zavady a na moju max. spokojnost. Naopak, nikdy by som AT za MT u Mitsubishi nemenil.


Offline Syst

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
ja by som zasa nikdy nevymenil Manual na automat  :D , mna jednoducho na jazde bavi aj to radenie, nech to za mna nikto nerobi  :evil:


Offline BAD

ja by som zasa nikdy nevymenil Manual na automat  :D , mna jednoducho na jazde bavi aj to radenie, nech to za mna nikto nerobi  :evil:
a už jsi s automatem jezdil ??? měl jsem na to stejnej názor, ale co jsem to zkusil už nechci jinak  :D
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Syst

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
jasne ze jazdil, sice nie v Mitsu, ale tusim nejaka Audina to bola, vobec ma to nebavilo. :(


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
automat je bomba hlavně do města a do popojížděcích kolon. Přijde mě že je určen spíš pro pohodovější jezdění.
Na sportovní jízdu nebo vyblbnutí bych osobně volil manuál.


ps: nedávno jsem se celkem zasmál jedný zprávě. V americe ukradli někomu tušim Hondu ale s manuálem, nevěděli jak se s tím jezdí a tak je policie chytla přímo v tom autě.  -_-


Offline Drak

U automatu s přímou volbou rychlostního stupně si zařádíš stejně jako s manualem. Ve městě pak zvolíš "D" a popojíždíš :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline BAD

U automatu s přímou volbou rychlostního stupně si zařádíš stejně jako s manualem. Ve městě pak zvolíš "D" a popojíždíš :)
jj a tiptronik nebo steptronik a tak podobně maj všechny novější automaty jinak mercedes se svym 7 stupňovym automatem zrychluje o nějakou tu desetinku rychleji než to samý auto s manualem  -_-
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nj ale počítám že debata je spíš o starších převodovkách. Tímhle stylem se můžem bavit i o sekvenčním řazení atd.
moje osobní volba by byla: do auta na normální jezdění automat a do hračky na blbnutí manuál.

jinak dokáže někdo smysluplně vysvětlit proč WRC mají manuál(sekvenční) a formule vpodstatě automat?


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Já myslím,že automat v F1 je zakázaný,je tam sekvenčka jako u WRC :D
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nahoru to řadí samo, podřazování je na jezdci. teda alespoň takhle jsem to naposledy slyšel


Offline Drak

[youtube=425,350]http://www.youtube.com/watch?v=WiHk8r0bTTw[/youtube]
Pokud neumíš perfektně a rychle řadit, tak tě automat ve stejným autě udělá a když se k tomu připočitaj synchrony na 2 a 3 u mitsu převodovky :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
asi mě napadlo proč WRC nemají automat. WRC jezdí často driftem tam by automat řadil nahoru - což by bylo špatně. Narozdíl od formule kde smyk je nežádoucí a tudíž nemá automat možnost udělat chybu. Navíc má formule kontrolu trakce aby se zamezilo prokluzu kol.
Jinak plně souhlasím že automat řadí podstatně rychleji než manuál, ale jak jsem již psal není vždy žádoucí aby zrovna řadil.


Offline Drak

no převodovka u WRC ma společnýho s klasickým manualem tak akorát název. Tam za pilota řadí "robot"
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
tak do toho zase tak moc nevydím. Jsem to spíš myslel tak že u WRC si auto neřadí samo jak chce.
pro zjednodušení si to předtavuju jako "klasickou" převodovku ale se sekvenčním řazením třeba jako má motorka.  -beru to obrazně!!!-


Offline BAD

tak do toho zase tak moc nevydím. Jsem to spíš myslel tak že u WRC si auto neřadí samo jak chce.
pro zjednodušení si to předtavuju jako "klasickou" převodovku ale se sekvenčním řazením třeba jako má motorka.  -beru to obrazně!!!-
motorka   :D já to beru tak že u automatu si můžu vybrat manuál nebo D a u manuálu ne je fakt že sem tiptronik použil za celou tu dobu už asi 5x takže je to nesporná výhoda  :mellow:
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nj taky tvůj styl jízdy má do závodního hodně daleko  :evil: - tím myslím projet zatáčku driftem atd..





Offline BAD

nj taky tvůj styl jízdy má do závodního hodně daleko  :evil: - tím myslím projet zatáčku driftem atd..




by mě zajímalo kdo tu jel kdy zatáčku driftem a když už tak jak často schválně napište :)
a co se týká mýho stylu jízdy podle B2 si měl co dělat abys mi stačil když sem jel cestovní rychlostí na výlet do brtnice  -_-
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
chjo................. sportovní jízdu jako takovou zažil z nás asi málokdo. Jinak o rychlosti na dálnici atd bych určitě nedebatoval o převodovce a automatu jako spíš o motoru. Ono pokud ti tepe pod kapotou něco přes 4 litry nebo dvoulitr je sakra rozdíl.
Bade v tomhle případě mícháš jabka s hruškama