měl jsem podobný problém u generace 88-92.Mě nešel zařadit 1.stupeň,zkrátka jsem se nerozjel.K převodovce vede kablík kablík,měl by mít čtyři dráty a profil konektoru čtverec a je připojen ve spodní části převodovky.Zkus ho odpojit,poté teprve zapni zapalování a nastartuj.Zkus zařadit.Pokud se rozjedeš.Vše opakuj s tím rozdílem,že po nastartování kablík připoj zpět a až poté dej páku do polohy D.Pokud toto vše bude chodit,je v háji ŘJ převodovky.U staršího modelu byla za středovým sloupkem.Pokud toto nepomůže,vyměň automat za manuál.Udělal jsem taky.Automaty v Galantech stojí za ho....A mimochodem,po výměně převodovky jsi měnil filtri olej za nový?A dodržel jsi postup při lití oleje?Špajzka má sice odvzdušňovák,ale stávalo se,že při plnění to nefungovalo OK.