GalantWeb

Sirova stavba / přestavba od Daga

Offline Sir Dag

Tak..a teď si ukážem jak se do toho nenásilně vloupat :)

Zaprvé..nikdy se do vypínače ovládání nevloupávejte ze shora..prasknou/zlomí se packy..!!!
2) sundáme zadní krytku tím, že zmáčkneme "zámečky"
3) sundáme bílé plastové pojezdy, pak vyndáme pružinky a kuličky (jinak je ztratíme) a až poté chytíme prsty piny konektoru a vytáhneme celý modul z objímky.
4) Nu a pak stačí prsty zatlačit na kovový výstupek společně s tou plastovou tyčkou a je vyhráno..

Čekali jste něco těžkého? Proč...je to gali :)
Takže se těším kolko z vás bude mít "opraveno"
Zatím zďuř
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Tak jsem si dal nová spodní příčná přední ramena...nevím zda je to psychika, ale přijde mi jako by autí přes nerovnosti tak jako ladně přejelo a neskáče tam jak koza :D :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Takže konec vrzání  ... :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Rychle a stručně doplním Dagovu výměnu žároviček.
Má svítit i Cruise tlačítko  :mellow:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Fajn,tomuhle tlačítku jsem nikdy moc nevěnoval pozornost.


Offline Pepe

Ve starém kombíku bylo , ale v této verzi mám tlačítko na páčce .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

 :D  to jsem si to myslel  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

dobrý tip...juknu na to..
Jinak u těchto "starých" tipů znám dvě tlačítka..jedno kterému svítí po aktivaci ta ledka a na tlačítku se jeví rozsvícený obdélníček..ale i také verzi bez toho obdélníčku..prostě jen holé tlačidlo..
Ale tip dobrý..aspoň vím s čím si hrát dál :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue



Offline Kouba96

Já akorát nevím, jak dostat ven tlačítka mlhovek  ](-: poradíš, Dagu?


Offline Sir Dag

na palubce je takový rámeček..a ten je ze zadu do palubky přišroubován dvěma šroubky...To znamená, že si musíš narvat hlavu pud volant a dívat se kam rveš šroubovák..vyndáš dva šroubky a je to :D Vyndáš ovládání mlhovek i s tím rámečkem..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kouba96

Jakože i s výdechem? ...v Coltovi jsem zapáčil šroubováčkem a cokoliv bylo venku   :-D


Offline Sir Dag

zítra ti sem hodím foto..protože tohle mám venku vyndané už..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue



Offline Sir Dag

Sice pozdě..ale dam to sem :D

Takže na druhé straně toho fukaru je takovej rámeček a v něm je nasazené (nacvaklé) to ovládání mlhovek..Tady je vyfocej rámeček z pravostraného galanta a ten tam má trochu něco jiného..nicméně způsob uchycení je stejný..těmi dvěma šrouby..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Dlouho jsem sliboval jak sem přidám návod mé výroby angel eyes do světel..tak ho konečně vložím..
Nicméně nedal jsem dohromady nějak všechny fotky..prostě něco mi chybí a tak jsem to poskládal z toho co mám :D

Takže začínáme.. úprava světel 2.0

Začneme tím, že ze světla sundáme kovové packy co drží sklo. Pak vezmem horkovzdušku a pozvolna zahříváme sklo a kraje kde je světlo slepené. Po nějaké době..cca 15 min když objíždíme světlo kolem dokola, zkusíme světlo postavit na nějakou hranu a malým šroubovákem jemně zapáčíme ve spáře kde je sklo lepené. Pokud sklo klade velký odpor není ještě dostatečně nahřáté lepidlo a zahřívejte dál..Jde o to, že páčením si akorád uštípnete sklo jako já....No takže po zahřátí zkouším znova a najednou stačilo jen malinko, opravdu zlehoučka pomalu zabrat, žádnej spěch a sklo se začlo oddělovat jako když nůž jede máslem. Pozor na to, aby vám roztáté lepidlo napadlo na paraboly...to už pak nevyčístíte..respektive jo, ale bude matná. Prostě setřením se to rozpatlá. Takže při oddělování je lepší mít světlo nakloněné tak, aby případně padající lepidlo spadlo mimo parabolu.

Tak a teď se můžem pustit do rozšroubování..kryt kolem parabol je chycen na 4 šroubech. Vyndáme kryt a lapneme vrták. Vyvrtáme dvě dirky ve světle (obrázek 1A) a na krytu (obrázek 1B). Na obrázku 1B je ještě žluté tečkování. Tam jsem pak vložil blinkr, ale foto postupu blinkrů nemohu najít. Každopádně tam kde je to vytečkované, tak to se jedná o horní stranu světla. Jinak ty dirky slouží k protažení kabílku k budoucím kroužkům.

A jdeme na obrázek 2A. Zde vidíme leddiodový flexi pásek určený pro běh pod 12 volty. Z jedné strany jsem ho olepil alektrikářskou páskou (tam budeme pak pásek lepit na kryt) a ještě hlavičky diod. Proč tak činím se hned dovíme na obrázku 2B. Prostě jej stříknem černou barvou, aby nebyl pásek ve světle na první pohled vidět...A světe div se..nikdo opravdu neví o mých kroužcích pokud světla nerozsvítím :D Toto je asi zásadní rozdíl který jsem udělal oproti jiným lidem upravující světla. Prostě je to opravdu pěst na oko a mě se to podařilo docela slušně zamaskovat .-) Po zaschutí barvy prostě elektrikářskou pásku strhneme a výsledek je na obrázku 2C.

Pak už stačí jen vzíti lepidlo na autoskla..ano slyšíte dobře, lepidlo na autoskla a udělat jemnou vrstvičku na krytu. Nemusíte se ničeho bát..mám odzkoušíno, že jde pak pásek případně dobře sundat. Cca po půl roce jsem právě dodělával blinkry a měnil dva pásky :D Takže uděláme malou vrstvičku na krytu a vezmeme náš připravený pásek. Kabílek prondáme vyvrtanou dirkou a pásek chytíme svorkami jak lze vidět na obrázku 3A. Pak stačí nechat schnout (cca 14 hodin) a výsledek je na obrázku 3B a 3C.

Je na čase udělat test zda pásek přežil zacházení (lepení). Obrázek 4.

Pak už jen vložíme náš připravený kryt zpět do světla. Kabílky při vkládání protáhneme vyvrtanými dirkami ve světle (připomeňme si obrázek 1A). Takže protažení bude vypadat jako na obrázku 5.

Jdeme dál..nasadíme sklo. Nezapomeňme zas rozehřát lepidlo..ať to drží...Já jsem třeba udělal to, že lepidlo ze skla jsem utřel a tím pádem bylo čisté..Takže jsem musel rozehřát jen zbytek co zbyl na plastovém spodku světla. Samozřejmě mi nějaké lepidlo tím pádem chybělo a tak jsem použil lepidlo na autoskla a tím sklo světla přilepil. Pak hezky ještě opatlal spoj, aby mi tam nešla voda..říkam si..tak a teď už se tam nikdo nikdy nedostane..prdlajs..bál jsem se, ale po zahřátí se taví podobně jako lepidlo co tam bylo před tím .-)
No a nasadit jen to sklo..výsledný efekt lze vidět na fotce. Pravdou je, že už mi tam zlobil pásek a tak je tam mrtvé místo kde mi nesvítí ledky..taky jsem to musel znova rozdělat  ](-:
Nicméně kdo zná mojí fotku jak se válím na kapotě, tak tam je má práce vidět krásně..nebo na nějaké fotce z kadova... zkusím pak ještě dodat..ale pro představu už tady něco je.

Tak snad jsem vás něčím inspiroval, pokud chcete upravovat světla a nebo i ukázal případně nějaké řešení či myšlenku jak ještě váš nápad zlepšit o něco z mého výtvoru..přeci jen nejlepší výtvory vznikají spojením X myšlenek a výtvorů tím, že se vezme to nejlepší ze všech a dá dohromady..

Každopádně i toto más vá úskalí..musí zde být předřazen 12V stabilizátor jinak pásky odejdou (pozvolna slábnou na svitu až prostě pojdou). Ohýbání pásků, případná teplota. To vše hraje roli. Takže žádné urychlování schnutí barvy horkovzduškou..pak mi právě lehnul jeden pásek v udělaném světle asi po hodině :D Také kvalita pásků je všelijaká. Takže doporučuji řádně zahořené pásky. Prostě je nechat běžet cca 100 hodin aspoň a pak už uvidíte sami kreté zlobí. Blikají nebo jim modul tří ledek pohasne či tak.. S těmi co jsou ok pak pracovat..Poté co jsou nalepené na krytu znovu poslat na test. Dalších třeba 50 hodin...projeví se případná blbá manipulace. Ohnutí, takže by opět pásek dělal neplechu. Toto jsem já neudělal a pak jsem musel světlo rozlepovat po měsíci. A pak ještě jednou a to druhé světlo. Prostě pakárna :D

Každopádně takto vypadala má druhá úprava světel..Pak mě čekal ještě upgrade těhto no a teď už mám již v hlavě tak cca půl roku nápad na třetí úpravu zas o něco dál posunutou jak na technologii materiálu. Tak i provedení a vizualizaci. Provádět ji budu možná tak za dva měsíce možná i dýl :D
Nicméně není to úplná sranda si jen tak něco upravit a mám již určité know-how jak se říká a pokud by chtěl někdo poradit, tak klíďo napište či cinkněte. Má to svoje úskalí a dělat světla každej měsíc, protože to kyksne se nikomu dělat nechce....

No tak mi napiště jak se vám má úprava líbila a zda mám hledat v počítači ten můj vylepšovák na tuhle verzi, případně zda mám fotit a psát moji případnou budoucí úpravu světel. Že mě třeba teď ukamenujete co to tu sem dávám za kraviny..

díky a zatím zdar a dílu..no zmar by se rýmovalo, ale to ne..takže dílu a upravám chval :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Obelix

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
To je u Sira "D" klasika. Nikdy jsem ho nepotkal s čistejma rukama :-)


Offline Sir Dag

lepidlo na autoskla...mno jo..nejde umýt nic.. Tři týdny mi to slejzalo než jsem měl ruce zas čisté.
PS: dneska umím úpravu dělat aniž bych se nějak extra zamazal .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue