Zdravím vespolek, náhodou jsem sem nakoukl a co tady nevidím. Nezlobte se na mě, předchozí vlákna blázen proti všem sem si pročetl a tady musím napsat, že s ním souhlasím. Neuškodila by trochu sebereflexe a když vás všechny tolik štve, tak bych to přešel ne? Osobně bych taky šel do accorda z těhle let, protože je podle mě trvanlivější. Je to můj názor, no flame.
Z vlastní zkušenosti se žralokem: antikorozní ochrana relativně slabá, nemá pozink, zadní lemy, kapota, prahy a taky lůžka tlumičů - z toho co bylo nejvíc vidět. Podvozek výbornej, ale jak tu padlo, investovat do originálních ramen, jinak se investuje pořád dokola, a investice to není nejmenší. Hydroštely zlobí. Převodovka hodně náchylná na olej, dlouhé dráhy a přesnost není zrovna to správný slovo. A když už tak opravdu radši vybrat hezkej kousek v cizině, u nás toho moc nenajdeš. Jinak příjemný auto na dlouhý cesty, s 2.0 se dalo jezdit aji za 7. Ale jinak, fakt je důležitá údržba. Nechci nikoho naštvat, ale od určité doby tomu říkám japonská alfa.
Avensis není žádná sláva, s toyotou to šlo z kopce a to můžu fakt potvrdit. Je rozhodně menší, hlavně vepředu. Když už tak toho novějšího, ale ten je ještě dost drahej. U těch prvních nejit určitě do 1.6, je to příšerně líný. Poslední pořádný toyoty byly tak do 98 roku, carina je takový důchodcovský auto, ale šel bych do ní radši než do avouše. Podvozkově je to taky horší než galant, ale relativně pohodlný, dost se naklání v zatáčkách. Celkově usedlejší. Jinak ale u těch starých toyot nejsou ani "spotřební věci" spotřebníma věcma.... pro mě jako studenta jasná volba, pro zábavu mám jednu stopu.
Chlapi, nebuďte tak zapalovací, vím že tady bylo už dost živo okolo blázna, ale já občas s tím co píše musím souhlasit. Tak hodně šťastnejch km a šťastnou ruku při výběru!