GalantWeb

zkušenosti s úpravou výfuku

Offline ART

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 60
Jelikož se mi odporoučel středový díl výfuku tak mě čeká náprava. A protože mám omezený rozpočet a vzhledem k tomu co jsem pod autem viděl (dost chycený i kat a trubky kolem), tak vznikl nápad, udělat si výfuk nový od někoho šikovného..
Auo : Galant 1988 sedan, 2000gti16v
Má někdo zkušenosti s tím že odstranil katalizátor a střední díl, a namísto toho dal průchodnější tlumič? Jak se to projevilo na charakteru jízdních vlastností? A teď ještě vlastně otázka, kde je a jestli vůbec je, lambda sonda výfuku  u tohoto konkrétního auta?
dříve <PEUGEOT 605> - uspokojivých 190 hp
nyní <MITSUBISHI GALANT 2000GTI> - líných 144 hp
příště <nějaký rychlý osobní vůz>


Offline Drak

Lamdu máš hned na svodechještě před vlnovcem.
A co jsem si kdysi na GTI zkoušel, tak bez katu a středního tlimiče jen s trubkou to jelo znatelně míň za víc benzínu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline ART

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 60
to nerad slyším že to pak nejelo, ale rád slyším že ta lambda je před katem, moc děkuju za odpověď... Nicméně ještě abych to úplně pochopil, odstranil jsi to od svodů vše, a nechal jen trubku až na konec nebo jsi na konci nechal aspoň zadní tlumič? (já jsem uvažoval nechat tlumič -zadní na konci, a kat+střed nahradit jedním, ještě to promyslím...)
dříve <PEUGEOT 605> - uspokojivých 190 hp
nyní <MITSUBISHI GALANT 2000GTI> - líných 144 hp
příště <nějaký rychlý osobní vůz>


Offline Drak

zadní tlumič jsem tam nechal nejdřív seriovej. Nakonec to dopadlo tak, že tam šel zpět kat a komplet výfuk od remuse. Výsledkem bylo to, že to jelo v nizkých otáčkách jelo o něco líp a pak už jen zvuková kulisa.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline ART

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 60
ok bezva, děkuji, a náhodou neví někdo o někom kdo dělá s výfuky? Jelikož je to dost pod nánosy rezi, a příruby jsou už neoddělitelné, tak s bude muset řezat a vařit, eventuelně dodělávat - upravovat trubky. Nevíte o někom šikovným? praha a okolí?
dříve <PEUGEOT 605> - uspokojivých 190 hp
nyní <MITSUBISHI GALANT 2000GTI> - líných 144 hp
příště <nějaký rychlý osobní vůz>