GalantWeb

Nezdravý zvuk plus únik oleje z převodovky

Offline Radec

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
V servisu mi vylili olej (také to ložisko) a je potřeba něco rychle vybrat. Zatím jsem tu četl jen doporučení http://www.speedpro.eu/prevodovy-olej-redline-mt90-75w90-p-20050.html a ten Redline vychází na bratru 1815kč bez pošty (i když pokud někdo zaručí, že bude fungovat jak má, tak bych to se skřípáním zubů snad skousl)

Ale také, jestli funguje skoro jakákoliv GL-4, tak by se dalo levněji a to mnohem.


Offline Werewolf66

Ah, tady někdo nezažil trable s prevodovym olejem :D, on by tam měl fungovat jakýkoliv olej GL-4, ale prostě nefunguje :) a pokud náhodou funguje, tak ruce pryč a nechat být.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Radec

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
Takže vzít ten readline mt90? Původní už jaksi netento...


Offline Pepe

 Pak ti zbývá dotaz na Fattal Error , ten kupoval 20 l  originálu- jestli něco němá .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radec

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
A když by fattal neměl, tak mt90 je cajk oproti mt85? Co jsem tu tak nějak četl, tak nějak nevím. Každopádně češi mají jen mt90...


Offline Pepe

 Redline MT 90 GL 4   s tím nemám problém , každopádně je to 100% náhrada .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Nebo hledej  MZ320715
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radec

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
Po sto letech poslušně hlásím, že ten předražený Redline MT 90 GL 4 funguje tak nejak stejně v převodovce, jak před opravů. Takže asi cajk a děkuji za rady.


Offline Pepe

 Bohužel , žádné odezvy od majitelů nejsou a Redline jsem nalil a jezdil . Asi tak , ale není nad pocit , že to řadí  a jede  . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radec

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
No právě jsem chtěl dát odezvu až po pár km, ať to neberu zpět. Po výjezdu ze servisu jsem se zděsil, že to neřadí než se to promazalo  :lipsread:

Pak se to zahřálo a aj za studena už je použitelná. Nicméně furt to není nějak extra supr měkké řazení jedním prstem. Ale více méně už mě jen štve, že nejde zařadit jednička za jízdy skoro vůbec. Ani s meziplynem se mi nějak nedaří  :(

Ale již můžu prohlásit, že jsem seděl jen v jednom galantu, co řadil líp :-)


Offline Pepe

 pokud nelze sehnat original olej , MT 90 je jen náhradou abys jezdil . Nějakou dobu jsem jezdil s olejem MT 85 , trochu jiné kafe - ale na našem trhu to nebylo , tak jej posílali z Německa . Nedávno jsem dělal Galant a ten měl v manuální převodovce mazivo - olej - kapalinu pro automaty .....a jezdilo to . Jen to chce nalézt správný moment pro přeřazení ..... a to směrem nahoru , tak i dolů . Počítej s tím , že na 1. stupni není synchron , proto nelze jednoduše řadit za jízdy JEDNIČKA .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radec

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
Asi jsem to trošku zamotal.
Takže s MT90 to řadí prakticky stejně jako s originálním.
Jen jsem si povzdechl nad tím, že převodovka v galantu obecně není měkoučká na řazení jedním prstem.
Třeba i v blbé carismě s renalťácků převodovků lze po zahřátí řadit úplně bez odporu jedním prstěm. O koncernu se netřeba bavit (třeba octavia ii)
Ale to je u galanta vlastnost řekl bych (alias nutnost řadit na dvě doby)

Ad. jednička - u carismy jsem se již pěkně naučil dávat jedničku s meziplynem třeba ve 30km/h pro krásný odpal z křižovatky. Tu se s tím nějak nemohu sžít, abych si neříkal, že to auto ničím. Ale to bude rukama a nohama asi.


Offline Pepe

Ano , dobře popsáno - problém řazení vězí v v článku mezi sedadlem a pedálem .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001