GalantWeb

benzin

Rob · 138 · 37922

Offline Pepe

 Palivo E 85 je nejkvalitnější slivovice , plně vyzkoušená ve státech jižní a severní ameriky , ale pro Blazna je neznámé.
Co se týče vody- napij se jí a překvapíš játra- zkoušky s přisáváním z rozprašovače před sacím potrubím se dělaly v sedmdesátých létech na továrních Škodách . V dnešních motorech se tento způsob používá na soukromou  DEKARBONIZACI
saciho traktu .
To Blazen : ten článek mě nepřesvědčil o moznosti užití při běžném provozu. Autor článku jen tápe a neví . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
tak mi dej link na ty US stránky..

já ti o vstřikování vody napíšu co chceš,takže se klidně věcně ptej.. ..ten článek sem tam dal jen pro pochopení...

jistě vodou se dá čistit spalovací prostor.. pára čistí dobře..


Offline Pepe

Vstřik vody před turbo je blábol,  píši z pozice teploty komor .
E 85  - dnes se do benzinu přidává běžně 5%  , jako biosložka .
Pozor na výrazy - Pára  je přehřátá voda      avodní mlha je směs studené vody a vzduchu     a to je rozdíl 120 stupňú.
Nadále se z této diskuse klidím.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ty si pleteš 2 věci..a to vstřikování vody pro úpravu motoru a pro jeho čištění...

vstřikování vody před turbo je blábol? Jakto,že nám to funguje? Kdo Ti to napovídal,že to je blábol..


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Palivo E 85 je nejkvalitnější slivovice , plně vyzkoušená ve státech jižní a severní ameriky , ale pro Blazna je neznámé.
Co se týče vody- napij se jí a překvapíš játra- zkoušky s přisáváním z rozprašovače před sacím potrubím se dělaly v sedmdesátých létech na továrních Škodách . V dnešních motorech se tento způsob používá na soukromou  DEKARBONIZACI
saciho traktu .
To Blazen : ten článek mě nepřesvědčil o moznosti užití při běžném provozu. Autor článku jen tápe a neví . :mellow:

Kdepak Pepe Ty mě nezklameš co slovo to perla...../ napij se vody a překvapíš játra/.....máš opětovně bod....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
ty si pleteš 2 věci..a to vstřikování vody pro úpravu motoru a pro jeho čištění...

vstřikování vody před turbo je blábol? Jakto,že nám to funguje? Kdo Ti to napovídal,že to je blábol..

 Hlavně se nehádejte....nebo nám to tady drak utne.... :P :roll:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
jeho problém je,že o tom vstřikování vody at už do válců nebo před to turbo dohromady nic neví a o čem nic neví, to pak neexistuje  :angel:


Offline Pepe

Vrátil jsem se ze Slap a nemám v úmyslu se hádat , jen než něco zveřejním na netu tak si problém nastuduji. Je pravda že někdy pustím kachnu a blábol ale voda , pára a turbíny - to je věc.  Nutno studovat problematiku .Je jí tady plno . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
na slapech by mělo být vody dost ne  :D

to byl teda velký blábol,že je vstřikování vody před turbo nesmysl..  zkus si přečíst něco o water injection v google..
popřípadě spojení water/alkohol injection.. na tom nesejde.. najdeš toho moc.. vstřikování vody se používá jak u WRC,rally tak u aut pro 400m .. důvod je jasný.. pro běžný provoz to samozřejmě není.. resp. je to zbytečné.. ikdyž možná...


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Vrátil jsem se ze Slap a nemám v úmyslu se hádat , jen než něco zveřejním na netu tak si problém nastuduji. Je pravda že někdy pustím kachnu a blábol ale voda , pára a turbíny - to je věc.  Nutno studovat problematiku .Je jí tady plno . ^_^


Rozumim.... já taky občas ( pořád ) pouštim kachny a pak se tady z toho třeba .... pokakejte....a petrte se.... osobně bych vodu asi do motoru nechtěl....stačí že ji musim pít já ale jako myšlenka je to dobrý....aspoň je o čem si povídat.....copak voda ale křídla té věc..... :D :D :D :D


škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
až to bude hotovo,rád předvedu na nějakém z vašich srazů.. ( příští rok)


Offline Pepe

 Já jsem nepsal o tom že voda do směsy benzínu a vzduchu nepatří ale  ----- terminus technikus- vstřikování vody.
 To jest vodu kam a jak ???    Psal jsem o rozprašování vody do nasávaného vzduchu - věc logická - ochlazení směsy a tím i zvýšení výkonu a snížení teplot spalovacích prostorů.  Nejsem v motorech a této problematice neználek , ale ctím zásady použití názvosloví - vstřik benálu a vasru je rozdíl - brďo. :o    Víc mě zajímá spalování  E 85 v těchto motorech-6A13- spolu s LPG a to mi zatím vychází . :mellow:
« Poslední změna: 07.07.2010 - 20:30:46 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Pepé, jak to vypadá? Už ti to rozpustilo nádrž? :-D Jaký jsou zkušenosti zatím s provozem?
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Drak

No spiš jsem zvědav, co tomu říka benzínová pumpa, její relátko a kabely k pumpě když je E85 narozdíl od normalního benzínu vodivý a pumpa je cela ponořena a tím vlastně ve skratu. Aby to v nadrží pak nemělo i funkci ponorného ohřívače :)

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Zatím nemám žádné problémy, startuje normálně a při provozu je znát kvalitnější palivo. Myslím si, že při vyšším obsahu lihu  ( běžně se přidává 5%, já to mám na 30% ) než 50 % by mohlo dojít k problému - hadice , pumpa - dám dotaz na EvoMana , ten stím lítá v Evo X a v Coltu . Já v poho. Tato směs zapaluje a hoří líp , vyšší obsah E85 chce pulsní svíce . ^_^
 Dragone , dej 20 do Impezy , ať si chrupne . :mellow:
 Draku, žádné plameny v namodralé barvě  :P
« Poslední změna: 07.07.2010 - 21:38:58 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Tady v okolí nevím o žádný pumpě, ale dost to ve mě hlodá, abych to testnul. :D
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Já jsem nepsal o tom že voda do směsy benzínu a vzduchu nepatří ale  ----- terminus technikus- vstřikování vody.
 To jest vodu kam a jak ???    Psal jsem o rozprašování vody do nasávaného vzduchu - věc logická - ochlazení směsy a tím i zvýšení výkonu a snížení teplot spalovacích prostorů.  Nejsem v motorech a této problematice neználek , ale ctím zásady použití názvosloví - vstřik benálu a vasru je rozdíl - brďo. :o    Víc mě zajímá spalování  E 85 v těchto motorech-6A13- spolu s LPG a to mi zatím vychází . :mellow:

no vidíš a když zapřemýšlíš ,co se stane když ji rozprášíš před turbem,dojdeš už ke kladnému výsledku.. rozprášení probíhá vhodně vybranou tryskou pod velkým tlakem na přesnou mlhovinu ..


Offline Pepe

 Ne já , ale ty si uvědom že jsem psal o vodě a páře . Budeš li vodu dávkovat až za turbem v samotném sacím traktu, ddojdeš k jiným výsledkům a výkonům . Pokus se změřit teplotu nasáté mlhy v sacím traktu s vodou za turbem a dávkováním před turbem. Pak možná přijdeš na to , o čem (voda a pára ) tady píši . :angry: 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
já píšu o tom,že pokud budeš stříkat mlhovinu před turbo, stoupne samotná efektivitia turba,požadovaný tlak bude produkován při nižších otáčkách kompresoru,nehledě na ochlazení toho vzduchu...  pára je záležitostí až samotného ochlazení při hoření.. viz vstřik vody před klapku... toto vstřikování musí být přesné a bezchybné...

čištění motoru vodou je další věc.. stříkej rozprašovačem do klapky otevřené na maximum a stříkej tam tolik vody aby otáčky motoru nestouply... při té plně otevřené klapce..


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
akorát nevím,jak problém je použít dvě trysky..jednu před turbo a druhou před klapku......odpověd zní žádný.. pouze k tomu doladit třeba předstihl.,