GalantWeb

Brzdové koutouče demontáž montáž

guest2672

  • Host
"" řekl bych střední třída a hlavně předraženo."" Napiš která značka není předražená , protože cokoli koupíš přes velkosklady a přeprodejce , je o 100% dražší .Někdo ti prodá vrtané Zimmermany za 900 a jiný 2100 , desky EBC , ATE anebo Starline ...... co koupit ?
trochu odbočuješ-psal sem před deseti lety tet stou kvalitou od ATE nevím jak jsou ale pokud někdo koupí brzdový kotouč za 1000kč a zkroutí se tak to je předražené a nekvalitní nebo dražší desky které nefungují jak mají, brzdy nekupuješ každý měsíc ale pokud si někdo přidá a je z brzdami spokojen tak jenom dobře jelikož sem se brzd na autech nadělal dost a zkusil levné i drahé a závěr je jasný but to žere hodně kotouče nebo naopak tak si vyber?já už brzdy neřeším(a nemám důvod)za mě jsou kvalitní a které používám kotouče TRW a desky Mintex a kotouče od TRW opravdu drží a to na horách dostanou zabrat pak nechápu to oblbování že má galant problém z brzdami? že jsou slabší nebo že se kroutí kotouče ně se teda nezdá,je jasné že každé auto brzdí jináč některé auta mají brzdy citlivější a některé zas měkčí zrovna sem minulí týden dával pánovy do auta Ford Focus rv.2009 denní svícení a když sem mu auto vezl tak sem se lekl jak musím zatlačit na pedál abych dobrzdil a když sem se ho ptal tak řekl že to tak brzdí od nového , skočil sem do galanta a byl sem zas spokojený.


Offline Berzelius

Já třeba dávám brembo oboje a zatím spokojenost na obou myšácích.Ale nemůžu si po moct mám dva žraloky dvoulitra a dvaapůlku a pocitově ty brzdy jsou "měkčí".Bo když z mišáka sednu do Corsy od mladé tak kolikrát si připadám jak blázen bo nemá ABS a prvních pár zabrždění blokuju kola..přitom na ně špalupu decentně jak u myšáka..prostě pocitvově jedovky.A to tam má spíš to levnější né-li dokonce starline.To samý v Oktávce I..To samo brácha když jel v mišákovy poprvé taky říkal že se mu zdaj brzdy takový "ndlé".A to jezdil roky se starým Escortem a nebo od našich s Lagunou.Ale dneska už nic nenamítá.Proto si myslím že je to jen pocitová záležitost a brzdovej účinek je stejný.Jen podotýkám že brzdovou soustavu mám cajk.Vyměněnou kapalinu,všechny pístky chodí a osazeno Brembo jak kotouče tak desky.Vpředu dokonce Brembo kotouč Sport.


Offline Sir Dag

Mě třeba taky přijde, že galoš vůbec nebrzdí. Ovšem když se podívám na tachometr, tak ta rychlost padá jak oživot. Takže mi to pravdu jen přijde.
A jak říkám. To jsem vyměnil desky a zrepasoval třmeny. Ještě bych rád vyměnil kotouče. Takže pak to musí být paráda.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Vrátím se z odbočky k brzdám . Kotouče jsem vyměnil - Pilenga za BluePrint - a desky Mitsubishi zůstali . Po projetí se , brzdy vlažné , účinek bych řekl 5o % . Tak jsem to rozhodil , vzal desky 800 smirkem a vše je z5 na plném účinku . Je jedno jakou kombinaci kdo zvolí , vždy jde jen o pocit účinnosti - jiné jsou dvoupísty , jinak se zakousnou EBCčka nebo ATI , ale hlavní je vždy DOBRZDIT a nerozbít . Též znám - dobrzdil .....ale za mnou už ne .  ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


guest2672

  • Host
Já třeba dávám brembo oboje a zatím spokojenost na obou myšácích.Ale nemůžu si po moct mám dva žraloky dvoulitra a dvaapůlku a pocitově ty brzdy jsou "měkčí".Bo když z mišáka sednu do Corsy od mladé tak kolikrát si připadám jak blázen bo nemá ABS a prvních pár zabrždění blokuju kola..přitom na ně špalupu decentně jak u myšáka..prostě pocitvově jedovky.A to tam má spíš to levnější né-li dokonce starline.To samý v Oktávce I..To samo brácha když jel v mišákovy poprvé taky říkal že se mu zdaj brzdy takový "ndlé".A to jezdil roky se starým Escortem a nebo od našich s Lagunou.Ale dneska už nic nenamítá.Proto si myslím že je to jen pocitová záležitost a brzdovej účinek je stejný.Jen podotýkám že brzdovou soustavu mám cajk.Vyměněnou kapalinu,všechny pístky chodí a osazeno Brembo jak kotouče tak desky.Vpředu dokonce Brembo kotouč Sport.
jenže kolik váží ta Corsa a galant to se musí brát taky v potaz.


Offline grafik

Ano žralok opravdu brzdí bídně není to jen pocit. Můj kulaťák brzdí o dost líp a teď s ebc brzdí bych řekl jako opravdový závodák o tom si můžu ve žraloku nechat zdát a to mám dvoupístky  ](-:


Offline Pepe

Doporučuji udělat repas brzd - kup opravnou sadu , vše vyčisti a rozhýbej a pak tam dej třeba staré desky , které zdrsníš smirkem .  Uvidíš že nekecám .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Potvrzuji..po repasu brzd auto brzdí opravdu o 400% líp ikdyž tam máš desky a kotouče na hov...

Pokud V6 jezdí za více jak 10l/100km a 2.0 za 9l/100km tak jsou pístky stopro zarezlé.
Moje V6 jezdí za 8l/100km (před repasem 13l/100km) a 2.0 mi jezdil za 7,5l/100km (před repasem mi teď jezdí sedan za 10l/100)
A pozor..to ty auta nešetřim a mam takhle nízkou spotřebu. Proč, protože repas třmenů.

Dneska jsem trochu víc zabrzdil, ale nic razantního a sedan měl co dělat, aby to do mě nenarval. Brzdil snad i očima. Je to hodně, ale opravdu hodně velký rozdíl. Takže stopro na pístky koukni.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Trewor

Dagu, hoď sem prosím kde jsi braly ty repas sady včetně pístků.
Já si na slabý brzdy nemůžu stěžovat. Když na to dupnu tak probrzdim i ty 225 gumy :angel: ale vim že mi to přibrzďuje a zadek je hodně slabej.
Navíc nástup neni rovna progresivní a pak když přesednu do Focuse kde jsou brzdy docela jedovatý, tak to vypadá jak kdybych na to dupal lyžákama :laugh:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4




Offline Pepe

Teď jsem tam objednával repas na předek bez pístků . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Presne tak Autokseft. Jsou snad i jedini kdo ma ted zadni pistky. Vsude jinde nejsou skladem.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Zdar, potrebujem radu - priemer náboja 67,1 mm, priemer stredovej diery kotúča 69 mm, ako ho správne vycentrovať ? Alebo sa to vycentruje dotiahnutím kolesa ?  Keď ho priložím je tam reálne ctiť vôlu na pohyb, nechcem to zložiť len tak.. vopred dik


Offline Drak

Zdar, potrebujem radu - priemer náboja 67,1 mm, priemer stredovej diery kotúča 69 mm, ako ho správne vycentrovať ? Alebo sa to vycentruje dotiahnutím kolesa ?  Keď ho priložím je tam reálne ctiť vôlu na pohyb, nechcem to zložiť len tak.. vopred dik
Bud si nechat od někoho vyrobit stredici krouzek z nejakeho kovu (bronz, dural atd), nebo kotouče prodat a koupit s dirou 67,1. Maticema lze vycentrovat teoreticky disk kola, ale už ne kotouč brzdy.


Odesláno z mého SM-G970F pomocí Tapatalk

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
No práve všetky OEM náhrady čo som pozeral podla numera majú centrovací priemer 69mm.. nevadí kúpim krúžky, to mi napadlo ako prvé ale už mamtoe brzdy aj s repasom strmeňov stáli balík  ](-: