GalantWeb

Treworova rekonstrukce

Offline Pepe

Hlavně vyměň tu kapalinu posilovače celou .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

JJ včera jsem už na vrtání se v autě neměl náladu tak jsem akorát z pod LR sebral stojky a dneska na ně auto hodim ať můžu kvedlat kolama.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Trewor

To jsem se zase jednou akorát nas...
Ten silentblok stejně nejde vyndat když je motor na držácích. Sundal jsem i podélnou nápravnici abych šoupl motor víc dopředu ale nevytočim se s nim přes kabelovej svazek co jde nad nim a držák na motoru jde sundat zřejmě jen bez silentbloku. Takže jsem to tam zase namontil a zejtra přehodim kabely ke svícím, nandám sání a peču na to.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

A naco potřebuješ sundat silentblok ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

jo ten svazek kabelu je tam napytel..pokud si pomatuji dobře tak nám též nešel vytočit a dát ho tam..takže jsem řekl, podsunem ho. Přizvedla se převodovka a podšoupl se. :) (ale raději si otevřu kapotu a podívám se znova, abych neplácal kraviny, každopádně jsem přišel na fígl jak ho tam dostat. takže stejně musí i ven)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Trewor

Vyměnit ho chci protože je natrženej a zdravej mam od tebe tak ho přece nenechám ležet v krabici.
Až bude v garáži podlaha tak se vrhnu na rozvody a vedle auta hodim lešení, přes něj trám a motor nadzvednu řetízkáčem.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

stačí pod převodovku hodit hever .-) a nemusíš stavět lešení...

ode mě? Já jsem zatim nikomu silenblok nedával :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Trewor

Se zvedákama jsem s převodovkou zkoušel hejbat přes hodinu až mě to nas...teda naštvalo a zase jsem to přidělal.
A nemyslel jsem lešení ale velký kozy..který bych při tý příležitosti mohl nechat opískovat, nalakovat a zásuvný části namazat ať jí nemusim roztahovat jako minule...jedna strana přivázaná ke stromu a druhou tahat autem :laugh: ](-:
A silentbloky na kmity motoru mam od Pepeho
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Trewor

Tak už zase jezdim :mellow:
TCL i tempomat fungujou, tak jsem asi zapojil všechny hadičky správně ^_^
Koupil jsem hadičku s bandaskou na odvzdušňování brzd a ze zadních nějaký bublinky vyhnal a pedál je o něco tvrdší.
Ale furt mi to malinko táhne doleva.
Stavim se na čerpačce a fouknu kola víc na tvrdo a stejnej tlak jestli to neni kolama. Tyčku jsem utáhl na délku dle manuálu tak buď jsem špatně měřil nebo má kloub od Febi jinou délku těla než origo.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Bez geometrie ? :angry:  To bych neriskoval.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Měl jsem rozdělanou jen levou stranu tak akorát seřídím sbíhavost.
Geo se dělala když se měnily ramena tak to podle mě stačí.
Táhne to opravdu jen malinko když nedržim volant. Proto jsem psal, že je možná jen míň nafouklý kolo.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

Tak abych neplácal kraviny..měl jsem dnes dovolenou a tak jsem mohl fotit a zařizovat mnoho věcí co bych normálně nemohl. jsem dost vytížený.

Takže Trewore...vím, že už je to asi jedno..už to máš vyřešený. Ovšem pokud si myslel tenhle silenblok. tak tam jsem opravdu nadzvedl převodovku heverem a silenblok jsem podsunul. Golou povolit šrouby šli z tuha,ale šli. Nějvětší problém nám dělal šroub přímo v silenbloku. Ten byl pekelný. Šrouby držáku k nápravě poměrně byly v poho.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Trewor

Tak mám konečně vyměněný sklo včetně horní gumy.
Odlepený se úplně nezdálo ale dole bylo přilepený za okraj tak snad to bylo opravdu oknem.

Pak jsem sundal tapec z PZ dveří kde táhlo od vnitřního zámku drnčelo o plech. Srovnal jsem molitan a přidal stříbrnou pásku a pospravoval potrhanou folii. Řidičovy dveře který nahoře málo přimačkávaly gumu a nad 110 kmh to dělalo hluk jsme s bráchou přiohli a už je tichounko :mellow:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Trewor

Update:
V autě už je sucho...huré :mellow:
Po průplachu a výměně oleje za 5w40 ve specifikaci API SM/SN (takže ta momentálně nejvyšší) to mrcha furt cvaká. Ještě si nejsem jistej jestli nejsem nad ryskou a klikovka nešlehá olej a byly by v něm bublinky, což taky způsobuje cvakání. No každopádně, zdvihátka půjdou ven. A při tom bych chtěl konečně ty rozvody ](-:

Než mi vykapal olej, tak jsem vyměnil trysky ostřikovače předního okna za rozprašovací z Octávky. Chce to z nich odstranit kapsičku na vyhřejvací tělísko a dost materiálu, ale je to o poznání lepší než origo....teda u řidiče, u spolujezdce jsem to trefil moc nízko. A bude to chtít trošku ohnout výztuhu kapoty jelikož do ní drbe hadička. Koukal jsem i po vyhřejvanejch (například z Fordu Focus III jsou prej za 85kč/ks u Charouze) ale to by asi chtělo udělat větší díru do kapoty a to se mi nechce. Za 100kč a 1/2h práce je to ale fajn úprava.
A o víkendu chci vyměnit horní čepy na předku.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Snad ti to přestane cvakat,mě na starým cvakal 1,ale většinou žádnej.