Update:
V autě už je sucho...huré
Po průplachu a výměně oleje za 5w40 ve specifikaci API SM/SN (takže ta momentálně nejvyšší) to mrcha furt cvaká. Ještě si nejsem jistej jestli nejsem nad ryskou a klikovka nešlehá olej a byly by v něm bublinky, což taky způsobuje cvakání. No každopádně, zdvihátka půjdou ven. A při tom bych chtěl konečně ty rozvody
Než mi vykapal olej, tak jsem vyměnil trysky ostřikovače předního okna za rozprašovací z Octávky. Chce to z nich odstranit kapsičku na vyhřejvací tělísko a dost materiálu, ale je to o poznání lepší než origo....teda u řidiče, u spolujezdce jsem to trefil moc nízko. A bude to chtít trošku ohnout výztuhu kapoty jelikož do ní drbe hadička. Koukal jsem i po vyhřejvanejch (například z Fordu Focus III jsou prej za 85kč/ks u Charouze) ale to by asi chtělo udělat větší díru do kapoty a to se mi nechce. Za 100kč a 1/2h práce je to ale fajn úprava.
A o víkendu chci vyměnit horní čepy na předku.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4