GalantWeb

Treworova rekonstrukce

Offline Trewor

Tak to bych byl tůze moc vděčnej ;-)
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Zdoter

 Trewore mas SZ.
Mitsubishi galant kombi 98 2.0 100kw
Bumba mi to LPG


Offline Trewor

Tak a brzo bude po rachotu z kufru..teda až si tam nějak připevnim vercajk
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Trewor

Další plodnej den :-D

Na rozcvičku jsem si rozchodil osvětlení nad zadníma sedačkama (byl to jen špatnej kontakt)
a do světla v kufru dal LEDky. Svítí to o poznání líp a je to fakt akorát zapojit pomocí redukce, přilepit a hotovo. Půjdou i do předního


Pak jsem si sešteloval zámek kapoty o kousek níž aby necvakala a nemusel jsem mít ty gumový dorazy vytočený nahoru a našel jsem co jsem najít nechtěl. Že se s autem někam drclo jsem věděl ale nevšim jsem si, že to odnes i světlomet :mad:

Pak tam chyběj 3 tyhle packy co držej masku

A ještě dřív to dostalo víc na čumák  :'(
Svařovaná výztuha od traverzy k zámku kapoty


A našel jsem zadělanou díru na levý věži tlumiče. By mě zajímalo kde se tam vzala


Pak jsem rozebral palubku před spolujezdcem, vyfoukal snad tunu listí z topení, zanadával jak tam je na hovno filtr když se listí dostane za něj a nasranej uvažoval jak se rozebere střed palubky? :evil:
Při tom jsem si všim, že se hejbe cuby box a chtěl ho dotáhnou ale jeden šroub tam prostě nebyl :roll: Naštěsí je to univerzální jako na palubku a tak jsem tam šoup jeden volnej.

Na světlomet se asi vykašlu. Drží tam i tak docela fest a masku vemu asi z nějakýho co se bude rozebírat jestli bude za levno.
« Poslední změna: 14.04.2013 - 21:17:13 od Trewor »
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Slušný, z čeho jsou ty ledky?Světlomet zkus pájkou/silnou/.


Offline Trewor

To bral brácha z Číny...přímo nějakej e-shop na LED.
Už se to prodává i tady ale neni to za pár centů jako od žlutejch.
Až bude teplejš a budu mít náladu tak udělám spíš bandáž po modelářsku....tedy přesně slepit a pak kousky kapesníku prolitý vteřiňákem. Je to jak laminát ale rychlejší.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak pak dej fotku, to jsem ještě neviděl. :mellow:


Offline Jindřišák

Ty přední misky jsou bych řekl asi trochu nemoc galantů. Viděl jsem to na všech v různým stavu. Při nejbližším přebytku peněz to nech vyspravit, dokud je ještě takhle malá. Kamarád o tom nevěděl a celá miska se mu rozpárala a musel pak shánět druhou a platit nekřesťanskou karosařinu. Většinou to začíná na straně, kde je baterka, asi to ty výpary postupně rozežerou. Ale zatím je to v pohodě. Já u svýho měl úzkou prasklinu asi 10 cm dlouhou a dva roky s tím jezdil, než jsem to nechal opravit.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

taky to mohla vyžrat brzdovka. je to podezřele blízko.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Palivoměr mi ukazuje jen když je plná nádrž a pak jde prudce dolu a po míň jak 150km už ukazuje prázdnou ale hladový oko nesvítí.
Takže jsem rozebral blovák a zjistil, že chodí jak má a i v pohodě mění odpor. Neměl tu někdo něco podobnýho?
Napadá mě akorát, že blbne ukazatel, takže rozebrat kapličku :(
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Daneczek

me to ukzovalo tak, ze jsem tam nalil za 600 a ukazovalo to tak 1/4, a po chvili nula a pak rucicka lezela hluboko pod ukazatelem, tak jsem vyndal plovak, byl trosku szanesenej necistotama tak jsem ho ocistil a pak jak je tam odporovej drat nevinutej tak na nem je jezdec, no  tak jsem spocital za kolik musim natankovat aby jse mel pul nadrze a natankoval jsem a pak jsem plovak vyndal a posunul jezdtc a dal zpatky a chvili pockal az se  to ustali a kolik ukazuje palivover, pak jsem to jeste parkrat doladil a ukazuje mi to uz dobre, kyz je rucicka dole tak uz nejdeu neni za co :D  jinak mi taky palivomer dela ze kdyz dam skoro plnou nebo plnou tak ukazuje hodne a drzi se tam strasne dlouho a pak rychhle preleze pulku a pak zase dlouho se drzi na ctvrtce, ale to me netrapi dulezity pro me je vedet kdy mi to chcipne :D :D


Offline Trewor

Takže menší update:
1)palivoměr
při plný ukazuje jakoby nad ryskou
při cca 170km půlku
někde mezi 250-300 jde na nulu
a od cca 450 svítí hladový oko
A když jsem bral při 593km plnou tak se vešlo 65.65l. Někdy zkusim pokořit 600 :angel:

2) ve středu jsem galoše umyl a vyměnil čerpadýlka ostřikovačů. Bohužel kvůli tomu musí dolu mlhovka a oba šrouby co jí drží jsem utrh.
Takže jsem uříz matky

obrousil a nastříkal zinkem a černou

a voalá


V dohledný době půjde na dílnu aby se konečně udělalo něco na motoru + ramena a při tý příležitosti i opravim nárazník. Když jsem chtěl vyměnit pravej podběh tak jsem byl línej dát dolu kolo abych na něj moh a najížděl si na nájezdy jen levym. No a jak jsou prudší tak sem mi zachyt nárazník ](-:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
 Pěkně, ještě vyleštit ty skla mlhovek a je to na 1* :-D


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak, to já ani na jedný V6 neudělal víc, jak 440km, jo převážně město. :(


Offline Misak

Tak mam bud lehkou nohu nebo skvely auto.
Bezne dojizdim k pumpe pri 650km a tankuju do 60litru, takze kdybych sel na doraz, dostanu se pres 700km. 2.5 V6 automat, 50:50 mesto:venkov
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Drak

Tak mam bud lehkou nohu nebo skvely auto.
Bezne dojizdim k pumpe pri 650km a tankuju do 60litru, takze kdybych sel na doraz, dostanu se pres 700km. 2.5 V6 automat, 50:50 mesto:venkov
Seš klobouk :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

je mi 23= těžká noha + většinou město + ztráty automatu + na motor jsem zatim ani nesáh
S touhle kombinací 11l/100km vidim jako né zas tak špatnej výsledek.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak tady máte to "slavný" tlačítko  :laugh:


Jaksi my z hlavy vypadlo to T na začátku...takhle je to jasný...kontrola trakce
A zde máte co o tom píšou na wiki:
In 1990, Mitsubishi released the Diamante (Sigma) in Japan. It featured a new electronically controlled active trace & traction control system (the first integration of these two systems in the world) that Mitsubishi developed. Simply named TCL in 1990, the system has now evolved into Mitsubishi's modern Active Skid and Traction Control (ASTC) system. Developed to help the driver maintain the intended line through a corner; an onboard computer monitored several vehicle operating parameters through various sensors. When too much throttle has been used when taking a curve, engine output and braking are automatically regulated to ensure the proper line through a curve and to provide the proper amount of traction under various road surface conditions. While conventional traction control systems at the time featured only a slip control function, Mitsubishi's newly developed TCL system had a preventive (active) safety function which improved the course tracing performance by automatically adjusting the traction force (called "trace control") thereby restraining the development of excessive lateral acceleration while turning. Although not a ‘proper’ modern stability control system, trace control monitors steering angle, throttle position and individual wheel speeds although there is no yaw input. The TCL system's standard wheel slip control function enables better traction on slippery surfaces or during cornering. In addition to the TCL system's individual effect, it also works together with Diamante's electronic controlled suspension and four-wheel steering that Mitsubishi had equipped to improve total handling and performance. The Diamante won the Car of the Year Japan award in 1990–1991

Je to vývojovej předstupeň AYC co má VR-4.
Ten je obohacenej o chytrej dif z Eva co poslílá výkon na vnější kolo při nedotáčivosti a naopak

Tady taky řešej tcl a vypadá to ,že je víc druhů /TCL-I, TCL-A/.Překlad je ale strojový, takže to nakonec může být i jinak. :o
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=54852
« Poslední změna: 22.05.2013 - 16:01:15 od Rob »


Offline Trewor

Na to radši nebudu ani koukat jinak to přestane fungovat. Se znám :angel:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4