GalantWeb

Turbo z calibry?

Offline bladefire

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Pánové zdarec, šlo by nějak přizpůsobit turbo z calibry nebo z jiného nějakého auta na galoše? přemýšlím o nějakých jiných řešeních než kupovat nějaké elektro které toho výkonu moc nepobraly. :undecided:


Offline Drak

Spiš nejde o přizpůsobení turba, ale motoru pro turbo. Budeš muset vyměnit palivové čerpadlo , vstřiky, jednotku, písty, ojnice, mazání motoru atd.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline mimado

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
  • 92vs98
musel bys zjistit jestli maji stejne uchyceni svodu atd..a kdyz tam budes davat ruzne redukce,zvetsi se ti turbodira a navic nejake podomacku delane veci rady praskaj pri tehle teplotach..navic seriove turbo z calibry nebude mit tu zarucenou kvalitu..pokud chces silnejsi DOCASNY tlak,staci vymenit podlozku u westgate za vetsi a bude ti to tlacit vice...ale ani se neptej co to s tim turbem a motorem dela..
Galoš..jedině galoš!


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nejrozumnější řešení by asi bylo 4G63T
tenhle motor seženeš třeba z Eclipse, ale i tak bude kolem kvanta práce


Offline Alik

jako ja dal sem tam za pomoci draka celej 4g63t i s el.. ^_^

na rovinu prestavovat atmosferu na turbo je kravina
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
tys měl ale ještě výhodu, že ti tam pasuje i převodovka.


Offline Alik

proc?? tam je to jedno tam pasuje kazda z 4g63
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov