GalantWeb

MOD chip

Offline aston

Nasiel som ebay toto

http://cgi.ebay.co.uk/25BHP-Power-Mod-Chip-MITSUBISHI-gto-galant-evo-more_W0QQitemZ150140308218QQihZ005QQcategoryZ32094QQrdZ1QQcmdZViewItem

Co na to poviete? Ma to vobec nejaky vyznam? Rad by som troska viac vykonu ale 5£ sa mi zda velmi malo ked to funguje? A 400£ za motor z VR4 zasa vela........ A nejake rozumne zvysenie vykonu z hladiska vydrze aj financne pristupne okrem Ramus a filter[filter K&N mam, Ramus nexcem]? Dakujem.


Offline Drak

Je to jen obbnutí ECU, která dostává pozměněný informace z váhy vzduchu. Je to jen odpor v černé krabce. Význam to ma akorát takovej, že zaplatíš za halířovou součástku 5£ a pak to bude akorát větší spotřebu
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

Jestli chceš větší výkon, tak prodat a koupit VR4  :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline aston

To nie je problem VR4 nie je drahe ale kto s tym bude jazdit po druhej strane a k tomu za predaj svojho by som mal akurat na poistku na rok na VR4. Takze nic rozumne neexistuje? Staci mi tak okolo 15 HP k radosti viac by predna naprava uz nezvladla, teda urcite zvladne len s prenosom vykonu uz to bude horsie. Jedine ze domontujem protipreklz.


Offline Drak

u atmosferickýho motoru je zvyšování výkonu celkem drahá záležitost a filtr + výfuk ti přidá jen málo koní (když to bude hodně dobrý, tak se tam cca3 koně najdou).
Ted si pro VR4 zrovna pojedu...tak uvidím jakej je to rozdíl :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline aston

No najlacnejsia uprava je nieco ako Greedy set na ECU  :o, ale to sa bavime o 400£ a viac. Viem ze flter a vyfuk nespravia nic, preto ani bzuciak nechcem a filter mam len kvoli tomu ze bol lacny ^_^. Blizko ma dielnu chlapik co sa specializuje na Legnum, sam ma VR4 390+BHP, ale mne povedal ze ked chcem power tak awd a potom engine VR4, tak som skoncil karieru. Preto som patral po alternative. Ze ako co ked z motyky vystreli. :mellow:

Uzi si VR4 to je ine auto v tej istej karoserii :D.


Offline Drak

No ono najít pěknou VR4 je taky celkem umění...angličani jsou snad ještě větší bastliři na auta než češi :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline aston

http://dealerservices.autotrader.co.uk/GetDealer.do?did=12545&pageid=4

Najdi si galanta, alebo legnum, to su take ceny za dobry kus. Seriozny dealer. :'(

Nie je to az take strasne maju STK kazdy rok a nie take srandovne :laugh:, je tu vela reimportov z JPN vo velmi dobom stave, tak mam aspon stalu rezervu v nahradnych dieloch :D. Kolega biduje na ebay na V6 awd [100£, na nahr diely] snad ho kupi budem mat nove celne sklo :mellow:.


Offline Drak

Ja vím jak u nich probíhá MOT :-)  za 5 minut seš hotovej a na auto se koukli s okna. Je to sice jen možná vyjímka v London-Hackney :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline aston

Vynimka :laugh:, odkedy tu lietaju poliaci na autach bez poistky a MOT, pripadne na polskych youngtimeroch tak mi to pripomina stareho dobreho jastraba a este v kombinacii s protiteroristickou zasahovkou zo Sarikom ^_^. Esteze zatial neposielaju fotky zo speedcameras :D do zahranicia, lebo tie ich dvojite blesky su uzasny efekt v noci -_-.


Offline t.j.silence

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Mitsubishi-GALANT-3000GT-DIAMANTE-TWIN-TURBO-ENGINE_W0QQitemZ140136489587QQihZ004QQcategoryZ33615QQrdZ1QQcmdZViewItem
tu máš výkon. 275hp. Našiel som jeden aj na nemeckom ebay za 32 000Sk a už začínam nad ním aj vážne rozmýšľať. Je to 6A13 a presne mi pasuje. Sa to oplatí ako sviňa. Zoberiem Berlingo a pôjdem si ho sám zobrať za pár šupov. Tak neváhaj, aby som ťa nepredbehol.  :evil:
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline aston

ked mi pre neho dojdes s Berlingom -_-. Doprava ani neviem kolko by stala ale asi viac ako motor. Motor nie je problem, ale co na to podvozok? 280PS na Galanta uz je celkom dost. :mellow:. Este kup jeden Legnum ze nahodis awd.


Offline t.j.silence

ked mi pre neho dojdes s Berlingom -_-. Doprava ani neviem kolko by stala ale asi viac ako motor. Motor nie je problem, ale co na to podvozok? 280PS na Galanta uz je celkom dost. :mellow:. Este kup jeden Legnum ze nahodis awd.
Asi by stála viac, veď práve preto vravím že keď si preňho pôjdem sám, tak my príde cesta tam aj spátky tak na 3000-4000Sk podľa toho kde ho budú mať. Môjho Galanta som takto bral až s Hamburg-u.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline aston

Munchen :mellow:, . ja asi ostanem len pri 17kach a vr4 look, mozno nejaky shark arial. ^_^.


Offline Pepe

Konečně pořádný téma. A ještě lepší názory. To dvojité stádo koní jen na přední kola - to kopa peněz vyhozených za pneu.   Jo rozhodit to obě nápravy , to je jiná . Že jo,Draku. Budeš to
překopávat na levo ? :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Nemyslim si že by ten předek nepřenesl 275PS, to de lehce modifikovat šírkou a výškou kola. Spíš je ten motor i o převodovce. Ale hlavní problém u takhle výkonýho galanta budou jednoznačně brzdy ! Který sou tragický i u dvoulitru natož u 6ky. A špulit k těm 30 papírům za motor dalších 35 za brzdy mi přijde trochu ujetý. (navíc u "nezábavný" předokolky)   :o
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Pepe

 Po nedávné opravě převodovky u 2,5-ky by musely ven všecky ložiska a  ne,ne,ne.
To chce jinou, k tomuto motoru modifikovanou převodovku , ale dřív bys utrh poloosu při přenosu jen na předek.  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

jediny štestí je u VR4, že jako galant jenom vypadá, jinak podvozek včetně brzd, převodovky atd je EVO 6
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline aston

No prerobit V6 na VR4 nie je jednoduche, aj ked nie nemozne, ale podla toho co som patral, tak lacnejsie je V6, port polish, vyfuk air intake kit, ECU snad 210 PS, ale na to alebo dobre obut a podvozok, brzdy, alebo dobre obut, podvozok brzdy a LSD aspon 25%, potom uz len sponzora na pneumatiky :D. Ale ked tak zlahka poratam, vyfuk, KN57i 500£, LSD od 350£, kolesa 500£, PP 250£, brzdy 500£. To su len zakladne sumy. Tak som na 1700£ bez roboty, teoreticky 2000£ s pracou. A to sme uz na hranici 540i rv 97. Aj s cenou mojho auta. A co je hlavne V8 a zadohrab. Ale aj tak je Galant dobre auto a som s nim spokojny a som rad, ze nemam nejaky crap ako Vectra, Laguna a pod.


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
je to trochu zdlouhavý video, ale myslim že stojí za to. Ledacos z týhle diskuze objasňuje (pouze pro ang. rozumějící)

[youtube=425,350]
<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>
[/youtube]
« Poslední změna: 15.08.2007 - 08:40:32 od Kublajchán »
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004