GalantWeb

Leštění sání

Offline Berzelius

Ždar lidi, chtěl jsem se zeptat, dal sem se do čištění klapky komplet(už je čistá) a napadlo mě z nudy že shodím i sácí potrubý a vyčistím ho..

1.myslíte že to má smysl když ho už budu mít dole tak leštit..(zevnitř, co pude), jestli máte někdo zkušenosti, jestli bude motor živější, nebo je to zbytečný.

2.Je nějaký předepsaný pořadí utahování/povolování šroubů těla sání od hlavy.popř. kde ho najdu v těch manuálech se to nenašel..(možná sem špatně koukal)


Offline Pepe

 a)Leštěný povrch uvnitř sání motoru na výkonu nepřidá , ba v některých případech vyruší turbolence při půchodu vzduchu k sacím ventilům a míchání směsy . To je můj názor .  -_-
b)  předpoklad utahování jakýchkoli spojů je zevnitř ven, tedy od prostředka sání do krajů  a první bych začal horní a druhý spodní šroub ....atd  . Podobně , jak se utahuje hlava  válců . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Berzelius

Tak dík Pepe,jinak držím palce s autem.