GalantWeb

Prošlápnutý brzdový pedál

Offline Berzelius

No tak válec je venku,a pedál sem nerozdělal tak doufám že to nebude ničemu vadit.


Offline Pepe

Si myslim že o pedálu jsme psali u spojky , ne u brzd . -_-
Něco z návodů :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Berzelius

Kamaráda budeš potřebovat na odvzdušnění  , nejvíc práce je pod palubkou na odpojení od pedálu . -_- :mellow:

Právě to mě zmátlo... :-D


Offline Daneczek

Zdravím. potřeboval by jsem poradit, kde sehnat opravnou sadu na hlavní brzdovy valec? zatim jsem vsude nasel jen na starsi modely galanta ale na zraloka nic.. nebo to je stejny? diky za odpovedi :)


Offline grafik

opravné sady se už asi přestaly vyrábět ani na spojku už se nedá sehnat tak asi koupit celý válec no


Offline Pepe

Hlavní brzdový válec a jeho opravné sady se snad ani nedělali .  Jeden nebo dva použité by mohl mít Dag na skladě , nebo z fatalova vozu na díly . Protože většinou se tady řešili spojkové válce - ale u brzd bych viděl prošláplé trubice - prorezlé .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Daneczek

ale kdyby byla nekde deraba hadice nebo trubka tak by auto nebrzdilo skoro vubec, me brzdovy pedal zabira az nekde v pulce skoro, mam to takhle uz dlouho ale ted jsem se rozhodl to resit uz, pokud slapnu na brzdu vickrat po sobe tak to brzdi vic.. az bude cas tak zkusim prolezt hadice a trubky vsechny jestli je vse ok a pripadne to i zkusim odvzdusnit, ale napadl me prave ten brzdovy valet ze by mohl spatne tesnit


Offline Filda223

moc to komplikuješ, pořádně odvzdušní a zároveň dolívej čerstvou brzdovku, začni u kola co je nejdál o brzdového válce (od pravé zadní po levé přední) ... zároveň koukej jestli ti brzdovka někde neuniká, během odvzdušování samozřejmě dolívej.
I´m way to exhausted.


Offline Pepe

Ještě doporučuji koupit a vyměnit brzdové hadičky , rozebrat a požitím opravných sad opravit brzdiče .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

je jasný, že po pár sešlapnutí ro brzdí lépe...okruh je natlakovaný...vidím to na zavzdušněný systém..ale přinejhorším tu mám celé posilovače skladem :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue



Offline Pepe

 Neteče ti kapalina někde z trubek nebo hadiček ? Prošlápl jsem pedál , ale praskla rezavá trubička . O brzdovém hlavním válci to slyším poprvé .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
no je to nejhorší možnost jednou mechanik kontroloval a v sobotu to omrkne komplet i s hadičkama a trubkama všude bo zadní část trubek mám novou v mědi. Zatím jsem dolíval kapalinu dvakrát zatím bez úbytku


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Kdysi jsem měl tuhle závadu na Pežotu,protože jsem tam nalil naší žlutou brzdovku Velvana a ta mi ty starý gumičky ve válci sežrala.


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
byl jsem na geometrii a teče mi třmen tak hlavní válec je v cajku  ^_^


Offline Sir Dag

takže repas třmenu..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225

Offline Kouba96

Prosím o radu než si muj opravar vymysli neco co nebude pravda.Už podruhé se mi stalo že je najednou brzda prošlápnutelná...Když se mi to stalo poprvé (cca dva mesice zpet) Dolil jsem brzdovou kapalinu a nejak to prestalo...ale ted mi to zacalo delat znovu a opravar rika ze to bude na 99% brzdovy valec (a to uz stoji peknejch par kacek)
Vzdycky poprve proslapnu skoro na zem....ale brzdi....a kdyz jakoby napumpuju tak to brzdi zase nahore...Prosim o jakekoliv rady...dekuju Michal
Stává se mi hlavně po delším stání, že prvních pár sešlápnutí jde skoro na podlahu a jak napumpuju je vše dobrý. Brzdovky je dost, únik z trubek můžu vyloučit. To by byla soustava zavzdušněná a nebrzdilo by to.


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Brzdový posilovač funguje na principu dvou komor (single, nebo pak 4 komor - tandem) a jejich rozdílných tlaků. Jedna komora má atmosférický tlak a druhá vakuum. Pokud auto delší dobu stojí a posilovač někde perfektně netěsní, tak z něj uteče vakuum. Jak nastartuješ, tak se během pár vteřin doplní vakuum z podtlaku sání (v případě benzínových motorů) a už normálně cítíš klasický odpor brzdového válce a posilovače.

Pokud Ti vakuum unikne až za pár hodin, tak bych to neřešil, ale sledoval bych to, jestli se to nezhoršuje.

Jestliže se Ti to nespraví samo chvíli po nastartování ale až po sešlapání pedálu, tak bude problém někde jinde. Možná s nějakým gumovým dílem v posilovači. Kdyžtak dej vědět.


Offline Kouba96

Jako auto brzdit brzdí, jenom prvních pár šlápnutí je na dvakrát - první šlápnutí brzdí někde v půlce cesty pedálů a druhé, už natlakované brzdí normálně. 
Pak už je vše v pořádku, nemusím naslapávat, vše funguje úplně normálně. Akorát mě zaskočilo, že to začalo ze dne na den a bez varování