GalantWeb

Galant 2.4GDi 106kW - motor nejde do otáček

Offline Vlčák

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 10
Ahoj všichni,
Poradí mi prosím někdo, kde hledat závadu?
Motor startuje až tak napodruhé-napotřetí (dříve vždy na první škubnutí), pak nejde do otáček. Začalo to někde u 3,5tis ot. a postupem času se to zhoršovalo, až jsem skončil u 1000ot. Když přidám plyn, motor zdechne. Už dřív se mi to stávalo, motor nešel třeba nad 4tis ot., ale časem se to vždy srovnalo. Přičítal jsem to tomu, že mi před tím došel benzín, takže bylo potrubí zavzdušněný nebo tak... Po pár desítkách kilometrech se to srovnalo. Ale teď se to už nějak nesrovnalo, ba naopak, zhoršilo. Jezdit se s tím nedá, chystám se na to podívat, ale vlastně nevím, co hledat. Napadl mě jen palivový filtr - pokud může někdo poradit, kde přesně je, tak mi hodně usnadní práci, ale jinak nevím, kde začít. Má někdo podobnou zkušenost?


Offline Drak

můžou to být následující věci:
1) váha vzduchu
2) snímač polohy pedálu a škrtící klapky.
3) ucpané vysokotlaké čerpadlo benzínu (je přišroubované k sání)
4) čerpadlo benzínu v nádrži a benzínový filtr.

A zavada se projevila hned po tom, co jsi vyjel benzín v nádrži a nebo již před tím?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Vlčák

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 10
Benzin mi došel kdysi, začalo to zlobit až potom, ale to bylo, jak jsem psal, že to nešlo přes 4tis., to se srovnalo samo. Teď mi benzín nedošel, jel jsem na víkend delší trasu, začalo to po cestě tam a postupně se to zhoršovalo. Po cestě zpátky jsem skončil, protože i malej kopeček jsem musel jet na dvojku a skoro na volnoběh - přes 1000ot. to nešlo. Posledních 50km mě kámoš odtáhnul...
Jinak díky za tip ;-)


Offline Trewor

Napadlo mě ještě zakarbonování na ventilech ale že by až tak... :undecided:
Každopádně dekarbonizace je vcelku jednoduchej proces kdy do sání po malejch troškách liješ vodu...vlastně parní čištění
Návod:
<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">Decarbonizing Your Engine With Water -EricTheCarGuy</a>
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
čau, já toto řeším už nějakou dobu na vsém autě 2.4GDI 110kw.   zkusily jsme vše možné. kat ven,vysát nádrž+čištěni trubek,jiný vstřiky a svíčky, klapka též vyčištěna. nakonec zjištěno špatný tlak na vysokotlakém čerpadle. lítá mi tam rozdílný tlak až o 40barů.  je celkem oříšek ho splašit a nové co vím tak asi 8000kč.aspoň na to moje. já budu mít použité. ale jinak hodně zdaru a dej vědet. já to řeším už půl roku tak ať to nemáš stejné.                              hodně štěstí


Offline Vlčák

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 10
No, tak nevim, jestli ma cenu to opravovat.... nechcete to nekdo koupit?  :(


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
No hele zkus ten tlak zmerit a uvidis.ja mam takovou trpelivost jen proto ze me to zajima proc se to sere


Offline Vlčák

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 10
Tak jsem se rozhod, že na opravu kašlu. Potřebuju rychle funkční spolehlivý auto, což tohle není. Takže nabízím k prodeji  :(

Popis:
Galant 2.4GDi 106kW, r.v. 2001, najeto 165.xxx km. Blíže nezjištěná závada na motoru, pravděpodobně vysokotlaké palivové čerpadlo. Asi to bude spíš na díly... Interiér nic moc, vozil jsem tam psa. Tapecírunk pravých předních i zadních dveří odrbanej, když se chtěl pes dostat ven. 1x vykradeno - poničený střední panel (není to moc vidět), 1x ukraden katalyzátor - nahrazen univerzálním.
Co stojí za řeč: repasovaná řídící jednotka (je jak nová), nové přední tlumiče a jedna pružina, brzdy na polovině života, jinak vše funkční. Plechařina ujde, sem tam nějaká ta oděrka, ale nehnije to.
Prodám nejvyšší nabídce, odvoz si nový majitel bude muset zajistit sám (dojet se s tím dá tak do 10km). Volat můžete na 776705917.



Offline maxx2

Hi. Nebudem zakladat nove tema ked sa to tu presne riesi. Chcem sa spytat hlavne Jorka GDI ci sa mu to podarilo vyriesit? Mam rovnaky problem tak ak by vedel poradit. Ja som vyblikal chyby klasika 56 abnormal fuel pressure a 41 injector system. Len neviem ci hladat chybu v nizkom tlaku od nadrze po vysokotlake cerpadlo alebo od vysokeho tlaku dalej. Zaujimave je ze auto startuje v pohode aj volnobeh je v poriadku. Po nastartovani ide auto chvilku normalne pekne za plynom ale pochvili ho zacne dusit a pri dalsom pridavani ho vyhadzuje do nudzaku. Po ubrati sa to zacne chovat normalne.
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Trewor

Nízkotlaký čerpadlo otestuješ jednoduše. Odpoj hadici a strč jí do nějaký flačky a čerpadlo připoj natvrdo na baterku. S vsokotlakým poradí spíš zdejší Gurůové
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline maxx2

Cerpadlo v nadrzi funguje pretoze auto na volnobeh a v malych otackach ide ale ci dava stale dostatocny tlak v celom rozsahu otacok.palivovy Filter sa menil v lete takze tam by chyba nemala byt. Vzduchovy filter mam pratelnu vlozku K&N takze tam problem nieje.  Inak par krat mi to urobilo aj predtym ale vzdy sa to ustalilo tak som to neriesil, ale teraz to zacalo a uz to neprestava.inak to zacalo robit po natankovani na shell.
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Pepe

ECU diagnostikuje vstreky a VT čerpadlo . Čerpadlo v nádrži je mimo diag . Jestli má čerpadlo mikrofiltr , tak je mimo , proto to ukazuje i na problém vstřiků.    Ale raději počkáme na vyjádření Draka.

Ke stažení : http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Engine/pwee9616/11A.pdf
« Poslední změna: 14.10.2015 - 13:57:37 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

Asi bych šel od nejjednodušího postupně dál.
1) zkontrolovat čerpadlo v nádrži. Sehnat měřák na tlak a změřit i při vyšších otáčkách a za situace, kdyto zlobí. Pokud bude tlak pořád stejný, následuje krok2.

2) zkontrolovat filtrační mikrosítko na vysokotlakém čerpadle. Musí se povolit přívodní trubičky z nádrže a ke vstřikovací liště. Musí se sundavat postupně, je tam málo místa a navíc je tam přístup jak ...

3) Sehnat druhé čerpadlo stejného provedení na zkoušku. Musí být jisté, že čerpadlo funguje jak má. Jsou dvě provedení čerpadel, tak na to dát pozor. Liší se na první pohled tvarem.

Pokud selže i tato možnost, je problém v samotných vstřikovačích. Mohou být vlivem karbonizace přicpané a prostě nestačí dávat benzín.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline maxx2

Dik za rady. Este by ma zaujimalo ze ktore tlaky dokaze merat MUT II? Ak nepomoze novy palivovy filter a nova benzinova pumpa tak uvazujem to dat napichnut na diagnostiku len sa chcem uistit ci to dokaze tieto veci merat az zbytocne nevyhadzujem peniaze lebo zadarmo to nebude.
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Drak

MUTII nedokáže měřit žádné tlaky benzínu protože auto nemá čidla tlaku benzínu, musí se na trubku našroubovat měřák přes redukce. To si spíš najdi nějakého starého motoráře, který je bude mít a umět použít.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Hledej mechanika , který umí naftové čerpadla.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


homo15

  • Host
No, tak nevim, jestli ma cenu to opravovat.... nechcete to nekdo koupit?  :(

To nebereš moc zodpovědně teda, ty nejsi žádný srdcař co  :mellow:


homo15

  • Host
Tak jsem se rozhod, že na opravu kašlu. Potřebuju rychle funkční spolehlivý auto, což tohle není. Takže nabízím k prodeji  :(

Popis:
Galant 2.4GDi 106kW, r.v. 2001, najeto 165.xxx km. Blíže nezjištěná závada na motoru, pravděpodobně vysokotlaké palivové čerpadlo. Asi to bude spíš na díly... Interiér nic moc, vozil jsem tam psa. Tapecírunk pravých předních i zadních dveří odrbanej, když se chtěl pes dostat ven. 1x vykradeno - poničený střední panel (není to moc vidět), 1x ukraden katalyzátor - nahrazen univerzálním.
Co stojí za řeč: repasovaná řídící jednotka (je jak nová), nové přední tlumiče a jedna pružina, brzdy na polovině života, jinak vše funkční. Plechařina ujde, sem tam nějaká ta oděrka, ale nehnije to.
Prodám nejvyšší nabídce, odvoz si nový majitel bude muset zajistit sám (dojet se s tím dá tak do 10km). Volat můžete na 776705917.

na 2.4GDi se dává kat de-nox, jestli si ho nahradil univerzálním tak by mě zajímalo jak se motor choval v tu dobu- já si osobně myslím že dostal druhý dech nééé ? co se týče výkonu. de nox kat motor dusí


Offline maxx2

MUTII nedokáže měřit žádné tlaky benzínu protože auto nemá čidla tlaku benzínu,

A na zaklade coho potom ecu vie vyhodnotit abnormalny tlak paliva?
Mitsubishi Galant 2,4 GDI