GalantWeb

Aditiv Do Oleja

Offline UHNAK_GTi

No už dlhšie ma štvalo že motor po zahriatí dlho štartoval ked bol studeny nakopol hned - motor nevykazal chybu na diagnostike takže to vypada že tam bude kdesi netesnost a pri zahriatí motor nema spravny tlak kdeš to pri studenom ano kedže ho vytesnuje stuhnuty olej?? čo vy na to jeto dobrá
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Drak

No jestli teplej motor po nastartovaní ma stejný výkon jako za studena a nekouří jako 2takt, tak to asi nebude mechanicka zavada , ale hledal bych přičinu v řídíci jednotce a nebo klapce.
Kdyby jak pišeš tam byl menší tlak, tak to i hůř pojede.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline UHNAK_GTi

to som si tieš povedal  motor ma tach celokom dobry ale kedže mi to robil už ako  ako som to kÚpil nemožem to porovnat ako by to malo ist skutočne - taktieš pri takych netesnostiach že by nemal tlak pri štartovani by to žralo olej ako rumunská hydraolika a benzin ako uvaz. aj ked neviem či je normalne že musim 1,5l oleja doliat na 10 000km- mysliš Draku že mam skusit  resetovat řJ a vyčistit klapku???
« Poslední změna: 04.01.2006 - 22:39:17 od uhnak »
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Drak

1,5 litru oleje na 10 000 je uplně normalní.
Asi bych zkusil vyčistit a zkontrolovat kontakt na čidle volnoběhu. Tam občas upadne kontakt na konektoru. Resetoval bych jako poslední možnost. Ztratí to pak všechny nashroážděná data.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline UHNAK_GTi

A kde je to čidlo???  
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Drak

Je to vlastně koncový spínač na tělese klapky. Jak je ukončeno plynové lanko
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)