Menu
Domů
Forum
Garáž
Vyhledávání
Kalendář
TinyPortal
Stahování
Galerie
Články
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Motor
»
Aditiv Do Oleja
Aditiv Do Oleja
UHNAK_GTi
·
6 ·
2976
« předchozí
další »
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
Dolů
UHNAK_GTi
Sr. Member
Příspěvků:
230
Vůz:
2000 Subaru Legacy
Aditiv Do Oleja
kdy:
04.01.2006 - 21:30:17
No už dlhšie ma štvalo že motor po zahriatí dlho štartoval ked bol studeny nakopol hned - motor nevykazal chybu na diagnostike takže to vypada že tam bude kdesi netesnost a pri zahriatí motor nema spravny tlak kdeš to pri studenom ano kedže ho vytesnuje stuhnuty olej?? čo vy na to jeto dobrá
R.I.P
GALANT
GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy
2.5 GX AWD
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Aditiv Do Oleja
Odpověď #1 kdy:
04.01.2006 - 22:19:41
No jestli teplej motor po nastartovaní ma stejný výkon jako za studena a nekouří jako 2takt, tak to asi nebude mechanicka zavada , ale hledal bych přičinu v řídíci jednotce a nebo klapce.
Kdyby jak pišeš tam byl menší tlak, tak to i hůř pojede.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
UHNAK_GTi
Sr. Member
Příspěvků:
230
Vůz:
2000 Subaru Legacy
Aditiv Do Oleja
Odpověď #2 kdy:
04.01.2006 - 22:29:36
to som si tieš povedal motor ma tach celokom dobry ale kedže mi to robil už ako ako som to kÚpil nemožem to porovnat ako by to malo ist skutočne - taktieš pri takych netesnostiach že by nemal tlak pri štartovani by to žralo olej ako rumunská hydraolika a benzin ako uvaz. aj ked neviem či je normalne že musim 1,5l oleja doliat na 10 000km- mysliš Draku že mam skusit resetovat řJ a vyčistit klapku???
«
Poslední změna: 04.01.2006 - 22:39:17 od uhnak
»
R.I.P
GALANT
GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy
2.5 GX AWD
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Aditiv Do Oleja
Odpověď #3 kdy:
04.01.2006 - 22:38:46
1,5 litru oleje na 10 000 je uplně normalní.
Asi bych zkusil vyčistit a zkontrolovat kontakt na čidle volnoběhu. Tam občas upadne kontakt na konektoru. Resetoval bych jako poslední možnost. Ztratí to pak všechny nashroážděná data.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
UHNAK_GTi
Sr. Member
Příspěvků:
230
Vůz:
2000 Subaru Legacy
Aditiv Do Oleja
Odpověď #4 kdy:
04.01.2006 - 22:40:43
A kde je to čidlo???
R.I.P
GALANT
GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy
2.5 GX AWD
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Aditiv Do Oleja
Odpověď #5 kdy:
05.01.2006 - 01:24:10
Je to vlastně koncový spínač na tělese klapky. Jak je ukončeno plynové lanko
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
Nahoru
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Motor
»
Aditiv Do Oleja
Search