GalantWeb

VR-4 na prodej

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
njn takováhle ECU stojí majlant... a naprogramovat jí taky asi nebude sranda.
Ten pigibox stojí pár šušňů a v případě že jsi jen trochu šikovnej elektrotechnik to zboucháš ze šuplíkových zásob


Offline Drak

pigibox jen oblbne jednotku a změní její vstupní hodnoty a maximalně prodlouží vstřik. To se da zbastlit ze šuplíku :) Něco chytřejšího už bude chtít svuj procesor a nějaký programek :) VR ma ovladaní wastgate selenoidem typ je TD03-07T.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
policenjní passat ma 0-200km/h za 24,5s což je víc než smutná hodnota.. kdejaká RS octavia kde zvedneš plnicí tlak tomu ujede

jinak k tomu 0,1bar .. jednotka - bar je nic neříkající hodnota..  :mellow:

tady je hezkej:
http://www.pistonheads.co.uk/sales/3062505.htm


No nevim kde má ten pasat r32 limit ale mě dohnali jako prd ve 260kmh....
A jestli tomu stačí oktávka... toť otázka....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
oktávka má myslim psaný limit 231km/h.


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
oktávka má myslim psaný limit 231km/h.

 to je psaný, ale zrušit omezovač jde ne ...?
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
pigibox jen oblbne jednotku a změní její vstupní hodnoty a maximalně prodlouží vstřik. To se da zbastlit ze šuplíku :) Něco chytřejšího už bude chtít svuj procesor a nějaký programek :) VR ma ovladaní wastgate selenoidem typ je TD03-07T.

no však jo. Pokud bude jednotce čidlo říkat že máš o 1-2 desetiny menší tlak než je realita, tak bude ECU honit turbo do vyššího tlaku ne?


Offline Werewolf66

jo, omotame cidlo odporem a ono to pojede :))
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

no však jo. Pokud bude jednotce čidlo říkat že máš o 1-2 desetiny menší tlak než je realita, tak bude ECU honit turbo do vyššího tlaku ne?

no teoreticky jo, ale pak musíš dohnat ještě benzín atd. To si radši flashnu mapu než blbnout s pajkou jako bastlíř :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
a pak měnit děravý píst a nebo těsnění pod hlavou


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Je vubec možný, že se Legnum dělalo i 1800ccm a s pohonem  1 nápravy......http://www.japan-partner.com/Auto/10733/Mitsubishi/LEGNUM/car-for-sale.html
    A tady snad nacpali světla z kombajnu na sedan?????????????????  viz obr.
« Poslední změna: 20.09.2011 - 10:40:17 od Rob »


Offline Drak

Legnum je v zemi původu všechno, co je u nas Galant kombi(někde wagon) od 1,8 GDI  přes 2,5 4x4 značené jako ST-R až po VR-4 Liší se jak počtem hnaných náprav, tak i u 4x4 v systému diferencialů. Nějteré mají zadní klasický , některé samosvor a pak AYC. Jinak ten sedan je celkem hnus fialovej :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jo, není Legnum jako Legnum. Ten sedan je snad fotomontáž, jinak bych nechápal vkus majitele.
« Poslední změna: 20.09.2011 - 11:55:46 od Rob »


Offline Jindřišák

Jo, není Legnum jako Legnum. Ten sedan je snad fotomontáž, jinak bych nechápal vkus majitele.
Ta fotka je určitě upravená. Hnus jen to, že někdo o takové prdeli uvažoval ](-:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline BlackJack

Foto je upravené, zadní světla jsou tam fotomontáží přidána. Zkuste se zadívat na detaily a všimnete si.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline jorgin

hnus, někdo ani virtuálně nemá vkus  :laugh:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
nebo se mu líbilo Subaru Legacy a zkusil to virtuálně na žralokovi, ale skočil jsem mu na to/autorovi f-montáže/.


Offline Jan5

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 76
zdravim kluci, nevite ted o nejake VR-4 za rozumnou cenu? Klidne i Polsko, Belgie ci tak neco?


Offline Drak

Byla tu někde jedna z Bulharska už předělaná. Jinak pokud chceš v původním stavu, musíš hledat v GB. Případně se nějaká občas objeví v Německu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline jorgin

Otázka je taky, co je rozumná cena, většinou se pohybují tak 2500,- liber a výše.....a libra je teď cca 30,- + pojistka, doprava atd.


Offline Pepe

三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001