GalantWeb

Auto jede na tri valce a po rozsviceni kontrolky motoru zdechne

Offline Sera

Cus lidi auto blbe startuje a jede na tri valce a po rozsviceni kontrolky motoru zdechne cca 5 vterin behu motoru ..... nalil jsem tam blbec benzin smichany s naftou cca 60l benzinu a 10 litru nafty auto jelo asi 25km a potom se rozsvitila kontrolka motoru a auto od te doby blbne .... vycerpal jsem celou nadrz ven nalil cisty novy benzin nepomohlo.... dnes jsem vymenil svicky za nove taky nepomohlo poradi mi nekdo co hledat dal ???? zkousel sem vyblikat a vysla mi zavada 23 nebo 24 ale myslim si ze to s tim nesouvisi bud shoda nahod ze zrovna kdyz sem to tam nalil tak se neco rozbilo a nebo to zpusobil ten spatny benzin dik za kazdou radu .... jo a je to galant 2.0 gls 100kw 1997
« Poslední změna: 21.09.2018 - 21:54:19 od Sera »



Offline Jimmy-11

co čerpadlo v nádrži? co palivový filtr? co vstřiky?
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Sera

Katík po smrti??
A jak to poznam jestli jo nebo ne ??? zjistim to nejak doma s naradim co mam doma



Offline Sera

co čerpadlo v nádrži? co palivový filtr? co vstřiky?
cerpadlo v nadrzi sitko je dobre a ciste a cerpadlo jede jak zacnu startovat tak bezi ... filtr zkusim zitra na zkousku propojit trubickou jen abych zkusil jestli to chytne a vstriky tak daleko sem jeste nebyl...


Offline Sera

Vydrž,snad poradí Pepe nebo Drak. :mellow:
okey dnes sem prolezl snad pul googlu a tady se mi zdali nejrozumejsi argumenty a rady


Offline Werewolf66

mno ja bych na to sel asi takle: nastartoval bych, zjistil jakej valec nepali - osahas vyfukove svody, pak bych z daneho valce vyndal svicku a kouknul jestli je mokra od benzinu, jestle je, tak je problem v zapalovani, jestli neni, tak tam nejde benzin a koukal bych po vstrikovaci. Svicky mas nove takze tahle chyba je docela nepravdepodobna
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

  Problém může dělat zasraná lambdasonda  . Vstřiky vyndat a propláchnout mimo motor . Pomocí terminálu u motoru spojit čerpadlo nakrátko a benzim - cca 5 litrů- poslat mimo . Ale v systému stejně nějaký naftový sajrajt zbyl , tak to chvilku potrvá , než se toho zbavíš . U zapalování - máš 2 cívky - tak je prohoď a vyzkoušej kabely .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sera

mno ja bych na to sel asi takle: nastartoval bych, zjistil jakej valec nepali - osahas vyfukove svody, pak bych z daneho valce vyndal svicku a kouknul jestli je mokra od benzinu, jestle je, tak je problem v zapalovani, jestli neni, tak tam nejde benzin a koukal bych po vstrikovaci. Svicky mas nove takze tahle chyba je docela nepravdepodobna
jj ale me hned jak nastartuju hodi chybu rozsviti se kontrolka motoru a hned chcipne zkusim prohodit civky a uvidim filtr propojim na pevno jen na zkousku trubickou a uvidim jestli bude rozdil zatim tam nechci davat novej abych si ho nezasral tou naftou kdyby tam nejaka jeste byla


Offline Sera

  Problém může dělat zasraná lambdasonda  . Vstřiky vyndat a propláchnout mimo motor . Pomocí terminálu u motoru spojit čerpadlo nakrátko a benzim - cca 5 litrů- poslat mimo . Ale v systému stejně nějaký naftový sajrajt zbyl , tak to chvilku potrvá , než se toho zbavíš . U zapalování - máš 2 cívky - tak je prohoď a vyzkoušej kabely .
okey zkusim a uvidim v pondeli se na vrhnu.... vyzkouset kabely jak to myslis ??? prohodim ty civky a uvidim jestli bude zmena


Offline Sera

  Problém může dělat zasraná lambdasonda  . Vstřiky vyndat a propláchnout mimo motor . Pomocí terminálu u motoru spojit čerpadlo nakrátko a benzim - cca 5 litrů- poslat mimo . Ale v systému stejně nějaký naftový sajrajt zbyl , tak to chvilku potrvá , než se toho zbavíš . U zapalování - máš 2 cívky - tak je prohoď a vyzkoušej kabely .
a jeste na novych svickach odtrh asi tak 0,5mm a na tech co tam byly asi tak 1mm nemuze to delat taky nejakou neprijemnost ??


Offline Pepe

 Kabely - koncovky zapalovacích kabelů , odtrh na svících je   1,1 mm nutný a svíce NGK nebo DENSO .
 Zadělanou sondu od naftových spalin jen tak nevyčistíš , ale doufám že se ti to povede .  A vyblikej kod závady - v OBD konektoru propoj piny 1+ 4.
« Poslední změna: 23.09.2018 - 09:33:28 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sera

Kabely - koncovky zapalovacích kabelů , odtrh na svících je   1,1 mm nutný a svíce NGK nebo DENSO .
 Zadělanou sondu od naftových spalin jen tak nevyčistíš , ale doufám že se ti to povede .  A vyblikej kod závady - v OBD konektoru propoj piny 1+ 4.
okey odtrh dam 1,1mm a svicky mam NGK novy... vyblikana zavada je 23 nebo 24 ale nemuzu nikde najit tabulku jaky to jsou zavady a lambdu zkusim vycistit....


Offline Jimmy-11

okey odtrh dam 1,1mm a svicky mam NGK novy... vyblikana zavada je 23 nebo 24 ale nemuzu nikde najit tabulku jaky to jsou zavady a lambdu zkusim vycistit....


http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=38 ;)
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Venda_K

Tady máš dáreček.  :mellow: :-D
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Snímač polohy vačkového hřídele  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001