GalantWeb

2.4 GDI 110 Kw 4G64 DOHC r.v. 1999 škube, nechce za plynem, práská z výfuku

Offline Sitr

Zdravim, mám problém se svým galantem 2.4 GDI r.v. 1999. Hledal jsem všude po fórech a podobné problémy tu byli ale nikdy tam nebyla rozumná a konečná odpověd.
Jeden den jsem s ním jezdil úplně normálně bez jediného problému. Ale byl to ten večer kdy byli ty velké lijáky. Druhý den přijdu k autu normálně nastartuju ale auto nechce jít vůbec (nedrží otáčky skákají) za plynem a jakoby hrozně cuká a škube a přijde mi že jede jen na 3 válce má divnej zvuk a práská z vejfuku. po důkladném ohřátí motoru bezezměny. Co to může být? Žádná chyba motoru nic, neukazuje... Mám pár adeptů co by to mohlo býti:
1) špatná lambda sonda
2) zapalovací trafa
3) vadné svíčky, ale byli dělané cca rok zpět ale možná by už zasloužili vyměnit.
4) čerpadlo tlaku paliva
5) Vstřiky
6) něco přicpaného ale palivovej filtr jsem taky dělal před tím rokem, možná ještě to sítko ve vysokotlakém čerpadlu.

Prosím jestli se někdo setkal s podobným problémem a poradil by kam hrábnout jako první, dost by mi to pomohlo. Díky.
« Poslední změna: 27.10.2018 - 21:40:13 od Sitr »


Offline Pepe

 Když píšeš že pršelo ....... nemáš vodu v nádrži ?    Děravá roura tankování  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sitr

Taky me to napadlo. Mam tam takovej zbytek benzinu tak ho zitra odsaju a dam tam cerstvej. Ale spis to vidim na nejakou vodou v konektoru a to se bude blbe hledat. Pak zkusim odpojit lambdu. Pak pujdu pres zapalovani a nakonec asi to vysokotlaky cerpadlo.


Offline Pepe

Protože ti nesvítí kontrolka motoru , nebude to problém elektroniky - tyto součástky jsou diagnostikované - lambdy, cívky, ......
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sitr

Takže čistě mechanická závada nebo prostě špatnej benzin řikáš. Dle meho pohledu to má celkově špatné tlaky to auto. Si myslim ze tam je proste neco ucpanyho. Jo a mam zaslepeny egr. Ale to uz tak dva roky a nikdy jsem s tim problemy nemel.


Offline Sitr

ještě mě napadl ucpaný katalyzátor, příde mi že se dusí ten motor. Je to možné?


Offline Sitr

Tak jsem tomu dal rošt dvakrát jsem vyjel takovej dlouhéj táhlej kopec  a problém zmizel? Nechápu to. Fakt asi blbej benzín. Potom to na volnoběh sice kuckalo ale rozhodně mín jak předtim a už to neškubalo při přidání plynu.
Zejtra natankuju Vervu dam aditiva a vyměnim svíčky.


Offline Jeníček

Petře a zkontroloval jsi hrdlo k nádrži? to už tu bylo případů, kdy v tom fakt regulérně prorezla díra :) A jednou u Daga jsem dokonce viděl i z vrchní strany prorezlou dirku do samotný nádrže  ^_^
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Sitr

Nekoukal jsem. Zkouknu a uvidim  :laugh: A nejhorší je že musim zejtra na STK ale to stačí když to tam dojede.. protože emise už mam hotový ty jsem dělal když tahle vada ještě nebyla. no jestli je prorezla roura nadrze tak me vomejou  ](-:


Offline Sitr

Tak jsem to vyřešil. Byli spatny zapalovaci trafa 2 ze 4.. kdyz sem menil svicky tak sem nasel malou propalenou dirku dole u fajfky. Trocha izolepy omotal sem to a jede jak svycarsky hodinky. Samozrejme je to jen docasne reseni nez prijdou novy.


Offline Sitr

Tu fotka


Offline Pepe

 Šikula - hned trefa na 2. bod tvého seznamu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sitr

No ale bylo u toho vztekani.  :anz: ty trafa jsem kontroloval a susil sem je na topeni a niceho jsem si nevsiml. Az po tom co jsem tomu dal kotel do toho kopce tak se ta dirka nejspis vic vypalila jiskrou a byla lepe videt. Nebo jsem slepej, jinak si to nedokazu vysvetlit. Diky bohu za takovou prkotinu.  :laugh: Jo a STK klapla bez problemu jen zase prkotina.. rikal ze mi leve svetlo sviti trosku vic doleva nez by melo. Je tam ta blba pruzinka ktera uz je vytahana a nedrzi to zarovku rovne. Tak jsme to tam asi pul hodiny ruzne stelovali a naohybavali zpatky a moc nam to neslo. No co. Dam cely novy svetlo. Mam ho tu.
« Poslední změna: 30.10.2018 - 11:30:59 od Sitr »


Offline Pepe

 Stačí vyměnit pero na přichycení žárovky a pak srovnat parabolu - šroubama  :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001