GalantWeb

poloosy na 4g93

Offline grafik

tak díky za pomoc , borec budu jestli to pojede  :-D


Offline Pepe

do manualu koukám jak tele na vrata a stejně jich vydím pět  ](-:
Katalog dílů ruský Mitsu:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Když se na ty obrázky koukam, tak vypadaj takřka identicky, ale tam může bejt rozdíl v počtech zubů nebo kdoví v čem. Za tu cenovku tady musíš sehnat celou převodovku a ušetříš si dost práce, ale jak chceš ty. Když už se převodovka rozdělává, sluší se vyměnit i ložiska..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Ono tam je asi 6 možností, které vybereš podle výrobního kódu vozu .http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishiindex.php
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

tak to ale znamená že je synchronizovaná i zpátečka  :o  tak to jsem asi v koncích  :angel: jj na japancars.ru jsem koukal ale jak se zdá asi nejsem expert na převodovky  :evil:


Offline Pepe

Kup na vrakovišti jinou a na téhle trénuj a budeš borec .Držím palce . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

Jo taky jsem o tom dost uvažoval hlavně to bude levnější


Offline Jindřišák

Nebo od někoho, kdo ji má ještě v autě s origo olejem a můžeš si ji ještě ozkoušet. I zkušenej automechanik si někdy na převodovce láme dost hlavu. Kamarádovi tuším na sonate odešli synchrony a automechanik ji u sebe měl měsíc a nakonec mu řekl, at tam dá jinou. Dal z galanta za litr, rok to ještě jezdilo a pak to šlo na šrotak. A nebyl to žádnej jouda. Proto koukám, že se do toho pouštíš, když je to finančně i prací dost náročný. Ale určitě si rozebrat zkus, nabereš aspon nějaky zkušenosti. -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Jo taky jsem o tom dost uvažoval hlavně to bude levnější
Hlavně ale jdeš li do synchronů, musíš mít připravený i ložiska .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

a co pro změnu dobrou zprávu špatných už bylo dost  ^_^


Offline Jindřišák

Že když koupíš jinou, tak ti to bude do tejde jezdit? Jinak to vrakoviště taky není špatnej napad, pokud ti dá záruku na ozkoušení a pokud by nešla, tak ti ji vymění.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline wobby

synchronizovány jsem všecky rychlosti od jedničky do pětky zpátečka ne protože ozubené kolo zapatdá do soukolí jako třetí komponent pro fugčnost převodu tak tam sou zuby z příma aby zapadala,,,ložiska, gufera, jsou základ pro repasi fremy,nech jí opískovat jak já ,blok je jak novej =)


Offline wobby

Když to nejde ,bylo by třeba dobré si osu pootočit o 90´  :angel: aby se zajišťovací C-kroužek nachyndil v diferenciálu do planetovýho kola (koonusu který v ňom je ve kterym se sevře a následně z něj vyleze,nepoužil jsem na to hrubšího násilí,bylo to jenom šup šup ťuk a cvak ...strojum mechanik musí rozumnět jak Chuck Noris vlkum v lese ,jinač je to o nervy  ](-: