GalantWeb

A zase odvzdušnění spojky...

Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Tak jsme konecne dotlacili kapalinu do pomocneho valce, ale ten se ani nepohne. Kdyz neni zatlacenej pomocnej spojkovej valec a ja naslapu a povoli se odvzdusnovak, tak z nej nic nevyleze, ani vzduch ani kapalina. Kdyz se pomocnej valec drzi a ja slapu a pak se oba valce drzi, tak z nej sli bubliny a pak kdyz sla kapalina, tak se pustil a zacalo se slapat jen pedalem tak se pomocnej valec ani nehne. Takze mam mit pomocnej valec furt stlacenej a slapat a nebo jenom slapat pedalem? Uz fakt nevim... Jsme nato dva co jsme si na aute udelali vzducky vsechno samy, ale tohle je peklo.


Offline Pepe

Pomocný válec nech jak je - tlačí na něj vypínací páka spojky . Našlapat , podržet a povolit šroub .  Vím že je to do zblbnutí , ale jinak to nejde . V momentě kdy povolíš nohu na pedálu , ztratí se tlak v pomocném válci a kapalina uteče do nádržky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Jasny, ale momentalne se pomocny valec ani nehne. Takze proste furt slapat? Navic mi to lehounce rosi u hlavniho valce. Ten byl vycistenej a gumicky jak novy. To roseni pripisuju tomu ze se ten hlavni valec furt poradne nechtil a neni tam zadnej tlak. Jinak jak to nechtelo brat kapalinu z nadobky, tak to se vyresilo zkracenim chodu o 3 zavity, pak to tam teklo uz i samo.


Offline Pepe

Kdybys otočil matici  nebo šroub obráceně , dosáhl bys zkrácení kroku spojky a tím i lepší záběr . Když píst povytáhneš z válce zkrácením šroubu , nemusí se dostat dost kapaliny  dolů na vytlačení pístku . Protože ikdyž budeš mít pedál na podlaze , ještě to není plný krok spojky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
ok, zitra ctvrty den na spojku :-D Zkusim si jeste pohrat s tim chodem a uvidime. Diky pepe


Offline Pepanak

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 161
Odvzdusneni spojky u galanta je docela problem-nikdy presne nevim,jak se mi to podarilo,ale vim,ze sem mel problemy s pruzinou,co vraci pistek zpet,aby natykala kapalina z nadobky do valce-byla uz slaba a pri pustenem pedalu se pohybliva cast ve valci nevratila dostatecne a gumicky porad prekryvali ty dirky,kteryma ma natykat kapalina do valce...Nevim,treba to uz mas hotovy a muj poznatek ti bude k nicemu-ja jen,co me zaskocilo...
Mitsubishi Galant 2.0TD GLS r.v.99
Mitsubishi Galant 2.3TD GLX r.v.81


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Prestne, jak rika Pepanak, bylo to zrejme slabou pruzinou. Vyresila to slabsi segrovka, aby pistek mohl jit o kousicek dozadu. Pak uz odvdusneni byla sranda :-) Diky vsem!


Offline Pepanak

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 161
U me pomohla matrka M8,kterou sem hodil do valecku pod pruzinu :) Uz slouzi par let...
Mitsubishi Galant 2.0TD GLS r.v.99
Mitsubishi Galant 2.3TD GLX r.v.81


Offline Pepe

U me pomohla matrka M8,kterou sem hodil do valecku pod pruzinu :) Uz slouzi par let...
Perfektní nápad . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepanak

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 161
Spis to byl zoufalej cin-uz sem byl fakt na konci sil a to sem si to spiskal sam spis jen nahodou.Pokukoval sem pod kapotu a vzal sem za vypinaci vydlicku spojky,zamacknul sem valecek a ten uz nevylez a hned bylo na par hodin o zabavu postarano...
Mitsubishi Galant 2.0TD GLS r.v.99
Mitsubishi Galant 2.3TD GLX r.v.81


Offline wobby

Já odvzdušňoval 5 minut ,stačí podtlaková báně napumpuje se podloží se dedál do polohy 0 pustí se ta báně v jednom okamžiku ještě při odsátí dotahnout odvzdušňovák a mate to nebo jde ještě potrubí natlakovat hned v nádržce přez kpalinu je to prasárna ale lze to spojka je fungční vždy do pěti minut nepotřebojete ani moc velký podtlak v druhé variantě teda tlak.