GalantWeb

Odklon kol

Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Byl tu už podobný dotaz a tipy byly ložisko nebo kulový čep pod tlumičem.Přikládám přesnou geometrii, řešil jsem sjiždění gum zvenku a odklon se nedá nijak seřídít tak uvažuju čím by to mohlo být přední náprava je určitě víc zatížená protože vzadu mám o 5mm vyšší gumy a teď jsem koupil nové tak bych byl nerad aby mi je zežralo špatné seřízení díky


Offline Pepe

Kde je přiložen sken geometrie ?   V jakém stavu je přední nápravnice ?
« Poslední změna: 24.02.2018 - 21:49:43 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Sorry neodeslal se mi odkaz https://ibb.co/d6QzQx s tou nápravnící netuším ale mechanik zkoušel hýbat s ramenama a čepama řízení a nic


Offline Pepe

 Ty hodnoty jsou v toleranci , nic neukazuje na to , že by byla příčina sjíždění na přední ose . Proč neopravil ten zadek ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Jsem mu i říkal že není problém na zadní, je otázka jestli věděl jak na to. A volant se stáčí doprava


Offline Sir Dag

má se nepatrně stáčet v pravo, protože by tak měla být vozovka..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Tažení , stáčení se volantu do jakéhokoli směru je nepřípustné ,  jakmile pustíš volant , auto musí pokračovat ve směru PŘÍMÉM .
Pak ještě záleží na brzdách , jestli pravá brzda není přidřená a brzdí .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Souhlasím s Pepem, pustíš volant a musí jet rovně.
Zkontroloval bych zadní brzdy.


Offline Sir Dag

všechny afta mi po geometri stáčí hodně pozvolna v pravo..ale hodně pozvolna...jde o to, že silnice je uprostřed nejvýše. je to jakýsi hrb..takže auto začne logicky padat na svoji stranu..ovšem jedná se o fakt pozvolné "zatočení". Další věcí je, že né vždy jsou silnice takto dělané. Záleží podle terénu. Pokud však po puštění volantu se auto hned stáčí, tak jo..někde je chyba
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
No je pravda že lístek levý mam komplet nový ale jezdím každodenně tak by brzdy neměly sejmout pístek ale prověřím to.A co jsem četl s tím sjezděním ještě pružiny? Tlumiče by je hryzaly


Offline Pepe

 K tomu sjíždění - ani tlumiče , ani pružiny nezpůsobí sjíždění gum , pokud jsou hodnoty geometrie náprav v toleranci . Nevím a neumím ti odpovědět . Ale odpověď by ti měl dát pracovník servisu při úpravě geometrie .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

A nemohlo by to být třeba horším silentblokem na rameni, nebo menší vůle v čepu?


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Rovné ramena a banány jsou nové a co tlačil mechanik na vrchní ramena taky bez vůle.Spíš mi pořád vrtá hlavou to zatížení, když je vice váhy na předku


Offline Pepe

 To co tobě vrtá hlavou , výrobce tuto část konstrukce opatřil silnějšíma pružinami , takže problém , na který narážíš on vyřešil .Ale v případě , že se ti zdá předek hodně nízký , zajeď na test tlumičů a tam ti řeknou co , proč a jak . Až pak  bych řešil případnou výměnu pružin nebo pružin a tlumičů .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225

Offline Pepe

 ](-: ](-: ](-: ](-: zvednout , zkontrolovat , protočit - jednou za 2 měsíce , podle nabržděných km se to vyplatí  :-D :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001