GalantWeb

Snížení podvozku

Offline Pepe

 :undecided:  Jestli někdo z Vás používá snížený podvozek , prosím , poraďte co a jak . Nejde o mé vozidlo . Co doporučujete a o kolik mm to má cenu snížit .  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

stačí dát vyteklé tlumiče a unavené pružiny..pak je to nízký dost :D :D

Né legrace...opravdu nevím prečo si to lidi na auták dávaj. Co se týče stability, tak tu ti to nepřidá. Na eshopech jsem se díval a nabízejí sportovní snížený podvozek od nějakých 9 až po 40 tisíc na galanta..Jeden sníženej má martin a dává tam klasiku. Tak se ho mohu zeptat zda ten starý ješte má a nechal by ho. Jo a na bazoši nebo kde jsem taky viděl, že prodávají sportovní snížený na galiho za nějakej peníz..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Radec

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
Mám někde doma staré zkrácené pružiny, tak je můžu změřit (či podarovat :-D)
Ale v kombinaci s avance nárazníkem to byla vražedná kombinace. Vjezd na zvedák, problém. Vyšší nájezd k baráku = problém....


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tomulac ten snížený podvozek koni podědil po mě,mohl by ti říct.Bylo to -3cm a často jsem škrtal s SE nárazníkem.


Offline Drak

mám snížený Tein 30mm a chce si to dávat pozor na parkování u obrubníku. Jinak polní cesta a ani vjezd do garáže nedělají problém.. Lepší na komfort než stavitelný original ralliart, který je dost tvrdý ale na druhou stranu to sedělo jako motokára :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Stabilita,no, to se těžko popisuje.Na tom sníženým podvozku jsem v Liboci vzal krátkou pravoůhlou levotočivou zatáčku do kopce,hned za viaduktem asi v  50tce pod plynem a sedělo to fakt jak motokára.Rychlost vám může přijít malá ,ale jezdí se tam tak 30km/h max. Na druhou stranu,jinde jsem vzal pod plynem esíčko na 10 let starých gumách a zadek se mi kymácel jak na zadokolce při driftu. :-D :-D
Za mě ,to snížení bylo znát,ale už ho nepotřebuju.
« Poslední změna: 13.08.2018 - 21:27:59 od Rob »


Offline Pepe

 V tomto případě došlo k porovnání mého vozu a synovo afto je o 2 cm vyšší . Ale to z mého pohledu jsou všechny vozy po faceliftu - s hliníkovou nápravnicí .Jedině koupit sadu pružin kratších o 20 mm nebo tam dát staré unavené  :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Vyšší  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
CHÁPU-LI TO DOBŘE,když teda bych chtěl o 2cm snížit facelift,tak tam nacpu pružiny z předface?


Offline Pepe

 Musíš najít správnou délku a doufat , že se to povede . Vydrž , vyzkouším na synově voze . Přemýšlím na Kayaba  RC 2212
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
OK,no,jsem zvědavej,tohle jsem nevěděl,no a asi spoustu dalších věcí.


Offline Pepe

Já taktéž ne , dokud jsme auta nezaparkovali vedle sebe .  :o :roll:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Dívám se do katalogu ASA  na díl MR235554 - pružina délka 385 mm    do roku 97  no a pak na díl MR235553  , kde je délka u KYB 365 mm.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

 Asi ne , délky nejsou v ASA uvedeny
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
vzpomínám na reklamu na face první oktávky,kde ukazovali,že i zmenšili spolujezdcovo zrcátko,.........(snad 400 úprav) ^_^


Offline Sir Dag

to s tim zrcádkem maj i některá dnešní nová auta od koncernu wolksvagen..

Pepe..a není to třeba jen únavou pružin? Přeci jen kasle jako taková je stejná, používáme stejná ramena atd..přijde mi divné, aby se tam od určitého roku dávali o dva cm delší pružiny..Dva cm je totiž vlastně nic.
To, že má auták hliníkovku je jedno. Ona je kratší na dva úchyty, ale to zas dohání nastavený nosník na autě..takže v tom bych chyták nehledal.

Pak mě zarazila jedna věc..říkáš, že v asa nejsou dílky, ale pak jsi zároveň napsal, že v ase je dílka taková a taková..to si trochu protiřečí..teda takhle to vyzní a pak to trošku nechápu kd ejsi teda co vyčetl  :undecided:
Neříkám, že to tak nemůže být, jen mi to přijde zvláštní..proč by to výrobce dělal...Auták byl pak těžší? Zvýšení komfortu a stability?
Každopadně porovnávat staré pružiny mi přijde neefektivní (viz třeba moje staré a nové afto :D ) a spíše bych pátral u výrobce jak to bylo.
Jinak druhovýroba si myslím, že tohle stejnak vůbec neřešila (pokud jsou dva rozměry) a jedou furt jeden rozměr.
Děj pak vědět jak jsi s pátráním dopadl..docela mě to zajímá...  -_-
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Nepleť petržel a celer . Já se na detailní výkresy ASA nedostanu a délky jsou vyčtené od výrobců v druhovýrobě - viz popis výrobku třeba u kellyho .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Takže teoreticky rozměry mohou být stejné...ale taky i ne..jasně...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue