GalantWeb

Galant vs Carisma

Offline Grunger

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Zdravím, potřeboval bych poradit jaké z těchto dvou aut vybrat. Jsem student, zkušeností málo a toto bude mé první.

Galant GLS 2.0 97-03

Carisma 1.8 GDi

Chtěl bych se hlavně zeptat, jak je to se spotřebou, jestli je tam ten rozdíl až tak znatelný, jak je to se servisem a dostupností dílů a nakonec (co není až tak podstatné), jaký je základní počet repro v těchto autech?


Offline LivArt

GDI je motor s přímým vstřikem paliva, stavěný na kvalitní benzin a proto nevhodný pro provoz u nás. Můžeš narazit na kus, se kterým najedeš 300k km, ale taky na kus, u kterýho budeš po 150k km měnit vstřiky.
Carisma je oproti Galantu menší.


Offline Pepe

Ptáš se na Galantwebu - tak jedině GALANT - ale s motorem 2.0 nebo 2,5 l - 2,4 jsou GDI a o problémech s těmito motory si přečteš dost  článků na mitsubishi clubu .  Problém je s nekvalitním benzinem a nedostatečným servisem těchto (GDI) motorů a nastavení klapky . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Grunger

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Jistě, jedině motor 2.0 . Ten je pro mě nejvýhodnější. Akorát mě štve, že rádi reznou, jak koukám. Dá se tomu nějak předcházet?


Offline Pepe

Reznou zadní lemy , jinak spodek a dutiny se dají ocránit . Ale stejně reznou i jiné vozy . Výhoda pro Tebe by byla sehnat Galant s LPG - na spotřebu ideální . GDI na LPG zatím nikdo nepřestavuje . Takže dvoulitr a s LPG . :angel: ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Zdoter

Takže dvoulitr a s LPG . :angel: ^_^
ja mam dvoulitr s LPG a kdyz bych ted porizoval galanta tak bych bral 2,5l V6  :evil:
Mitsubishi galant kombi 98 2.0 100kw
Bumba mi to LPG



Offline t.j.silence