GalantWeb

Galant vs Carisma

Offline Grunger

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Zdravím, potřeboval bych poradit jaké z těchto dvou aut vybrat. Jsem student, zkušeností málo a toto bude mé první.

Galant GLS 2.0 97-03

Carisma 1.8 GDi

Chtěl bych se hlavně zeptat, jak je to se spotřebou, jestli je tam ten rozdíl až tak znatelný, jak je to se servisem a dostupností dílů a nakonec (co není až tak podstatné), jaký je základní počet repro v těchto autech?


Offline LivArt

GDI je motor s přímým vstřikem paliva, stavěný na kvalitní benzin a proto nevhodný pro provoz u nás. Můžeš narazit na kus, se kterým najedeš 300k km, ale taky na kus, u kterýho budeš po 150k km měnit vstřiky.
Carisma je oproti Galantu menší.


Offline Pepe

Ptáš se na Galantwebu - tak jedině GALANT - ale s motorem 2.0 nebo 2,5 l - 2,4 jsou GDI a o problémech s těmito motory si přečteš dost  článků na mitsubishi clubu .  Problém je s nekvalitním benzinem a nedostatečným servisem těchto (GDI) motorů a nastavení klapky . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Grunger

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Jistě, jedině motor 2.0 . Ten je pro mě nejvýhodnější. Akorát mě štve, že rádi reznou, jak koukám. Dá se tomu nějak předcházet?


Offline Pepe

Reznou zadní lemy , jinak spodek a dutiny se dají ocránit . Ale stejně reznou i jiné vozy . Výhoda pro Tebe by byla sehnat Galant s LPG - na spotřebu ideální . GDI na LPG zatím nikdo nepřestavuje . Takže dvoulitr a s LPG . :angel: ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Zdoter

Takže dvoulitr a s LPG . :angel: ^_^
ja mam dvoulitr s LPG a kdyz bych ted porizoval galanta tak bych bral 2,5l V6  :evil:
Mitsubishi galant kombi 98 2.0 100kw
Bumba mi to LPG



Offline t.j.silence

Galant je po technickej stránke ale asi aj každej inej istota. A čo sa týka tých repro, tak v galante máš v predných dverách komponentné repro 15W (so samostatnými výškovými reproduktormi 3W pri zrkadlách) a na zadnom pevnom plate (pokiaľ by si bral sedan) sú ďalšie 2 kusy. Dohromady teda 4 reproduktory a aj v základe hrajú s dobrým rádiom slušne.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Drak

Carisma byla vyráběna v Nizozemí, má hodně společných věcí s Volvem S/V 40 ze stehné doby. Některé modely mají převodovku od renaultu. Jediná věc 100% z Japonska je motor GDI s převodovku.  Galant je čistokrevný japonský výrobek. Co se koroze týká, tak zadní lemy a konce prahů jsou spíš o održbě prvním majtelů. Když se vystříkaly dutiny a po zimě zkontroloval lem blatníků, zda není omlácen od kamínků, tak korozi nenajdeš. Jen najít zachovalý kus, což bude v čechách problém.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Grunger

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Moc děkuji za názory a užitečné informace. Takže, pokud jsem to pobral dobře, tak se s Galantem 2.0 nedostanu pod 9L a Carisma je na tom o 1-2L lépe. V plynu ho nechci. A na servis je lepší Carisma ale Galant se méně poroucháva. A pokud bych bral Carismu tak jedině GLS/LX apod a ne GDi.


Offline Werewolf66

coo? pod 9 se nedostanes? :D....ja mam 2.0 kombik a jezdim s tim za 8.5l/km a dalky po okrskach i min.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Za 9 jezdím s 2apůl litrem Wagon .  Jo, to jsou řidiči kteří si koupí 2litr a po roce hledá jak tam namontovat turbo . :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

ale tak da se jezdit urcite i za 15l/100km :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Po Praze za 14 a gumy fuč . Výš nešel . :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Zdoter

ale tak da se jezdit urcite i za 15l/100km :)
to jsem zvladl z trivalcovou 1.2 fobii,ale z galantem taktez ne :-)
Mitsubishi galant kombi 98 2.0 100kw
Bumba mi to LPG


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301