GalantWeb

Převodovka

Offline Masche

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Scháníme převoduvku na Galanta, r.v 99, 2.4 GDi. Nemáte někdo??? :undecided:


Offline Sir Dag

Ahoj.. Mam jeden jakysi problem a zkusim ho popsat. Uz jsem najel vic km, abych ziskal vic info od auta co dela atd. Takze problem nasledujici. Pokud clovek jede "normalne" mysleno jede 80-90 tak spotreba vozu je kolem 9-10l a je jedno zda konstatne po dalnici ci mimo mesto (coz je divny). Pokud ovsem jedu po dalnici 140-150 tak spotreba je 17l a prcu si fakt nedelam. Heled i druhej cernej lital se 180 za 12l. Takze nekde je fakt problem. Nu nic popisi dale co auti dela. Jedu po dalnici konstatne na dane otacky (3000). Pri tehto otackach mi auto jede 120, pak 130, a pak 140. Na stejne otacky. Proste az se vse zahreje ci co. Dalsi veci je, ze si auto nesmyslne podrazuje. Je trochu vetsi zatez (v realu rovinka, ale je tam malinkate stoupani) a auto si podradi. Nekdy az o dva stupne, ale to uz je standart cesta do mirneho kopce. Jinej autak mi tam podradi max o jeden stupen. Dalsi veci je, ze auti ani tak rychle nezrychluje. Je v celku cele pomalejsi. Ovsem motor jako takovy toci a tahne a chce tahnout.. Ale jako by se to cele, vykonove nekde ztracelo a proto si podrazuje. Dalsi veci je i fakt, ze kolikrat jedu konstatni rychlosti 110 (treba) mam otacky 2500 takhle to je dve minuty a pak behem pul sekundy, proste ihned padnou na 2200. V minulosti byl tento jev znat vic (cca 500 rozdil), ovsem podstatne je to, ze kval zustal stejny. Auto nepreradilo a porad zustala 4. Dalsi fakt je, auto vic jak 165km nejedd..vic to neumi..Pritom jine delaj 220. Kde je chybka. Ted se mi dvakrat povedlo 180. Takze vykon motoru se nekde ztraci.. Motor slape, tak kde ta chyba je. Je mi jasne, ze z 99% je to prevodovka jasne chapu..Ale co? Musim podotknout, ze jsem udelal proplach a zvysila se nepatrne ta rychlost (dvakrat udelal 180, ale jinak porad konci na 165), zniceho nic pad otacek o 300 namisto 500 jako pred tim. Ovsem s tim padem to znamena take, ze si obcas z niceho nic taky jen tak vylitnou nahoru a pritom nepodrazuje. Taky behem pul sekundy a je tam o 300 otacek vic. Dalsi vec, zarazene D, mirny kopec a auti pada dozadu. Pritom jine mi pomalu jedou vpred. Takze nejaky napad co s tim? Ps: vymena oleje jasne, prvni co uslysim. Ovsem mel nekdo taky takovouhle zkusenost? Nebo aspon neco z toho? Cim to bylo, jak opravil? Nejake rady jak zjistit o co go?
Ps: Jo a je to AT 2.5 bez zadnejch dalsi veci..Proste obyc 2.5 v AT.

Diky, jsem uz docela bezradnej.
Chyba motoru ee a prevodovky ee. Dle budiku. Na diagnostice to jeste nebylo..mohl bych udelat :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Malý update: test, auto dosáhlo 205km.. Mělo dobrý den, ovšem problémy stále setrvávají...je divné, že někdy zlobí víc a někdy méně.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline danmickaa

Zrovna se o tom bavili kluci z práce, moc jsem toho nepochytil, ale řešili něco s tlakem oleje.. Tak třeba bude nějakej problém s olejovým čerpadlem..


Offline Drak

Odhadnul bych to na hydroměnič
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)