GalantWeb

Prodám Galanta

Host · 8 · 3796

Guest

  • Host
Prodám Mitsubishi Galant, r.v. 1992, 1,8 TD, nové pneu, brzdy, tlumiče, vstřiky, svíčky, výfuk, STK 12/05, 240.000 km, výborný motor, bílá barva, 5 dv. cena 77.000,- Kč, tel. 777/945298


Bobo

  • Host
..pokud má někdo zájem o Galanta r.v.1996, 2,5l V6 4x4 160tkm, tak nabídněte cenu. Je tam v háji abs, ale asi jen relé, nejsem mechanik, chjo.. :'( Hučí zadní ložiska. Jinak snad ok.. Nemám na provoz , ale je to luxus kára!!!    :evil: 


Zion

  • Host
..pokud má někdo zájem o Galanta r.v.1996, 2,5l V6 4x4 160tkm, tak nabídněte cenu. Je tam v háji abs, ale asi jen relé, nejsem mechanik, chjo.. :'( Hučí zadní ložiska. Jinak snad ok.. Nemám na provoz , ale je to luxus kára!!!    :evil: 
uz v jinem topicu jsem se te ptal jakou mas predstavu o cene a dokonce jsme ti psal i email ....
 :angry:nevim proc to tady porad inzerujes kdyz neumis ani odpovedet na pitomej email, kterej pohodlne dostanes do schranky. Sice nejsi mechanik ale PC uzivatel snad ANO


Offline UHNAK_GTi

uz v jinem topicu jsem se te ptal jakou mas predstavu o cene a dokonce jsme ti psal i email ....
 :angry:nevim proc to tady porad inzerujes kdyz neumis ani odpovedet na pitomej email, kterej pohodlne dostanes do schranky. Sice nejsi mechanik ale PC uzivatel snad ANO
Dobry zaciatok k uspesnemu obchodu... :lipsread:
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Zion

  • Host
:-) ted uz to neni o obchodu ale o slusnosti. Nevim co si ten clovek mysli ze mu za to lidi nabidnou. Psal jsem mu odpoved ... SLUSNOU .... v jinem topiku ... nic. Tak jsem mu poslal email (cca asi pred 14 dny) zase nic. Pak se to objevi zase v dalsim topiku a odpoved zadna.
Sakra dop * * le co pak jsem prasivej ze mu nestojim alespon za par slov?????  :lipsread:


Offline UHNAK_GTi

MOZNO TO BUDE AJ TYM ZE SEM NECHODI.... :mellow: :mellow:
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Drak

chodí sem dost...
Legnum VR-4 TypeS